جدیدترین مدل مانتو‌های تابستانه جذاب

۱۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خانم‌ها که نماد تازگی و ارتباط نزدیک با طبیعت هستند با تن کردن پوشش تازه سعی می‌کنند، تا بیش از پیش محیط اطرافشان را با زیبایی خود آراسته کنند.
مدل مانتو تابستانه سال ۱۴۰۰

انواع مانتو تابستانه هم، از آن دسته لباس‌هایی است که خانم‌ها به آن‌ها توجه زیادی نشان می‌دهند. به‌ویژه که در این زمان ناگهان آب و هوا هم تغییر زیادی می‌کند و دیگر لباس‌ها و مانتوهای زمستانه نمی‌تواند مناسب این تغییر باشد. در این مطلب چند پیشنهاد جذاب برای مدل مانتو تابستانه سال ۱۴۰۰ به شما ارائه می‌کنیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

مدل مانتو بر اساس نوع

مدل مانتو تابستانه بر اساس نوع

مانتوها امروزه انواع و اقسام مختلفی دارند و مانتوهای تابستانه هم همینطور هستند. آن‌ها را می‌توان در دسته‌های مختلف، از جمله مدل مانتو تابستانه جلو بسته، مدل مانتو تابتانه جلوباز و مدل مانتو دکمه دار تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد.

مدل مانتو جلو بسته، بیشتر برای پیاده‌روی مناسب است. در مقابل این مدل مانتو جلوباز و مدل مانتو دکمه دار است که در مقام مقایسه، مانتوهای جلوباز رسمی‌تر از مانتوهای دکمه‌دار هستند و برای میهمانی‌ها و مراسم رسمی مناسب هستند. مانتوهای دکمه‌دار هم بسته به جنس و نوع دوخت می‌توانند کاربرد‌های متفاوتی داشته باشند.

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو تابستانه مجلسی

یکی دیگر از انواع طبقه‌بندی‌ها برای مانتو، دسته‌بندی از نظر مناسبت‌ها است. این قبیل مانتوها از جنس کرپ یا پارچه‌های سنگینی از این دست هستند اما آنچه به زیبایی بیشتر این مانتوهای تابستانه مجلسی کمک می‌کند، استفاده از آستر در هنگام دوخت است. بنابراین اگر قصد دارید یک مانتو تابستانه مجلسی برای سال نو تهیه کنید، انتخاب یک مدل شیک آستردار، باعث می‌شود تا مانتو بهتر به تن شما بنشیند و در نتیجه، جلوه بسیار بهتری داشته باشد.

مدل مانتو اسپرت

مدل مانتو اسپرت

مدل مانتو بهاره و تابستانی اسپرت برخلاف مانتوهای رسمی راحت هستند، رنگ‌های متنوع‌تر و جنس بسیار سبک‌تری دارند. آن‌ها معمولا نخی هستند و به همین دلیل اگر این نوع مدل مانتو را تهیه می‌کنید، باید مراقب باشید که سریع پارچه آن‌ را چروک نکنید. مانتوهای تابستانه می‌توانند از نظر رنگ یا جنس متفاوت باشند. آنچه بیشتر در مدل‌های اسپرت مانتو به چشم می‌آید، طرح‌ها و دوخت‌های متنوع و مختلف است.

یکی از انواع مدل مانتو تابستانه سال ۱۴۰۰ ، مانتو حریر است. نکته جالب درمورد پارچه‌های حریر این است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مانتوهای اسپرت یا رسمی را تهیه کرد و بسته به نوع برش، طرح و دوخت می‌توان هریک از این انواع مختلف را تولید کرد.

رنگ سال ۲۰۲۱

رنگ سال ۲۰۲۱

احتمالا دیگر تا به حال می‌دانید، رنگ‌های زرد و خاکستری به عنوان رنگ‌های اصلی امسال انتخاب شده‌اند. می‌توانید از تنالیته این رنگ‌ها برای خرید انواع مدل مانتو تابستانه کمک بگیرید.

یکی از طرح‌هایی که می‌توانید برای مانتوی تابستانه خود انتخاب کنید، پارچه‌های گل‌دار است. این طرح خاص به ویژه در بهار بسیار پرطرفدار است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب مدل‌های مانتو‌ با طرح‌های شیک و جذاب را بخوانید.

۱۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۳۱ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۳۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۰۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۲۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۵ ق٫ظ

    خیلی زیبا

    پاسخ

    • اسماء عفیف

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۲ ق٫ظ

      ممنون از شما کاربر عزیز

      پاسخ

    • ناشناس

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۱۸ ب٫ظ

    • ناشناس

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۱۸ ب٫ظ

    • ناشناس

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۱۸ ب٫ظ

    • اسماء عفیف

      ۲۲ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۳۵ ق٫ظ

      ممنون از شما کاربر جدید

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۷ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۱ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…