غار عجیبی که خانه یک جادوگر انتقام جو است!

۱
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شنیدن داستان بل جادوگر کافی است تا لرزه بر بدن همه‌کسانی که داستان را می‌شنود بیفتد، چه برسد به این‌که به این غار بروند.
غار جادوگر بل

دوران ویکتوریا پر از خطرات شناخته‌شده و ناشناخته بود، اما بسیاری متوجه نشدند که آن‌هم پر از افسانه است. داستان‌های ترسناک و شوم ازجمله داستان‌هایی بود که در اوایل و اواخر دهه ۱۸۰۰ به اشتراک گذاشته شد و یکی از برجسته‌ترین آن‌ها داستان جادوگر بل در تنسی بود. از سال ۱۸۱۷ تا به‌ حال داستان یک موجود هیولایی، برای خانواده‌ها داستانی ترسناک بوده است. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم با غاری که این جادوگر در آن زندگی می‌کند، یعنی غار جادوگر بل آشنا شویم.

غار جادوگر بل

داستان جادوگر بل

گرچه این داستان ترسناک تا سال ۱۸۱۷ گفته نشده بود، اما تقریباً ۱۳ سال قبل از آن تاریخ سرنوشت‌ساز آغاز شده بوده. این داستان با خانواده بل آغاز شد، که در شهرستان رابرتسون در تنسی مستقر شدند. جان بل و خانواده‌اش برای شروع زندگی جدید به مزرعه ۳۲۰ هکتاری خود نقل‌مکان کردند و برای مدت کمی زندگی آرام کشاورزی را که به دنبال آن بودند، یافتند.

جادوگر بل

بااین‌حال، صلح به‌زودی پایان می‌یابد و داستان آن‌ها، اهالی این منطقه را به ستوه می‌آورد. ظاهراً بدون دلیل مشخص، خانواده توسط یک نیروی غیبی تحت کنترل قرار گرفته است. اضطراب خانواده بل از زمانی آغاز شد که شاهد رفتار عجیب‌وغریب حیوانات و رفتارهای غیرقابل‌شناسایی در اطراف آن‌ها بودند. آن‌ها صداهایی از اطراف خانه می‌شنیدند و اگر در شب بیرون می‌رفتند صداهای غیرمعمول زیادی به گوششان می‌خورد. سرانجام صدای کوبیدن نزدیک‌تر شد تا اینکه به نظر می‌رسید منبع صدا، داخل خانه قرار دارد. همچنین از داخل خانه صداهای غیر انسانی دیگری هم به گوش می‌رسید.

بل ساحره

تنها یک سال بعد، خانواده بل برای خلاص شدن از مشکل از همسایگان خود کمک خواستند و پس‌ از اینکه دیگران شاهد پدیده‌های ناخوشایند بودند، تحقیقات رسمی توسط مسئولین این شهر آغاز شد. سرانجام منشأ صدا پیدا شد، آن‌ها گفتند که نام او کیت است و هدف او این بود که جان “بل” را بگیرد و همچنین از ازدواج دخترش جلوگیری کند. در طول سه سال، خانواده متحمل شکنجه روانی و نیز سو استفاده‌های فیزیکی توسط فردی به نام کیت قرار گرفتند تا اینکه سرانجام جان بل به هر چیزی که سال‌ها او را آزار داده بود تسلیم شد. ظاهراً کیت همان‌طور که قول داده بود هفت سال بعد دوباره ظاهر شد. او با پسر جان بل صحبت کرد و گفت که بیش از یک قرن دیگر برنمی‌گردد. بااین‌حال، افراد زیادی بر این باورند که او هیچ‌وقت نرفته است و این‌طور است که کل شهر آدامز در مورد او می‌داند.

غار ساحره بل

غار جادوگر بل

داستان بل ساحره به‌قدری در تاریخ تنسی ریشه دوانده است که غالباً در مدارس افسانه‌ای که در میان بچه‌ها به‌عنوان آخرین داستان ترسناک به اشتراک گذاشته می‌شود، تدریس می‌شود.

غاری که جادوگر در آن زندگی می‌کند ترسناک است. فقط در اواخر ماه می، سپتامبر و اکتبر این غار باز است، اما هفته‌ای شش روز در طول ماه‌های تابستان نیز باز است. در ورودی غار به‌تنهایی ترسناک است، یک در آهنی بزرگ پس از ورود بازدیدکنندگان بسته می‌شود!

غار جادوگر بل 2

فضای داخلی غار جادوگر بل از تونل‌های طولانی تشکیل شده که شبیه به چیزی است که بیشتر افراد فکر می‌کنند جادوگر در گذرگاه‌های طویل آن راه می‌رفته است.

فضای داخلی غار جادوگر بل

برخی از مکان‌ها روشن است و در مواقعی که بازدیدکنندگان به گوشه و کناری می‌روند، ممکن است اتاق‌ها تاریک باشند.

فضای داخلی غار

با این‌ حال، هیچ خطری در رابطه با حضور در این غار وجود ندارد، اما بازدیدکنندگان باید بدانند که این غار نیز زمانی متعلق به جان بل بوده است. غار خودش در زمینی قرار دارد که زمانی خانواده او در آن زندگی می‌کردند و به همین دلیل است که به‌ شدت با داستان جادوگر بل در ارتباط است .

تنسی

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۲ آذر ۱۳۹۹ در ۴:۱۳ ب٫ظ

    ترسناک و هولناکه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…