مدل‌های مانتو‌ با طرح‌های شیک و جذاب

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همان‌طور که مد و ترندها در انواع استایل تغییر می‌کنند، استایل حجاب هم دست‌خوش تغییرات می‌شود.
استایل با حجاب

زنان مسلمان و معتقد به حجاب، می‌توانند استایل زیبایی داشته باشند و خود را با ترندها هماهنگ کنند. گاهی بعضی از بلاگرهای حجاب، استایل با حجاب را بنابر آشنایی که به ذائقه خانم‌های محجبه دارند پیشنهاد می‌کنند. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

۳ استایل زیبا مناسب با کفتان

یکی از لباس‌هایی که این روزها به عنوان ترند مناسب فصل بهار و تابستان و در کل برای سال ۲۰۲۱ مناسب است همین کفتان است. البته چون در این مدل لباس از دکمه یا زیپ استفاده نمی‌شود، باید برای پوشاندن بدن در زیر آن از بلوز و دامن بلند و یا بلوز و شلوار استفاده کرد.

کفتان جلو باز

کفتان جلو باز

نمونه‌ اول آن استایل کفتان جلو باز با لباسی است که مورد علاقه‌ شما است. این استایل یکی از سبک‌ترین و مناسب‌ترین‌ها برای فصل گرما است. شما می‌توانید آن را با یک کمربند زیبا ست کنید و استایل مناسبی را برای خودتان درست کنید.

کفتان جلو بسته

کفتان جلو بسته

شاید شما دوست نداشته باشید لباسی که به تن می‌کنید مشخص باشد. در این‌صورت می‌توانید از کفتان جلو بسته استفاده کنید.

علت محبوبیت کفتان آن است که برای ست کردن با لباس‌های دیگر خود به دردسر نمی‌افتید. تنها مواردی که باید حواستان باشد کیف و کفش است که با استایل حجاب شما ظاهر مناسب داشته باشند.

کفتان تک‌ رنگ

کفتان تک‌ رنگ

انتخاب یک کفتان تک‌رنگ، استایل حجاب زیبایی را برای شما درست می‌کند. در این انتخاب حواستان به رنگ‌های ترند امسال باشد. در ضمن به یاد داشته باشید که روسری یا شال خود را به همان رنگ انتخاب کنید.

لباس ورزشی برای محجبه‌ها

استایل با حجاب

بلوز و شلوار گرمکن ورزشی یکی از زیباترین گزینه‌هاست. در فصل‌های سرد آن را با یک ژاکت یا اورکت پفی ترکیب کنید. اما یکی از نکته‌های جالب این ست انتخاب رنگ مونوکروم است که به زیبایی استایل حجاب اضافه می‌کند. انتخاب بعدی یک پیراهن سفید است که می‌توانید در استایل خود اضافه کنید.

کت‌های اورسایز برای خانم‌های محجبه

کت‌های اورسایز

یکی از گزینه های خوب برای استایل شمایی که به دنبال لباس پوشیده هستید کت های اورسایز است. در ضمن شما با انتخاب این آیتم می‌توانید آن را هم با لباس‌های دیگر خود از جمله شلوار و یا دامن هماهنگ کنید و هم می‌توانید حجاب خود را به خوبی حفظ کنید.

شلوار گشاد

شلوارهای ترند سال ۲۰۲۱ مدل‌هایی هستند که اغلب از بالا تا پایین و دم‌پای آن گشاد است. شلوارهایی راحت و آزاد که حرکت را برای شما سهل می‌کنند. در کنار این شلوارهای پارچه‌ای، مدل‌هایی از جین هم هستند که مانند همین مدل هستند و در واقع همان شلوار بگی است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب مانتو با رنگ خنثی را چگونه ست کنیم؟ را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۵۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…