عجیب‌ترین هتل ایران، اقامتگاه لوله‌ای

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بسیاری از افراد با شنیدن اسم عسلویه تنها به یاد پتروشیمی و پالایشگاه‌ها می‌افتند ولی این دهکده گردشگری واقع در عسلویه محیطی جذاب و مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش در کنار دریای خلیج فارس است.
دهکده گردشگری پازارلند

یکی از بزرگ‌ترین، زیباترین و مجهزترین دهکده‌های گردشگری دریایی در جنوب ایران، دهکده گردشگری پازارلند شیرینو است. در این مطلب با معرفی دهکده گردشگری پازارلند شیرینو، خاص‌ترین دهکده گردشگری در ایران و اقامتگاه لوله‌ای موجود در آن با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

معرفی دهکده گردشگری پازارلند شیرینو

دهکده گردشگری پازارلند از ابتدا تنها برای کارکنان و کارمندان صنایع گاز و پتروشیمی عسلویه راه‌اندازی شد ولی رفته رفته با گسترش بیشتر و اضافه کردن امکانات متعدد، به دهکده گردشگری امروزی برای استفاده عموم تبدیل شد.

امکانات تفریحی دهکده گردشگری پازارلند

در دهکده گردشگری پازارلند امکانات تفریحی متعددی وجود دارد.

امکانات تفریحی بر روی خشکی

در این دهکده می‌توانید از شهربازی، سیرک، سینمای چندبعدی، پینت بال، باغ پرندگان، اتاق‌های ماساژ، فوتبال دستی‌های انسانی، تفریحات ورزشی مانند بیلیارد، استخر، زمین بازی تنیس و سالن مجهز بدن سازی و … استفاده کنید.

امکانات تفریحی روی دریا

از تفریحات دریایی این دهکده گردشگری می‌توان به غواصی، بازدید از ماهی‌ها و مرجان‌های موجود در خلیح زیبای فارس، جت اسکی، پاراسل، قایق سواری، دوچرخه دریایی، کایاک‌های یک نفره و دو نفره، رولر، تراکتور دریایی و قایق خانواده اشاره کرد.

بهترین زمان برای سفر به دهکده گردشگری پازارلند

از آنجایی که این منطقه در نزدیکی دریا واقع شده در روزهای گرم سال آب و هوای شرجی و مرطوبی دارد. از این رو بهترین زمان برای سفر به این دهکده اواخر پاییز، فصل زمستان و اوایل بهار است که آب و هوا بهتر بوده و مسافران می‌توانند از هوای مطبوع منطقه لذت ببرند و اوقات خوشی را در آنجا داشته باشند.

اقامتگاه لوله‌ای ویولا

اقامتگاه لوله‌ای، خاص‌ترین اقامتگاه پازارلند

اقامتگاه لوله‌ای که به ویولا نیز معروف است، ویلاهای ساخته شده از لوله است. این فضا یادآور میدان‌های گازی و تاسیسات مرتبط به پتروشیمی در عسلویه است. این سازه‌ها مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند به همین دلیل برای قرارگیری در نزدیکی دریا بسیار مناسب هستند.

این لوله‌ها دارای تمامی امکاناتی که در اتاق‌های یک هتل وجود دارد، هستند و منظره‌ای شگفت‌انگیز را به پیش چشم مسافران به تصویر می‌کشند. در ویولاها تخت‌خواب، تلویزیون و هر آن چه یک اتاق به آن نیاز دارد به شکلی زیبا در کنار هم چیده شده‌اند. این اتاق‌ها دارای اسپلیت بوده و هوای شرجی جنوب و نزدیک دریا به کمک این اسپلیت‌ها برطرف می‌شود.

اقامتگاه لوله‌ای

کلبه‌های شناور

کلبه‌های شناور یکی از خاص‌ترین اقامتگاه‌های دهکده گردشگری پازارلند شیرینو است. در حال حاضر سه عدد از این کلبه‌ها وجود دارد که توسط طراحان این دهکده طراحی شده و بر روی آب قرار گرفته است. کلبه‌های شناور دارای تجهیزات کاملی هستند و لحظات جذاب و شادی را برای مسافران به وجود می‌آورند.

کلبه‌های نامنظم

حدود ۴۰ کلبه در اشکال نامنظم و با طراحی‌های متنوع در این دهکده وجود دارد. کلبه‌های نامنظم دارای امکانات مطلوب و فضای جذابی هستند و اقامتی خوش را برای مهمانان فراهم می‌کنند. گفتنی است هیچ‌کدام از این ۴۰ کلبه مانند دیگری ساخته نشده است.

کلبه های نا منظم

کلبه‌های اسکیمو

این کلبه‌ها به شکل کلبه‌های ترکمن ساخته شده و در حال حاضر تعداد ۲۰ عدد از آن‌ها در این دهکده وجود دارد. تجربه اقامت به شکل اسکیموها را در این کلبه‌ها می‌توانید به دست آورید.

کلبه‌های درختی

اقامت در کلبه‌هایی که بر روی درخت ساخته شده‌اند، رویای بسیاری از افراد است. در دهکده پازارلند کلبه‌های درختی بسیاری وجود دارد که تجربه اقامتی متفاوت برای مهمانان را رقم می‌زنند. برای دیدن عجایب جهان، کله‌قندی‌ترین کوه جهان کجاست؟ را بخوانید.

کلبه های درختی

سخن پایانی

دهکده گردشگری پازارلند شیرینو یکی از خاص‌ترین مکان‌ها در کل ایران است. این دهکده مکانی بسیار مناسب برای سفرهای خانوادگی و دوستانه بوده و افراد می‌توانند تجربه‌ای متفاوت از تمامی سفرهای زندگی‌شان را در این دهکده به دست آورند.

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری روستایی که تمام اهالی آن متجاوز جنسی هستند را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ در ۷:۱۴ ب٫ظ

    جالب وعالی

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۱۷ ق٫ظ

      درود بر شما و ممنون از حضورتون🌹

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…