تجربه هیجانی استثنایی در مدرن‌ترین شهربازی دنیا

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این شهربازی، ساعات هیجان متفاوتی را تجربه کنید.
یورو پارک

یورو پارک آلمان، پارکی هیجان‌انگیز در کشور آلمان است که برای ساعاتی هرچند اندک می‌تواند هیجانی وصف ناشدنی را به زندگی شما تزریق کند. مجله گردشگری دلتا در این مقاله سفری کوتاه به این پارک جذاب خواهد داشت، با ما همراه شوید.

هیجان را در این شهربازی تجریه کنید

اهمیت شهربازی‌ها

مشغله‌های کاری و فکری زیاد، زندگی‌های سخت و شلوغ امروزی، نداشتن وقت کافی برای استراحت و تفریح، همگی دست به دست هم داده‌اند تا انسان امروزی بسیار بیشتر از گذشته به هیجان و نشاط در زندگی نیاز داشته باشد. یکی از مکان‌هایی که می‌تواند میزان زیادی هیجان و نشاط را به زندگی تزریق کند، قطعا شهربازی‌ها هستند. به همین دلیل شهرهایی با شهربازی‌های بزرگ و وسایل مدرن و هیجان‌انگیز معمولا جزء شهرهای مقاصد گردشگری حساب می‌شوند.

اروپایی‌ها همیشه به شادترین مردم جهان معروف بوده‌اند. یکی از دلایل شادتر بودن مردم اروپا وقت گذاشتن زیاد برای تزریق هیجان و شادی به زندگی‌شان است. از همین‌رو در شهرها و مکان‌های زیادی در اروپا شهربازی‌های بزرگ و مجلل ساخته شده که به نوبه خود از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و تفریحی در سراسر اروپا به شمار می‌روند. وجود همین شهربازی‌ها سبب شده که هر ساله تعداد زیادی برای حضور و استفاده از وسایل هیجان‌انگیز این شهربازی‌ها راهی سفرهای اروپایی شوند.

یورو پارک

تجربه هیجانی ناب در یورو پارک آلمان

اروپا پارک یا یورو پارک یکی از هیجان‌انگیزترین و پرطرفدارترین شهربازی‌های اروپا و حتی دنیا است که سالانه حدود چهار و نیم میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند.

یورو پارک در مساحتی به میزان نهصد و پنجاه هزار متر مربع در سال ۱۹۷۵ در منطقه‌ای به نام روست در آلمان افتتاح شد. روست نام شهری در جنوب غربی آلمان و ایالت بادن وور تمبرگ است که در نزدیکی مرز آلمان با دو کشور سوییس و فرانسه واقع شده است.

این پارک سال‌ها بعد یعنی در سال ۲۰۰۹ پس از شهربازی «دیزنی لند» فرانسه عنوان دومین مکان تفریحی پر بازدید اروپا را به خود اختصاص داده است.

دوازده ترن هوایی داینامیک هیجان‌انگیز این پارک را به یکی از منحصر به فردترین پارک‌های دنیا تبدیل کرده است. «Alpenexpress Mine Train»  قدیمی‌ترین ترن هوایی این پارک است که با گذشتن از معدن الماس هیجان حضور در دنیای متفاوتی را به شما می‌دهد. در کنار قدیمی‌ترین ترن پارک، جدیدترین ترن پارک واقع شده که ترن هوایی «Arthur»نام گرفته است. بخش‌هایی از این ترن معلق در هوای باز و بخش‌ دیگرش در فضایی سرپوشیده قرار گرفته است.

یکی از ویژگی‌هایی که این پارک را نسبت به پارک‌های دیگر برای گردشگران جذاب می‌کند و باعث می‌شود بیش از بیش به آن سفر کنند تم پارک است که بر اساس ویژگی‌های شهرها و کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا، فرانسه و پرتغال ساخته شده است.

از دیگر جذابیت‌های این پارک منحصر به فرد «خشم فرعون» است که ماجراهای ایندیانا جونز را برای شما تداعی می‌کند. همچنین شما ماشین پرواز داوینچی، فرهنگ ایتالیایی، رشته کوه آلپ و … را می‌توانید در این پارک از نزدیک مشاهده کنید.

این پارک با داشتن مدرن‌ترین و باکیفیت‌ترین وسایل بازی و تفریح، روزانه مهمان پنجاه هزار نفر بازدیدکننده است.

تجربه هیجانی بی‌نظیر

پیشنهاد مطالعه: مطلب دست خدا در بیابانی روی زمین را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. میثم ذوالفقاری

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ در ۰:۱۱ ق٫ظ

    زیبا و عالی 😍

    پاسخ

    • یاری

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ در ۴:۲۳ ب٫ظ

      در آلمان؟؟!! من اول فکرکردم درتهرانه دم دسته

      پاسخ

    • ناشناس

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ در ۴:۲۹ ب٫ظ

      در آلمان؟؟!! من اول فکرکردم در تهرانه دم وسته. مردم آنجا برند‌کیف کنن،شاد باشن، در ایجا همه چی گرانه جوانان هم بلاتکلیف و در معرض خطر اعتیاد

      پاسخ

    • یاری

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ در ۴:۳۱ ب٫ظ

      عالی و زیبا ، این هم چهارمین نظر

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…