۷ مدل‎ کمد دیواری جذاب برای اتاق خواب

۰
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طراحی خوب یک کمد دیواری می‌تواند نقش اصلی را در دکوراسیون و چیدمان فضای اتاق خواب داشته باشد.
کمد دیواری اتاق خواب

یک کمد دیواری با یک طراحی خوب می‌تواند نقش اصلی را در دکوراسیون و چیدمان فضای اتاق خواب داشته باشد. اگر فضای داخلی کمد دیواری خلاقانه و اصولی باشد، موجب زیباتر شدن و رعایت تناسب و تعادل در اتاق خواب شما خواهد بود. در این مقاله مجله دلتا، درباره طراحی چند نمونه از کمددیواری‎های جالب و خصوصیات آن‎ها صحبت می‎کنیم.

مدل کمددیواری اتاق خواب

۱. کمد دیواری اتاق خواب با دَر ِآینه‌ای:

وجود آینه‎ در این کمدها، ما را از خرید و یا نصب آینه در اتاق خواب، بی‎نیاز می‎کند. همچنین محیط اتاق را بزرگ جلوه می‎دهد.

7 مدل‎ کمد دیواری جذاب برای اتاق خواب

۲. کمد دیواری اتاق خواب با  دَر ِگلاس:

مصالح‌ گلاس یا براق موجب می‎شود اشیا در آن انعکاس یابد و فضا بزرگ‎تر دیده شود. همچنین با زیبایی منحصربه‎فرد خود، فضا را مدرن‎تر نشان می‎دهد.

نصب آینه در اتاق خواب

۳. کمد دیواری اتاق خواب با دَر ِکشویی:

 کمد دیواری ریلی و کشویی، هم جدید و لوکس‌ است و هم فضای کم‌تری اشغال می‎کند. زمانی که  فضای اتاق خوابتان کوچک باشد، این نوع کمد بسیار اهمیت می‎یابد.

 کمد دیواری ریلی

۴. کمد دیواری اتاق خواب طرح چوب:

چوب،  گرما و صمیمیت را به فضای شما  هدیه می‌دهد. از آن‎جا که قیمت چوب اصل و با کیفیت گران است؛ اگر شما بودجه‌ی کمی دارید،  از نمونه‌های ارزان‌تر، مثل ام دی اف و برچسب‌های طرح چوب استفاده کنید.

کمد دیواری طرح چوب

۵. کمد دیواری اتاق خواب با دَر ِ طرح دار:

 زمانی که علاقه به سادگی و یکنواختی ندارید، با استفاده از طرح روی کمد، هم می‎توانید آن را از یکنواختی در آورید،  هم زیباترش کنید. می‌توانید تنها با رنگ کردن لبه بعضی از قسمت‌های کمد، به آن جلوه‎ای متفاوت بدهید. این رنگ باید در هماهنگی با فضای اتاق خواب باشد. همچنین با این راه ساده‌ و ارزان‌ می‎شود دکوراسیون کمد دیواری‌های قدیمی را تغییر داد.

 کمد دیواری اتاق خواب

۶. کمد دیواری اتاق خواب با دَر ِ مات:

یکی از طرح‌های لوکس برای کمد، استفاده از درهای نیمه شفاف است. این طرح فضای شما را خاص نشان می‌دهد. همچنین با نورپردازی فضای داخل کمد، زیبایی آن دوچندان خواهد شد و از کمد، راحت‎تر استفاده خواهید کرد.

نورپردازی فضای داخل کمد

۷. کمد دیواری اتاق خواب با  دَر ِشفاف:

این مدل یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین نمونه‌های کمد دیواری است؛ زیرا شفافیت درهای آن موجب دیده‎شدن وسایل داخل کمد می‌شود. البته اگر فرد شلخته‎ای باشید، این ایده می‌تواند نتیجه‌ی عکس بدهد. اما به‎طور کلی، شفافیت موجب سبک دیده شدن و بزرگتر جلوه دادن  محیط می‌شود.

با دیگر مطالب مجله دلتا همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…