۳ روش پاک کردن لاک بدون استون

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اکثر خانم‌ها علاقه زیادی به زدن لاک دارند اما باید بدانید استفاده هر روزه از استون برای پاک کردن لاک به ناخن‌ها ضررهای زیادی می‌رساند.
پاک کردن لاک بدون استون

پاک کردن لاک بدون استون برای حفظ زیبایی و سلامت ناخن‌ها بسیار مؤثر است. با استفاده از این روش‌ها شما می‌توانید بدون نگرانی از لاک استفاده کرده و همیشه ناخن‌های زیبایی داشته باشید. همراه دلتامگ باشید.

پاک کردن لاک بدون استون

اگر شما هم علاقه‌ای به استفاده از استون ندارید، در ادامه همراه ما باشید.

اسپری بدن برای پاک‌کردن لاک بدون استون

اگر جایی هستید که به استون دسترسی ندارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از اسپری بدن استفاده کنید، فقط لازم است اسپری را بافاصله روی ناخن‌های خود اسپری کنید و سپس با تکه‌ای از پنبه لاک‌ها را پاک کنید این کار را روی همه ناخن‌ها انجام دهید تا به‌راحتی لاک ناخن پاک شود.

پاک کردن لاک بدون استون با خمیردندان

برای این مورد به تنها چیزی که نیاز دارید، مقداری خمیردندان است. بهتر است از خمیردندان‌های سفید استفاده کنید. برای پاک‌کردن لاک موارد زیر را انجام دهید:

  • روی ناخن خود مقداری خمیردندان بزنید.
  • حالا لازم است با یک‌تکه پنبه یا مسواک قدیمی خمیردندان را روی ناخن بمالید.
  • این کار را تا زمانی که لاک کاملاً پاک شود، ادامه دهید.
  • بعد از پاک‌کردن لاک‌ها دستتان را به‌خوبی با آب بشویید و روی ناخن‌ها و دست‌ها کرم نرم‌کننده بزنید.

پاک کردن لاک بدون استون با خمیردندان

پاک‌کردن لاک با اسپری مو

اسپری مو نیز می‌تواند یک انتخاب مناسب برای پاک‌کردن لاک بدون استون باشد. بعد از اسپری‌کردن ناخن‌ها سریغ با پنبه مرطوب، لاک‌ها را پاک کنید.

پاک‌کردن لاک با ضدعفونی‌کننده‌های دست

شما می‌توانید از ضدعفونی‌کننده‌های دست برای پاک‌کردن ناخن استفاده کنید. برای این کار لازم است در ابتدا باید ناخن‌های خود را به مدت ۲۰ دقیقه در آب گرم خیس کنید. سپس با یک پنبه آغشته به ضدعفونی‌کننده دست ناخن‌های خود را مالش دهید تا لاک ناخن پاک شود. برای پاک‌کردن لاک ناخن خود از پارچه زبر استفاده کنید.

عطر، روشی برای پاک کردن لاک بدون استون

اکثر افراد به دلیل استفاده از عطر تعداد زیادی از آن‌ها را در منزل دارند. دقت کنید که عطرها علاوه بر خوشبو کردن محیط می‌توانند به‌عنوان لاک‌پاک‌کن هم مورداستفاده قرار گیرند به همین منظور پنبه را درون عطر خیس کنید و به‌آرامی روی لاک‌های ناخن بکشید.

ترکیب لیمو و سرکه محلول طبیعی برای پاک‌کردن لاک بدون استون

ترکیب لیمو و سرکه را می‌توانید جایگزین استون کنید تا روشی سالم برای پاک کردن لاک بدون استون باشد و آسیبی به دست نرساند.

برای این کار به ۱ قاشق آبلیمو و ۱ قاشق سرکه دارید. این دو ماده را با هم ترکیب و همه انگشتان را ۵ تا ۱۰ دقیقه در آب گرم قرار دهید و بعد پنبه را آغشته به این ترکیب کنید و به‌آرامی روی ناخن ۱۰ تا ۲۰ ثانیه بکشید تا پاک شود.

پاک‌کردن لاک با لاکی دیگر !

پاک‌کردن لاک با لاکی دیگر !

جالب است بدانید خود لاک می‌تواند لاک ناخن را در خود حل کند. برای پاک کردن لاک ناخن از لاک‌هایی که زود خشک نمی‌شوند، استفاده کنید تا لاک قدیمی به حالت مایع باز گردد و پاک شود.

تاپ کوت‌های معمولی نیز گزینه خوبی هستند. زمانی که از لاک به‌عنوان پاک‌کننده لاک قدیمی استفاده می‌کنید، لازم نیست که همه ناخن‌هایتان را لاک بزنید.

برای پاک کردن لاک بدون استون و به کمک لاک دیگر لازم است بلافاصله بعد از اضافه‌کردن لاک جدید، لاک ناخن قدیمی را با حوله کاغذی پاک کنید. در این روش، از پنبه استفاده نکنید؛ زیرا تارهای پنبه به لاک مرطوب می‌چسبند در نتیجه لاک را به‌خوبی نمی‌تواند پاک کند. ممکن است قبل از اینکه لاک بطور کامل پاک شود، مجبور شوید این کار را ٢ یا ٣ بار انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…