ساندویچ مرغ با پنیر پیتزا، وعده‌ محبوب کودکان

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ساندویچ‌ همیشه یکی از غذاهای محبوب کودکان به شمار می‌رود. فرقی نمی‌کند ساندویچ با چه موادی پر شده باشد، به هر حال از سر کنجکاوی و ظاهر جذاب غذا هم که شده، کودک دوست دارد حداقل یک گاز از ساندویچ را امتحان کند.
ساندویچ مرغ

وقت آن است که دست به کار شوید و با موادی بسیار ساده، ساندویچ‌هایی خوشمزه اما سالم برای کودکان‌تان تهیه کنید. یکی از آسان‌ترین و خوشمزه‌ترین انواع این غذاهای محبوب، ساندویچ مرغ با پنیر پیتزا است. این ساندویچ به راحتی قابل تهیه است و وعده مناسبی برای تغذیه کودکان در حال رشد به حساب می‌آید. این غذا سرشار از پروتئین است و همراه با یک سالاد مقوی می‌تواند انرژی مورد نیاز فرزند دلبندتان را تأمین کند. با مجله دلتا همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ مرغ با پنیر پیتزا

  • سینه مرغ ۲ عدد
  • پودر سیر یک قاشق چایخوری
  • سس گوجه فرنگی یک قاشق چایخوری
  • سس مایونز یک چهارم فنجان
  • پنیر بلوچیز نصف فنجان
  • نان ساندویچ ۸ برش
  • پیاز متوسط یک عدد
  • فلفل قرمز نصف قاشق چایخوری
  • خامه ترش یک چهارم فنجان
  • پنیر خامه‌ای ۱۱۰ گرم
  • پنیر چدار ۴ برش

طرز تهیه ساندویچ مرغ با پنیر پیتزا

مرحله اول

ابتدا دو عدد سینه مرغ را به خوبی شسته و تمیز کنید. سپس آن را خرد کنید و همراه با کمی آب و یک عدد پیاز نصف شده داخل یک قابلمه بپزید. در صورت تمایل برای رنگ گرفتن مرغ می‌توانید مقداری زردچوبه هم داخل قابلمه بریزید.

مرحله دوم

سینه مرغ را بعد از پخته شدن با کمک چنگال به تکه‌های کوچک‌تر تقسیم کنید و داخل یک کاسه بریزید. سپس پودر سیر، فلفل قرمز و سس قرمز را به مرغ اضافه کنید. در ادامه، سس مایونز و خامه ترش را به مرغ بیفزایید. همه مواد را خوب هم بزنید تا کاملا با هم مخلوط شوند.

مرحله سوم

پنیر بلوچیز را خرد کنید. داخل یک کاسه دیگر، پنیر خامه‌ای را با نصف فنجان پنیر بلوچیز خردشده مخلوط کنید. پس از این که مخلوطی یکدست و لطیف از پنیرها به دست آمد، مخلوط را به چهار قسمت مساوی تقسیم کنید. چهار برش از نان ساندویچی را مقابل خود بگذارید و از مخلوط پنیر خامه‌ای و بلوچیز روی آن‌ها بمالید. یک ورقه پنیر چدار را روی چهار برش نان ساندویچی باقی‌مانده قرار دهید. به مقدار دلخواه از مخلوط مرغ را روی پنیر چدار بریزید. سپس برش‌های نان را به شکل ساندویچ روی هم قرار دهید. می‌توانید روی ساندویچ‌ها کمی هم سس مایونز بریزید. بعد از آن نوبت گریل کردن ساندویچ‌ها است.

مرحله چهارم

هر طرف را به مدت ۲ دقیقه در ماهیتابه گریل کنید. هنگامی که پنیر چدار آب شد، ساندویچ مرغ با پنیر پیتزا آماده سرو است. تنها چیزی که می‌تواند مزه این ساندویچ را بهتر و کامل‌تر کند یک سالاد خوشمزه است. پس پیشنهاد می‌کنیم  سالاد مکزیکی، یک پیش غذای سالم یا هر سالاد جذاب دیگری را در کنار ساندویچ مرغ با پنیر پیتزا سرو کنید. نوش جان.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با طرز تهیه انواع غذاهای لذیذ مطلب سیب زمینی با پنیر پیتزا در فر، یک شام ساده و خوشمزه را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…