خانم‌های لاغر چه نوع لباس مجلسی بپوشند؟

۷
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بسیاری از خانم‌های ایرانی اندام‌های باریک و لاغر دارند و معتقدند که در انتخاب لباس خیلی باید دقت کنند زیرا بسیاری از مدل لباس‌ها به اندام آن‌ها نمی‌آید و ممکن است آن‌ها را لاغر‌تر نشان دهد.
لباس مجلسی خانم های لاغر

خانم‌هایی که اندام لاغری دارند، گزینه‌های زیادی برای انتخاب لباس مجلسی مناسب خود دارند و در اکثر لباس‌ها زیبا به نظر می‌رسند؛ اما یک سری اشتباهات رایج در انتخاب لباس مجلسی می‌تواند به فاجعه ختم شود. در این مطلب مجله دلتا قصد داریم به یک سری نکات مهم درباره لباس مجلسی خانم های لاغر اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

لباس مجلسی خانم های لاغر

از پوشیدن لباس‌ مجلسی راسته، تنگ و بلند دوری کنید

یکی از اشتباهات رایج بین خانم‌های لاغر این است که لباس‌هایی راسته، بلند و تنگ برای خود انتخاب می‌کنند. لباس‌هایی که این مدل را دارند نه تنها شما را لاغرتر از حد معمول نشان می‌دهد بلکه بلندقدتر هم به نظر خواهید رسید که نتیجه را زیاد جالب نخواهد کرد.

لباس‌ شب دامن پفی 

بهتر است از لباس‌های دامن پفی استفاده کنید. اگر پاهای خیلی لاغری دارید دامن پفی بلند و اگر پاهای کشیده‌ای دارید، از دامن پفی کوتاه، استفاده کنید.

لباس مجلسی خانم های لاغر دامن پفی

لباس مجلسی دامن ماهی، هیچوقت قدیمی نمی‌شود

اگر می‌خواهید نکات مثبت اندام‌تان به چشم بیاید و جذاب‌تر به نظر برسید، بهتر است از دامن ماهی استفاده کنید. این نوع دامن اندام را پر نشان داده و نقص‌های آن را می‌پوشاند.

دامن‌های چاک دار، انتخابی عالی

یکی از بهترین مدل‌های دامن در کنار دامن پفی و ماهی برای افراد لاغر، دامن چاک دار است. اگر سنتان بالاتر است و می‌خواهید استایلی خانمانه‌تر داشته باشید، دامن چاک دار انتخاب بهتری است.

یقه هفت، دکلته، یک آستینه

خانم‌های لاغر بالاتنه استخوانی و بسیار جذابی دارند که بهتر است آن را خیلی نپوشانند. یقه دکلته می‌تواند انتخاب خوبی باشد اما اگر با این نوع یقه‌ها راحت نیستید، از لباس مجلسی یک آستینه استفاده کنید. گزینه بعدی آستین‌های گشاد و توری و یقه هفت است.

لباس مجلسی خانم های لاغر آستین پفی

رنگ‌های روشن 

از لباس‌های مجلسی با رنگ‌های روشن و متنوع استفاده کنید.

لباس‌ مجلسی راه راه افقی

پارچه‌هایی که این طرح را دارند، بهتر است در قسمت دامن یک لباس مجلسی به کار روند تا پایین تنه، باسن و ران شما را پرتر نشان دهند. لباس‌های راه راه علاوه بر پنهان کردن نقص‌های بدن بسیار هم شیک و رایج هستند.

لباس مجلسی خانم های لاغر راه راه

نوع پارچه

خانم‌های لاغر بهتر است لباسی مجلسی را انتخاب کنند که پارچه کلفت‌تری دارد. پارچه‌های کلفت‌تر باعث پر به نظر رسیدن اندام می‌شود و توجه‌ها را به گودی‌های بدن شما جلب می‌کند.

لباس مجلسی برای ریز نقش ها

اگر بالاتنه ریز و کوتاهی دارید یا در کل استخوان‌بندی کوچکی دارید، پیشنهاد می‌کنیم، لباس شب مورد نظرتان، تک رنگ و بلند باشد. خانم‌های ریزه در همچین لباسی عالی به نظر خواهند رسید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “لباس مجلسی طوسی را با چه رنگی ست کنیم؟” را مطالعه کنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۶:۴۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۳۹۹ در ۲:۵۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۳۹۹ در ۳:۴۷ ق٫ظ

    سلام مطالبتون راجع به مد و استایل و لباس خییییلی خوب و مفیده و من خودم شخصا کلی ازشون تو خیلی جاها استفاده کردم..همینجوری پرقدرت ادامه بدین و مطالب راجع ب مد و استایل قوی تر و بیشتر بزارین قلمتون پربار?

    پاسخ

    • ناشناس

      ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۰:۱۶ ق٫ظ

    • ناشناس

      ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۰:۱۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…