طراحی کردن ناخن در خانه

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طراحی‌کردن ناخن از جمله کارهای لذت‌بخشی است که خانم‌ها علاقه زیادی به آن دارند؛ اما اگر برای هر طراحی به آرایشگاه برویم، هزینه بالایی داشته و بسیار زمان‌بر است.
طراحی کردن ناخن

طراحی کردن ناخن باعث می‌شود که شما در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. این کار در واقع یک سرگرمی است که می‌توانید به کمک آن اوقات فراغت خودتان را پرکرده و همچنین ظاهری زیبا به ناخن‌هایتان بدهید. همراه دلتامگ باشید.

اگر شما دوست دارید در منزل ناخن‌هایتان را طراحی کنید بهتر است از روش‌های ساده و درعین‌حال جذاب برای دیزاین ناخن‌های خود استفاده نمایید..

طراحی کردن ناخن

طراحی کردن ناخن بسیار متنوع است و شما می‌توانید هر دفعه یکی از این طرح‌ها را استفاده کنید و در تمام مهمانی‌ها ظاهری زیبا داشته باشید.

طراحی اول

برای این طراحی در ابتدا یک لاک سفید را تهیه کرده و روی ناخن خود بزنید. حالا روی یک اسفنج از چندرنگ لاک مثل گلبهی، صورتی و نارنجی استفاده کنید. سپس اسفنج را روی ناخن خود بکشید. در ضمن نکته مهم آن است که شما می‌توانید دور ناخن‌هایتان را چسب بزنید تا لاک به گوشه آن‌ها اصابت نکند.

در این مرحله با لاکی که فرچه باریکی دارد، روی ناخنتان یک قلب بکشید و روی آن را برق ناخن بزنید. حالا درون قلب‌ها را با نگین‌های ریزودرشت پرکرده و دور قلب را با همان لاک پر رنگ کنید. در نهایت برای زیبا دیده‌شدن لاک روی آن را برق ناخن بزنید.

طراحی دوم

برای این طراحی از یک لاک تیره استفاده کنید و بعد از خشک‌شدن لاک، روی آن از لاک اکلیلی بزنید.

طراحی کردن ناخن مدل سوم

برای این مدل طراحی کردن ناخن باید از یک لاک روشن مانند کرم استفاده کنید. سپس با یک لاک طراحی، روی آن شاخه‌های درخت بکشید. بعدازاین طراحی روی آن شاخه‌ها را با لاک اکلیلی پر کنید. در ضمن شما می‌توانید بدون کشیدن آن شاخه‌ها تنها از لاک اکلیلی استفاده کنید.

طراحی کردن ناخن مدل سوم

طراحی چهارم

برای این مدل طراحی‌کردن ناخن باید از کاغذ استفاده کنیم. کاغذ را باید به شکل هفت و هشت برش داده و آن را یکی در میان، روی ناخن قرار دهید. حالا روی آن را لاک بزنید و سپس کاغذها را از روی ناخن بردارید.

مدل پنجم از طراحی کردن ناخن

مدل پنجم از طراحی کردن ناخن

برای این مدل طراحی لازم است یک لاک روشن را در ابتدا بزنید، سپس وسط آن را با یک لاک تیره پرکرده و اطراف آن را با اکلیلی تزیین کنید. این مدل بسیار ساده و شیک است. شما می‌توانید تمام انگشتان خود را به این شکل طراحی کرده یا فقط چند تا از انگشتانتان را طراحی کنید و بقیه ناخن‌ها را لاک ساده بزنید.

در طراحی کردن ناخن در خانه شما می‌توانید از شابلون‌ها و برچسب‌های زیبا نیز استفاده کرده و با چسباندن آن‌ها روی ناخنتان ترکیبی زیبا و جذاب برای خود بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…