با این آرایش جذاب چشم در تمام مراسم‌ها بدرخشید+ویدیو

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همه خانم‌ها علاقه زیادی به آرایش‌کردن دارند؛ اما نکته مهم آن است که میکاپ چشم کار چندان آسان و ساده‌ای نبوده و احتیاج به مهارت دارد؛ اما خبر خوب آن است که ما به شما آموزش می‌دهیم چگونه یک آرایش جذاب برای چشمانتان انجام دهید.
آرایش جذاب چشم

قطعا برای یک آرایش جذاب چشم باید به یک‌سری نکات توجه کرد. زیرا یک آرایش زمانی شما را زیباتر می‌کند که به‌صورت اصولی انجام شود. همراه دلتامگ باشید تا به کمک هم یک آرایش چشم زیبا را انجام دهیم تا در تمام مراسم‌ها بدرخشیم.

آرایش جذاب چشم

برای این آرایش جذاب چشم بهتر است از ماسک‌های دور چشم استفاده کنید. این مدل ماسک‌ها باعث مرطوب کردن پوست اطراف چشم شده و در نهایت باعث می‌شود آرایش، بهتر روی پوستتان خودش را نشان دهد.

بعد از ماسک باید شروع به زیرسازی کنید. برای این مرحله از کانسیلر مخصوص پوستتان استفاده کرده و مقداری از آن را روی پلک خود بزنید و خود محو کنید.

بعد از زیرسازی نوبت به سایه زدن می‌رسد. برای این مدل سایه می‌توانید از تناژ رنگ‌های مختلف استفاده کنید؛ اما پیشنهاد ما برای شما تناژ رنگ مطابق ویدیو بالا است.

در ابتدا سایه‌ای مثل نارنجی کم‌رنگ یا گوشتی انتخاب کنید و آن را بالای پلکتان بزنید و آن را آن‌قدر با یک‌قلم بکشید تا خوب یکدست شود. سپس از یک سایه‌روشن مثل کرم استفاده کرده و آن را روی پلک خود بزنید.

آرایش چشم

این مدل سایه زدن یک حالت سیاه و روشنیدارد که زیبایی خاصی را به چشمانتان می‌دهد. حالا می‌رسیم سراغ سخت‌ترین قسمت آرایش جذاب چشم یعنی خط‌‌ چشم کشیدن، این کار احتیاج به تمرین بسیار دارد تا در نهایت بتوانید یک خط چشم زیبا را بکشید.

اگر به مهمانی خاصی می‌روید، می‌توانید علاوه بر ریمل از مژه مصنوعی هم استفاده کنید تا جلوه آرایشتان بیشتر شود. بعد از گذاشتن مژه مصنوعی با سایه تیره‌تر روی سایه‌ها را پررنگ کنید. سپس با کرم‌پودر یا کانسیلر زیر چشمانتان را تمیز کنید. توجه داشته باشید اگر این کار را انجام ندهید، آرایشتان کثیف به نظر می‌رسد.

حالا با استفاده از همان سایه زیر چشمانتان را کشیده و سپس روی همه مژه‌های خود ریمل بزنید تا آرایش جذاب چشم شما به اتمام برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…