انسان مصنوعی به گوشی‌های گلکسی می‌آید

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در جریان نمایشگاه «CES 2020»، سامسونگ برای نخستین بار از پروژه «NEON» برای به نمایش گذاشتن انسان مصنوعی رونمایی کرد. به نظر می‌رسد قبل از سال نو میلادی، انسان مصنوعی مهمان گوشی‌های گلکسی سامسونگ خواهد شد.
انسان مصنوعی

پروژه نئون توسط آزمایشگاه مخصوص سامسونگ به نام «استار لب» و بر پایه دو فناوری Core R3 و SPECTRA توسعه یافته است. انسان مصنوعی پروژه NEON، آواتارهای مجازی هستند که با کمک فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، شباهت زیادی به انسان دارند.براساس اعلام وب‌سایت سامسونگ، امکان تنظیم انسان مصنوعی پروژه NEON براساس نظر و سفارش کاربر وجود دارد. در ادامه این مطلب از مجله دلتا درباره این فناوری سامسونگ بخوانید.

انسان مصنوعی گلکسی

انسان‌های مصنوعی از نظر حالات چهره، حرکات و دیالوگ‌ها به قدری شبیه به انسان هستند که گاهی نمی‌توان آنها را از انسان واقعی تشخیص داد. هر یک از آواتارها شخصیت منحصر به فرد خودش را دارد. سامسونگ در نمایشگاه CES، برخی کاربردهای این فناوری را برای ارائه خدمات در بخش‌های مختلفی از جمله بانک، خبرگزاری و ارائه خدمات در فروشگاه به نمایش گذاشت.

«پراناو میستری» مدیر عامل و مدیر آزمایشگاه های «STAR» در توییتر اعلام کرد که در حال حاضر از NEON در گوشی هوشمند خود استفاده می‌کند. وی همچنین اضافه کرد که این شرکت در حال آزمایش انسان مصنوعی روی موبایل است و احتمالا قبل از سال نو میلادی سایر کاربران هم می‌توانند NEON را روی گوشی‌های خود داشته باشند.

به نظر می‌رسد ماه آینده سامسونگ این تکنولوژی را در گوشی‌های هوشمند گلکسی به نمایش بگذارد. هنوز مشخص نیست آیا انسان مصنوعی پروژه NEON به صورت پیش فرض روی گوشی‌های گلکسی سامسونگ نصب می‌شود یا کاربران باید بعدا چنین قابلیتی را به آن اضافه کنند.

همچنین تاکنون اطلاعاتی در مورد نصب این قابلیت روی سایر گوشی‌های هوشمند نیز منتشر نشده است و باید ببینیم انسان مصنوعی مهمان کدام دستگاه‌ها خواهد بود. انسان‌های مصنوعی می‌توانند به عنوان مجری برای ارائه خدمات، مشاوره مالی، نگهبان درب ورودی، ارائه خدمات بهداشتی یا فقط به عنوان یک دوست مجازی مورد استفاده قرار گیرند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطلب «کوچک ترین دستگاه ذخیره سازی اتمی دنیا ساخته شد» را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ دی ۱۳۹۹ در ۰:۴۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۱ ق٫ظ

  3. علی اصغرکدخدایی

    ۹ آذر ۱۳۹۹ در ۷:۵۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…