ست‌های نیمه رسمی آقایان

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آقایان شیک‌پوش، گاهی برای انتخاب استایل‌ رسمی یا نیمه رسمی دچار مشکل می‌شوند.
ست نیمه رسمی ست‌های نیمه رسمی آقایان

برخی ست‌های آقایان مانند کت و شلوار، کراوات، پوشت، پیراهن مجلسی و… مخصوص مراسم‌های رسمی مثل خواستگاری، عروسی، مهمانی شب و…. است که باید لباسی کاملا رسمی پوشید، اما در بسیاری موقعیت‌ها نیازی به لباس کاملا رسمی نیست. در ادامه درباره ست نیمه رسمی آقایان سخن خواهیم گفت، با مجله دلتا همراه باشید.

ست نیمه رسمی

  • بر دوخت‌های عالی تکیه داشته باشید

در مرحله اول، پارچه کت و شلوار و دوخت به چشم می‌آید. برای انتخاب‌های روزمره از رنگ‌های خنثی استفاده کنید که به راحتی با همه رنگ‌ها ست می‌شود. جنس بلیزر برای کت در ست نیمه رسمی، با رنگ‌های کلاسیک استایل مردانه جذابی برای شما می‌سازد. شلوارهای فیت قالب تن بپوشید. در ست‌های نیمه رسمی، رنگ شلوار و رنگ کت می‌تواند متفاوت باشد. با اضافه کردن اکسسوری استایل خود را تکمیل کنید.

ست نیمه رسمی شلوار

  • کفش‌ها امتیاز مثبت استایل!

برای بیشتر افراد، کفش‌ها اولین چیزی است که در تماس چشمی قرار می‌گیرد، کیفیت و تمیزی مهم‌ترین نکته برای کفش است. برای ست نیمه رسمی از کفش‌هایی با جنس جیر، مخمل و چرم استفاده کنید.

  • موظف به استفاده از کراوات نیستید

کروات می‌تواند نمای جالبی در استایل شما ایجاد کند، اما مجبور به استفاده از آن در استایل روزمره نیستید. برای استفاده کراوات از مدل‌های طرح‌دار و کراوات‌های کژوال و راحت‌تر استفاده کنید.

  • مهمانی‌های شب و روز متفاوت است

برای مهمانی‌های روز می‌توانید از کت بلیزر با پیراهن طرح‌دار استفاده کنید، اما در شب باید لباس‌ها به سمت رسمی‌ شدن برود. کت و شلوار در مناسبت‌های شب باید تیره  و اکسسوری‌ها نیز رسمی‌تر باشند.

  • از جزئیات غافل نشوید

برای مثال به سگک کمربند‌، ساعت مچی و حتی دستمال جیبی(پوشت) خود اهمیت بدهید. این که رنگ سگک کمربند هیچ تناسبی با استایل نداشته باشد اصلا جالب نخواهد بود، هر چند در نمای کلی بسیار کوچک باشد اما همین جزئیات است که استایل را می‌‍‌سازد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “نکاتی برای تغییر استایل مردان جوان” را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۳۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۳۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۰:۴۱ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۶ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…