هتل‌های عجیب دنیا را بشناسید!

۶
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هرجایی که دلتان هوای آنجا را بکند، هرچه را که در ذهن دارید، هر چقدر هم که خاص باشد، یک هتل مناسب برای تصورات شما وجود دارد.
هتل عجیب و غریب

امروزه بسیاری از توریست‌ها، علاقه به اقامت در هتل‌هایی دارند که امکاناتی خاص یا عجیب دارند. چرا که با اقامت در این هتل‌ها فرصت تجربه کردن لحظاتی جدید و متفاوت را دارند. در این مقاله از مجله دلتا قصد داریم تا با شما به ۷ هتل عجیب و غریب جهان سفر کنیم. پس با ما همراه باشید.

۱. هتل Waldseilgarten Höllschlucht در آلمان

در این هتل عجیب و غریب در آلمان، به افراد آموزش داده می‌شود تا به طور ایمن از درخت بالا بروند تا بتوانند به تختخواب‌های خود روی درخت‌ها برسند. با توجه به طول بالا رفتن، افراد مجازند که تنها یک چراغ و یک کتاب با خود به همراه ببرند.

هتل عجیب و غریب

۲. هتل کپسولی توکیو ژاپن

این هتل کپسولی، یک ایده‌ محبوب در ژاپن است. این کپسول‌ها که به‌ منظور استفاده از حداکثر فضای ممکن، در کنار یکدیگر چیده شده یا به روی هم قرار گرفته‌اند، برای هر شب اقامت ۳۰ پوند قیمت دارند. این ایده حتی به اروپا هم منتقل شده و در فرودگاه هلسینکی فنلاند به مشتریان عرضه می‌شود.

هتل عجیب و غریب

۳. هتل یخی در سوئد

هتل یخی سوئد یکی از جاذبه‌های توریستی سوئد است که هر ساله، هزاران نفر را از نقاط مختلف جهان به سمت سوئد می‌کشاند. ساخت هتل یخی سوئد، اکتبر هر سال آغاز می‌شود تا در فصل زمستان پذیرای توریست‌ها باشد. این هتل به امکانات مدرنی مجهز است که دمای هتل را ثابت نگاه می‌دارد و همچنین امکان استفاده از استخر آب گرم نیز در هتل وجود دارد.

در این مجموعه خارق العاده توریستی حتی کلیسایی فوق العاده زیبا از یخ با شمعدان‌های یخی و تزئیناتی خیره کننده وجود دارد که هر ساله پذیرای عروس و داماد‌هایی از سراسر جهان است.

هتل عجیب و غریب

۴. هتل کاکسکلاتانن در فنلاند

کلبه‌های اسکیمویی شیشه‌ای این هتل، محیطی خصوصی و یک تجربه استثنائی در قطب را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. همچنین شما می‌توانید محیط تماشایی اطراف این هتل را به وسیله‌ سورتمه‌هایی که با سگ‌های هاسکی یا گوزن‌های شمالی کشیده می‌شوند بگردید. غیر از کلبه‌های اسکیمویی خاص این هتل، فرصت دیدن شفق قطبی، انگیزه‌ای عالی برای اقامت در این هتل است.

هتل عجیب و غریب

۵. هتل درختی هارادز سوئد

این هتل دارای خانه‌‌های درختی مکعبی با دیواره‌های آینه‌ای است که در هر اتاق یک سونای درختی نیز وجود دارد.

هتل عجیب و غریب

۶. هتل زیر دریایی فیجی

اینکه هتلی کاملا زیر آب قرار گرفته باشد، درست مانند فیلم‌‌های فانتزی است، اما در سواحل فیجی این اتفاق رخ داده است و از زیر دریایی برای ساخت این هتل عجیب و غریب استفاده شده است. در این اثر هنری که زیر تالاب‌های مرجان ساخته شده، ۲۴ سوئیت به همراه کتابخانه، استخر و رستوران وجود دارد. این هتل ۱۲ متر زیر دریا ساخته شده است.

هتل های شگفت انگیز جهان

۷. هتل کوهستان جادویی در شیلی

این هتل بصورت یک آتشفشان زیبا طراحی شده و به جای‌گدازه، آب از آن خارج می‌شود و بر روی دیواره سنگی و پنجره‌های هتل سرازیر می‌شود. هتل ۹ اتاق لوکس دارد که همگی با امکانات مدرن و پنجره‌های بزرگ به جنگل و حیات وحش خارج از هتل شامل توکان، ایگونا، یوزپلنگ آمریکایی و مارمولک مشرف هستند.

هتل های شگفت انگیز جهان

پیشنهاد مطالعه: مطلب ترفندهای استفاده از سرکه، لیمو و جوش‌شیرین را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ در ۴:۴۵ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۱۰ ق٫ظ

      🌹🌹🌹

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۶ ق٫ظ

  4. فاطي

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

    واقعا خیلی جالبه ممنون بابت مطالب بسیار جالب

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۲۳ ب٫ظ

      سپاس از اینکه همراه ما و مشوق ما هستید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…