آقایان با هر رنگ شلوار، چه کفشی بپوشند؟

۱۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ست کردن رنگ کفش با شلوار ممکن است برای آقایان ایده خیلی چالش‌برانگیزی نباشد، اما همه ما می‌دانیم که توجه به جزئیات ظریف همان چیزی است که باعث می‌شود یک مرد واقعا خوش‌پوش به نظر برسد.
هر رنگ شلوار مناسب چه کفشی است

مردم باطن شما را از ظاهر قضاوت می‌کنند و اگر بتوانید با ظاهر خود دیگران را تحت تاثیر قرار دهید در مراحل بعدی هم شانس موفقیت شما بیشتر است. اگر در لباس پوشیدن اصول اولیه را رعایت نکنید مردم به سرعت متوجه خواهند شد و شانس برای مقبولیت عمومی کمتر می‌شود. یکی از اصول اولیه در لباس پوشیدن، که خیلی از آقایان از آن آگاه نیستند قوانین ترکیب کفش و شلوار است. هر رنگ شلوار مناسب چه کفشی است؟ همراه این مطلب مجله دلتا باشید.

هر رنگ شلوار مناسب چه کفشی است ؟

شلوار مشکی

شلوار مشکی را تقریبا با هر رنگ کفشی می‌توان پوشید. اگر شلوار خیلی رسمی نباشد می‌توانید آن را با کفش قهوه‌ای بپوشید به شرطی که بافت هر دو شبیه به هم نباشد. در مورد شلوار رسمی، پوشیدن کفش قهوه‌ای چندان توصیه نمی‌شود مگر این که رنگ کفش قهوه‌ای روشن باشد.

شلوار سرمه‌ای

شلوار سرمه‌ای کاربرد زیادی در استایل رسمی و روزمره دارد و بهترین کفش برای پوشیدن با آن کفش قهوه‌ای است که می‌تواند یک ترکیب رسمی باشد، اما برای ترکیب‌های غیر رسمی، از کفش سرمه‌ای و سفید استفاده کنید.

شلوار سرمه ای

شلوار خاکستری

شلوار خاکستری را با کفش سرمه‌ای بپوشید تا رنگ‌های سرد و گرم در کنار هم جلوه‌گری کنند. انتخاب مناسب بعدی کفش مشکی یا قهوه‌ای است، به شرطی که شلوار خاکستری خیلی روشن نباشد.

شلوار خاکی

خاکی رنگی است که در میانه قهوه‌ای، سبز و خاکستری قرار می‌گیرد و جزو رنگ‌های زمینی است. کفش مشکی بهترین کفش برای این شلوار است و کفش قهوه‌ای و قهوه‌ای روشن در رتبه بعدی قرار می‌گیرد. به طور کلی همه طیف‌های رنگ‌های زمینی با این شلوار هماهنگ است.

شلوار خاکی

شلوار جین

در مورد شلوار جین، آزادی عمل بیشتری دارید. این شلوار را با کفش‌های رسمی براق نپوشید چون این دو در کنار هم ظاهر جالبی نخواهند داشت. اما اگر مجبورید با شلوار جین کفش رسمی بپوشید رنگ قهوه‌ای از جنس چرم مات یا جیر را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی ۳ ماسک فوق العاده برای جلوگیری و از بین بردن جوش صورت! را مطالعه کنید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۱۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۴ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۴۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۳۲ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۱ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۱:۲۹ ب٫ظ

    • سارا امیرانی

      ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۵۵ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما

      پاسخ

  8. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۹ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۹ ق٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…