۳ مکان ترسناک جهان که بازدید از آن‌ها دل شیر می‌خواهد

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گردشگران زیادی همواره از شهر فلوریدا دیدن می‌کنند. شاید در وهله اول به نظر برسد که آن‌ها برای تفریحات عادی به آنجا آمده باشند. اما در فلوریدا خانه‌های ترسناک زیادی وجود دارد و گردشگرانی را به خود جلب می‌کند که دنبال هیجان بیشتری هستند.
مکان های ترسناک فلوریدا

سیل گردشگران زیادی به دلیل وجود سواحل شنی فلوریدا و پارک‌های آن به‌سوی این شهر روانه می‌شوند. اما در فلوریدا بخش‌های دیگری هم وجود دارد که دانستن درباره آن خالی از لطف نیست، مثل گنبدهای ساحلی اسرارآمیز یا قلعه ارواح. با ما در این بخش از مجله دلتا همراه باشید تا سه مورد از مکان های ترسناک فلوریدا را با هم بشناسیم.

خانه گنبدی دماغه رومانو

این مجموعه گنبدهای عجیب‌وغریب در سال ۱۹۸۰ در راس جنوبی جزیره مارکو بالا آمدند و تا مدت‌ها همچون راز بر همگان مخفی بود. هیچ‌کس صاحب این خانه اسکیموها را نمی‌شناخت و هدف از ساخت آن برای هیچ‌کس واضح نبود.

بعد از مدتی راز این خانه کشف شد. «باب لی» که یک تولیدکننده روغن بود، این خانه را به‌عنوان خانه‌ای برای زمان تعطیلات ساخته بود که با محیط زیست سازگاری داشت. به همین دلیل هیچ‌کس آنجا زندگی نمی‌کرد.

مکان های ترسناکی که نمی شناسید

این بنا کاملا خودکفا بود. امکان استفاده مجدد از آب باران برای دوش گرفتن را ایجاد می‌کرد. لی همچنین پانل‌های خورشیدی برای تولید الکتریسیته نصب کرده بود. این بنای شبح‌مانند هنوز پابرجا است، اما هیچ سکنه‌ای ندارد.

فلامینگو، فلوریدا

به‌نظر می‌رسد برخی مکان‌ها نمی‌خواهند سکنه‌ای داشته باشند. شهر فلامینگو یکی از این مکان‌هاست. این شهر در ۱۸۹۳ بنا شد و به‌خاطر پرندگانی که در سراسر این منطقه یافت می‌شدند به این نام خوانده شد. به‌طرز عجیبی، شکار پرندگان عجیب بالا گرفت و منجر به نابودی شهر شد. همچنین شکارچیان، سرپرست شکار را به قتل می‌رساندند.

این منطقه بین کوهنوردان محبوبیت زیادی دارد. همیشه برنامه‌هایی برای بازگرداندن این شهر روح‌زده به زندگی وجود داشته است، اما کمبود منابع مالی مانع از آن شده است.

قلعه جفرسون

این قلعه در سال ۱۸۴۷ بنا شد و خانه‌ای برای سربازان، خانواده‌های خود و کارگرانی مثل آشپزها و نگهبانان فانوس دریایی بود. این قلعه در طول جنگ داخلی تبدیل به زندان شد و در سال ۱۸۶۷ به خاطر بیماری همه‌گیر تب زرد بسیاری از شهروندان در آن ساکن شدند.

ترس در فلوریدا

تا سال ۱۸۸۸ یک مرکز قرنطینه بود و سپس در سال ۱۹۳۵ تبدیل به اثر تاریخی ملی شد. شهرت این قلعه در بین مکان های ترسناک فلوریدا به‌خاطر صداهای عجیب و دیدن اجسام شبح‌مانند است. یکی از ارواح بسیار معروف، روح «دکتر ساموئل ماد» است که به‌خاطر توطئه علیه «آبراهام لینکلن» محکوم شد. بازدید از قلعه برای عموم مردم آزاد است و حتی تعدادی اردوگاه برای کسانی فراهم شده است که شهامت شب ماندن در این محل را دارند. این قله مکانی جالب برای محققان ماوراءالطبیعه است.

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر به ۵ جنگل ترسناک ایران را بشناسید مراجعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ در ۲:۳۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۴۰۰ در ۴:۳۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۲۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۵:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…