جزیره راجا آمپات؛ بهشت ناشناخته اندونزی

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
راجا آمپات مجموعه‌ای از چند جزیره است که طبیعتی فوق‌العاده دارد و مکانی عالی برای رها شدن از استرس‌های هر روزه، زندگی روتین و غرق‌شدن در آرامش طبیعت به حساب می‌آید.
جزایر راجا آمپات

کشور اندونزی دیدنی‌هایی بسیار دارد و از همین رو در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران تبدیل شده‌است. امروز در مجله دلتا به یکی از مناطق طبیعی اندونزی که زیبایی‌های فراوان دارد و در سرتاسر جهان میان اکثر گردشگران مشهور است، می‌ رویم یعنی جزایر راجا آمپات .

مختصری در مورد راجا آمپات

راجا آمپات مجموعه‌ای بیش از ۱۵۰۰ جزیره‌ است. این منطقه در استان پاپوای غربی اندونزی واقع شده و خط استوا از آن می‌گذرد. راجا آمپات در زبان اندونزیایی معنی چهار پادشاه می‌دهد. نام این منطقه برگرفته از افسانه‌ای قدیمی است که بر طبق آن، زنی ۷ تخم پیدا می‌کند و ۴ تای آن‌ها را به پادشاهان ۴ جزیره‌ بزرگ راجا آمپات تبدیل می‌کند. از سه تای دیگر، یکی به روح تبدیل می‌شود، یکی به زن و دیگری به سنگ.مختصری در مورد جزایر راجا آمپات

کارهایی که می‌توان در راجا آمپات انجام داد

غواصی اسکوبا

انجام انواع غواصی از جمله غواصی اسکوبا در آب‎ های اطراف جزایر راجا آمپات امکان‌پذیر است. اگر از کسانی هستید که به غواصی اسکوبا علاقه‌مندند، می‌توانید به این منطقه سفر کنید و در طبیعتی خارق‌العاده در کنار موجودات دریایی‌ همچون دلفین، نهنگ و … به غواصی بپردازید.
غواصی اسکوبا در جزایر راجا آمپات

اسنورکلینگ

افزون بر اینکه می‌توانید در عمق آب‌های آن منطقه به غواصی بپردازید، می‌توانید در سطح آب هم به گشت و گذار بپردازید یا اصطلاحاً اسنورکلینگ یا غواصی سطحی انجام دهید.
اسنورکلینگ در جزایر راجا آمپات

تماشای منظره‌ فوق‌العاده‌ غروب خورشید

در مناطقی همچون راجا آمپات که طبیعت به بهترین شکل خود حضور دارد و آب‌های اقیانوس همه‌جا را پوشانده‌اند، تماشای غروب خورشید، به دور از شهر و شلوغی لذتی خاص دارد.
تماشای منظره‌ فوق‌العاده‌ غروب خورشید در جزایر راجا آمپات

ماجراجویی در سرزمین‌های ناشناخته

بسیاری از مناطق جزایر راجا آمپات غیر مسکونی هستند و از این رو تا حدی دست‌نخورده‌اند. اگر اهل ماجراجویی هستید و از تجربه‌‌های جدید لذت می‌برید، راجا آمپات می‌تواند مکانی مناسب برای‌ شما باشد.

ماجراجویی در سرزمین‌های ناشناخته در جزایر راجا آمپات

کشتی‌سواری

اگر تا کنون تجربه هیجان‌انگیز کشتی‌سواری نداشته‌اید یا خواهان تجربه‌ دوباره‌ آن هستید، آب‌های راجا آمپات منتظرتان هستند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های جهانگردی، “جنگل آبی بلژیک، رویا یا واقعیت؟” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۵۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…