تغییر آسمان در تصاویر با هوش مصنوعی فوتوشاپ

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اخیرا ادوبی یک بروزرسانی برای فتوشاپ ارائه کرده که از ویژگی‌های زیادی بهره می‌برد و برای مثال هوش مصنوعی فتوشاپ می‌تواند آسمان را تغییر دهد.
هوش مصنوعی فوتوشاپ

ابزار جایگزینی آسمان که برای اولین بار در «Photoshop Elements» ادوبی ارائه شد، به کاربران اجازه می‌دهد که با کمترین تلاش آسمان را در تصویر خود انتخاب کرده و جایگزین کنند. این ابزار هوش مصنوعی فوتوشاپ به اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند آسمان را با توجه به اجسام موجود در تصویر، تنظیم کند. در ادامه این مطلب مجله دلتا درباره این قابلیت هوش مصنوعی فوتوشاپ بخوانید.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، فوتوشاپ تغییراتی در ساختمان اعمال کرده تا با آسمان نارنجی رنگ مطابقت داشته باشد. برای استفاده از این ابزار می‌توانید به مسیر Edit > Sky Replacement بروید.

هوش مصنوعی فوتوشاپ تغییر عکس

در این بروزرسانی هوش مصنوعی فوتوشاپ قابلیت‌های بیشتری نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که از میان آن‌ها می‌توان به «فیلترهای عصبی» اشاره کرد. این ابزارهای هوش مصنوعی کارهای مختلف را به صورت خودکار انجام می‌دهند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به صاف کردن پوست، حذف مصنوعات از تصاویر و همچنین رنگ‌آمیزی اشاره کرد.

ادوبی ابزار دیگری به نام «Style Transfer» را برای کاربران درنظر گرفته که تصاویر را به آثار هنری تبدیل می‌کند. یکی دیگر از ابزارهای جدید «Makeup Tranfer» نام دارد که سبک آرایش را از یک تصویر کپی کرده و روی دیگری اعمال می‌کند. ابزار «پرتره هوشمند» روی مواردی مانند سن و حالت صورت تاثیر می‌گذارد.

ادوبی پنل Discovery را نیز در این بروزرسانی بهبود داده و می‌توان توسط آن و بدون نیاز به یوتیوب، کار با فتوشاپ را ساده‌تر یاد گرفت. اسناد کلود به صورت آفلاین کار می‌کنند و از  یک پنل تاریخچه نسخه نیز بهره می‌برد.

پنل Discover در آیپد نیز بهبود پیدا کرده و گزینه‌ای برای تغییر ابعاد تصویر نیز به آن اضافه شده. از دیگر تغییرات فتوشاپ برای آیپد می‌توان به امکان استریم زنده اشاره کرد که کاربران برای این کار تنها باید چندین گزینه را لمس کرده و کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: گوگل مپ در جدیدترین به‌روزرسانی خود، قابلیت‌هایی برای مسیریابی دوچرخه سواران اضافه می‌کند. مطلب «مسیریابی دوچرخه سواران با قابلیت جدید Google Maps» را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…