با ست پیراهن و شلوار مردانه بدرخشید

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از دغدغه‌های مردان شیک‌پوش، همواره خلق استایل‌های جدید است. با توجه به تنوع کم لباس مردانه نسبت به لباس زنانه، معمولا انتخاب‌های مردان کمی محدودتر از خانم‌ها است.
پیراهن و شلوار مردانه با ست پیراهن و شلوار مردانه بدرخشید

پیراهن یکی از محبوب‌ترین البسه در استایل‌های آقایان بوده و دنیای پیراهن مردانه، دنیایی گسترده است. هم زمان با انتخاب پیراهن باید به انتخاب شلوار دقت نیز کرد. در این مطلب مجله دلتا چند اصل اساسی درباره پوشیدن پیراهن و تعدادی از انواع ست پیراهن و شلوار مردانه را به شما معرفی کنیم تا در استایل‌های کژوال و نیمه‌رسمی خود بدرخشید.

پیراهن و شلوار مردانه

  • بهار و تابستان

در تابستان و بهار مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، جنس پیراهن است. اگر علاقه به استفاده از پیراهن آستین کوتاه ندارید، از آستین کمی گشادتر از پیراهن رسمی مردانه استفاده کنید.

بهار و تابستان فصل رنگ‌ها است، پس وقت پوشیدن پیراهن‌ و شلوار رنگی است. کمی جسارت به خرج دهید و از رنگ‌های خاص استفاده کنید.

همان‌طور که در انتخاب پیراهن، جنس آن را باید در نظر بگیرید درانتخاب شلوار هم در صورت امکان باید از پوشیدن جنس ضخیم یا چسبان پرهیز کنید.

بهترین شلوار برای بهار و تابستان، شلوار کتان و شلوار پارچه‌ای است.

پیراهن و شلوار مردانه بهاره

  • پاییز و زمستان

پاییز، فصل دلخواه شیک‌پوشان است. در استایل‌های پاییزه تنوع لباس بیشتری وجود دارد و از این‌ رو این فصل، فصل موردعلاقه دنبال کنندگان مد و فشن است.

در روزهای نخست پاییز که هوا آن چنان سرد نیست، از پیراهن‌های ضخیم مثل مخمل، جیر و… استفاده کنید.
انتخاب دیگر می‌تواند تیشرت یقه گرد(با رنگ متضاد پیراهن) همراه با پیراهن باشد. دکمه پیراهن را باز یا نیمه‌باز بگذارید و پیراهن و تیشرت را روی شلوار بیندازید.
شلوار جین برای استایل‌های روزمره پاییزی بهترین انتخاب است؛ اما درصورتی‌ که قصد استفاده از شلوار جین را ندارید می‌توانید از شلوار کتان ضخیم، شلوار مخمل و… استفاده کنید.

یکی از استایل‌های محبوب در روزهای سرد؛ استفاده از پلیور، همراه با پیراهن است.
رنگ‌های متفاوت پلیور، باعث خلق استایل‌های جذاب و زیبایی شده است. در این استایل‌، از شلوار کتان و پارچه‌ای ضخیم (شلوار پشمی) استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “ست‌های نیمه رسمی آقایان” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…