کت اسپرت مردانه شیک را چگونه انتخاب کنیم؟

۶
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برش و دوخت کت‌ اسپرت مردانه آزادتر است و باید کمی گشادتر از کت و شلوار رسمی باشد. کت‌های اسپرت در مدل‌ها و با پارچه‌های متفاوتی دوخته می‌شوند.
کت اسپرت مردانه شیک

از کت اسپرت مردانه می‌توان در هر موقعیتی استفاده کرد، از یک مهمانی دوستانه گرفته تا بیرون رفتن برای شام به همراه مدیران شرکتی که در آن مشغول به کار هستید. اما تنها پوشیدن کت اسپرت کفایت نمی‌کند و شما باید اصول ترکیب این مدل کت مردانه با بقیه لباس‌ها را بدانید. کت اسپرت مردانه شیک چگونه است؟ با مجله دلتا همراه باشید.

پارچه کت اسپرت مردانه شیک را چگونه انتخاب کنیم؟

  • پارچه هرینگبون: قدیمی‌ترین پارچه‌ای است که برای دوخت کت‌های اسپرت به کار برده می‌شود. بهتر است این مدل کت‌ها را به رنگ کلاسیک آن یعنی قهوه‌ای، آبی و خاکستری تهیه کنید.
  • پارچه لینن: کت‌های اسپرت مردانه که با این پارچه دوخته می‌شوند، مناسب تابستان‌ است.
  • کت‌های اسپرت توییدی: این پارچه به نسبت پارچه‌های دیگر سنگین‌تر و ضخیم‌تر است.
  • کت‌های اسپرت فلانل: فلانل پارچه‌ای نرم و لطیف است. کت اسپرت‌ فلانل را در رنگ‌های متنوع‌تری می‌توانید پیدا کنید.

انواع کت اسپرت مردانه 

کت اسپرت طرح‌دار

در اصل کت‌های اسپرت برای تیراندازی در صحرا و جنگل دوخته شده بود و با گذر زمان وارد لباس‌های کژوال مردانه شد. ولی هنوز هم برخی از خیاطان و برندهای معروف دنیا، کت‌هایی بر همان اساس می‌دوزند. این مدل قدیمی دارای قسمت‌هایی برای گیره تفنگ، ساچمه و قمقمه بوده است که دیگر بر اساس عدم کاربرد از مدل‌های نوین حذف شده‌اند.

کت اسپرت تابستانی

این کت پارچه‌هایی سبک با تنفس‌پذیری بالا دارد که از عرق کردن بدن جلوگیری می‌کند و راحتی را در روزهای تابستان به ارمغان می‌آورد.

کت مردانه

 

کت اسپرت کلاسیک

استایلی که می‌توانید به وسیله آن پس از بازی در یک مجموعه ورزشی بدون هیچ مشکلی به میهمانی آخر شب بروید و نگران هیچ مشکلی نباشید. آنچه که مهم است رنگ کت است. سعی کنید از الگوی چهارخانه با رنگ‌های یکسان تیره و روشن استفاده کنید.

کت اسپرت مخمل

کت اسپرت مخملی به اندازه کافی جزئیات و زیبایی دارد که حواس دیگران را از جنس پارچه کت دور کند. وجود دکمه‌های دوتایی، جیب‌های آستردار، آرنج‌های تکه دار و دوخت‌های ریز در اطراف جیب‌ها رمز موفقیت این مدل کت اسپرت است.

2w کت اسپرت مردانه شیک را چگونه انتخاب کنیم؟

نحوه پوشیدن کت اسپرت مردانه شیک

کت‌های اسپرت درست است که غیررسمی هستند اما کسی نگفته است که نمی‌توان آن‌ها را با لباس رسمی هم پوشید. برای این کار می‌توانید به راحتی در کنار استایل رسمی، مانند پیراهن، کراوات و شلوار و کفش، کت‌های اسپرت با طرح دلخواه اما کلاسیک به تن کنید.

کت اسپرت مردانه کلاسیک

زیبایی کت اسپرت مردانه شیک زمانی نشان داده می‌شود که آن را به همراه یک لباس غیررسمی همانند تی‌شرت به تن کرده باشید. در این حالت، هر دو لباس‌های شما همدیگر را پوشش می‌دهند و تکمیل می‌کنند.

کت اسپرت مردانه تیشرت

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی آقایان با هر رنگ شلوار، چه کفشی بپوشند؟ را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۲۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۰۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۲۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۳۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۲۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…