با جزیره جیمز باند در پوکت آشنا شوید!

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پوکت از شهرهای ساحلی بسیار زیبای تایلند است که بیش از 100 جزیره افسانه‌ای و شگفت انگیز را در خود جای داده است. از جذاب‌ترین این جزیره‌ها می‌توان به جزیره جیمز باند اشاره کرد.
جزیره جیمز باند

جزیره جیمز باند در منطقه توریستی که ۸۰ جزیره را شامل می‌شود قرار دارد. بیشتر این جزیره‌ها با توجه به موقعیت قرارگیری‌شان و آب و هوای مناسب دارای چشم‌اندازهای منحصربه‌فردی هستند که در کتاب گینس به ثبت جهانی رسیده‌اند. با مجله دلتا همراه باشید تا با این جاذبه زیبا آشنا شوید.

از ویژگی‌های فوق‌العاده این جزیره افسانه‌ای، وجود صخره‌های بسیار بزرگ با ارتفاع زیاد از جنس آهک است که از وسط آب سر بیرون آورده‌اند. علت نام‌گذاری جزیره به نام جیمز باند این است که یکی از قسمت‌های سریال پرطرفدار جیمز باند در این جزیره فیلم‌برداری شده است. از آن جایی که جزیره جیمز باند زیر نظر حفاظت ملی تایلند است هیچ کشتی باربری و مسافربری حق ورود به آن را ندارد و فقط با قایق‌های دستی و موتوری می‌توان در آن تردد کرد.

جزیره جیمز باند از زیباترین جزایر تایلند

یکی دیگر از قدرت‌های نمادین زیبایی این منطقه، ساحل Koh Ping Ghan است. در واقع این ساحل، یک صخره بسیار بلند است که تعداد زیادی غار کوچک در دل خود دارد. دیدن همه این غارهای شگفت‌انگیز علاوه براینکه بسیار هیجان‌انگیز است، سرگرم کننده هم است. بعد از آن در سفر جهانگردی خود می‌توانید سفرتان را به سمت جزیره ناکا برای شنا در آب‌های آبی کریستالی ادامه دهید و از ساحل زیبای آن با درختان نارگیل سبز کنار دریا لذت ببرید.

این منطقه، مکانی عالی برای کشتی‌رانی و قایق‌رانی است و اکثر تورهایی که به مقصد این جزیره برگزار می‌شوند، بازدید از جزایر معروف دیگر را برای صرف ناهار با غذای دریایی در کنارشان دارند که در حین بازدید از این مناطق، با چشم‌اندازهای بسیار زیبایی رو به رو می‌شوید و می‌توانید عکس‌های ماندگاری را بگیرید.

جزیره جیمز باند در تایلند

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۷:۳۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۳۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۱۵ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۵۲ ب٫ظ

    چه جالب

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۰۰ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۵۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…