۴ مدل بستن شال که شما را متفاوت می‌کند+ویدیو

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همه خانم‌ها دوست دارند همیشه ظاهری جذاب و متفاوت داشته باشند، شما می‌توانید یک شال یا روسری را به روش‌های مختلفی روی سرتان قرار داده و هر بار تغییرات اساسی را برای خودتان ایجاد کنید.
۴ مدل بستن شال

بستن شال به شیوه‌های مختلف تیپ و استایل شما را کاملاً متفاوت کرده و زیبایی چشمگیری را به شما می‌بخشد. همراه دلتامگ باشید تا با هم ۵ مدل شال بستن جدید و جذاب را یاد بگیریم.

درواقع آشنایی با آموزش بستن شال و روسری مجلسی به شما کمک می‌کند تا در هر مهمانی و با هر لباسی روسری و شال خود را به زیباترین حالت ممکن استفاده کنید.

۴ مدل بستن شال

  • برای مدل اول بستن شال تنها کافی است شال خود را روی سر انداخته و یک طرف آن را روی شانه خود بیندازید. به همین ترتیب یک مدل شیک و ساده خواهید داشت.
  • در مدل دوم شال را دولایه کرده و روی سرتان بیندازید و دو طرف شال را ببرید پشت سرتان قرار داده و به حالت برعکس به روی شانه خود قرار دهید. سپس هر طرف شال را پیچانده و ببرید بالای سرتان قرار دهید. البته می‌توانید تنها یک طرف را بپیچید و سمت دیگر شال را به روی شانه بیندازید.
  • برای این مدل به همان شیوه قبل شال را از پشت به سمت جلو هدایت کنید و بدون کار خاصی هر طرف را بالای سرخود ببرید و از پشت داخل روسری فیکس کنید. طرف دیگر شال را نیز می‌توانید بالای سر یا روی شانه قرار دهید.
  • در نهایت برای این مدل بستن شال دو طرف شال را مطابق ویدیو بالای سر برده و در آنجا گره بزنید سپس گوشه‌های شال را زیر شال فیکس کنید.

مدل بستن روسری لاکچری

یکی از شیوه‌های کاربردی برای بستن روسری‌های بزرگ استفاده از این روش است. برای شروع، روسری را طوری که دو طرف آن کاملاً برابر باشد، روی سر قرار دهید. زیر چانه را با سنجاق ببندید و حالا روسری را روی سرتان مرتب کنید.

سپس یک طرف روسری را به سمت پشت گردن و از زیر روسری بپیچید و دوباره به همان سمت قبل بکشید. حال آن را به‌طرف دیگر روسری گره بزنید و گره را زیر لایه روسری پنهان کنید تا گره مشخص نباشد. این مدل بستن روسری برای زیر چادر بسیار مناسب است.

مدل بستن روسری لاکچری

بستن روسری به شکل خاص

برای بستن روسری به این روش باید روسری را به‌گونه‌ای روی سر قرار دهید که یک سمت آن کوتاه‌تر باشد. سپس سمت دیگر روسری را دور گردن بپیچید و به سمت جلو بیاورید. برای این روش بهتر است جلوی روسری را کاملاً جمع کنید و بعد دور گردن بپیچید تا شکلی زیباتر پیدا کند.

بستن روسری به شکل خاص

سخن آخر

روش‌های مختلفی برای بستن شال و روسری وجود دارد که هر کدام زیبایی خاصی را به استایل شما می‌بخشد؛ بنابراین سعی کنید چند مدل از آن‌ها را یاد گرفته و در مهمانی‌های خود اگر باحجاب هستید، استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…