طرز تهیه ۳ مدل معجون لاغری سریع شکم

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای خلاص شدن از شر چربی‌های شکم و پهلو در کمترین زمان ممکن، بهتر است این مدل معجون‌ها را در برنامه غذایی خود جای دهید.
معجون لاغری

در دنیای امروزی نحوه زندگی بسیاری از ما به گونه‌ای شده که وقت کافی برای ورزش را نداریم و معمولا بیشتر روز را مشغول کار هستیم، در نتیجه با مشکل اضافه وزن مواجه می‌شویم؛ روش‌های مختلفی برای لاغری و کاهش وزن وجود دارد؛ اما ما قصد داریم طرز تهیه چند مدل معجون لاغری را به شما آموزش دهیم که با کمترین هزینه آماده می‌شود و نتیجه بسیار موثری برای از بین بردن چربی‌های بدن خصوصا شکم پهلو دارد؛ برای آشنایی با بهترین معجون لاغری خانگی، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

معجون لاغری سیب و دارچین

در خانه بسیاری از ما معمولا سیب و دارچین وجود دارد؛ برای رهایی از چربی‌های بدن در کمترین زمان، می‌توانید یک معجون لاغری سریع شکم تهیه کنید؛ ترکیب سیب و دارچین می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش وزن داشته باشد؛ برای استفاده از این اکسیر لاغری، تنها کافی به روش زیر عمل کنید.

معجون لاغری سیب و دارچچین

مواد لازم برای تهیه معجون سیب و دارچین

  • یک عدد سیب زرد یا قرمز
  • یک تکه متوسط چوب دارچین
  • آب جوش سه الی چهار فنجان

طرز تهیه بهترین معجون برای لاغری سریع

در ابتتدا لازم است سیب را به چهار قسمت تقسیم کرده و هسته آن را خارج کنید؛ سپس سیب، دارچین و آب را درون مخلوط‌کن ریخته و به خوبی مخلوط کنید؛ در نهایت نوشیدنی شما آماده است؛ این ترکیب فوق العاده ترین معجون لاغری است و بهترین زمان برای استفاده از آن، قبل از تمرینات ورزشی است؛ چرا که سیب حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است و می‌تواند متابولیسم بدن شما را تقویت کند.

معجون لاغری کدو سبز، سیب و خیار

همه ما می‌دانیم که کدو سبز جزو سبزیجات پر خاصیتی است که در از بین بردن چربی‌های بدن بسیار موئر است؛ اما اگر علاقه‌ای به خوردن کدو ندارید، می‌توانید آن را به نوشیدنی تبدیل کرده و نوش‌جان کنید؛ این ترکیب بهترین معجون لاغری برای شکم و پهلو است و می‌تواند قند خون را کاهش دهد؛ بنابراین این نوشیدنی برای افراد دیابتی نیز بسیار مفید است. برای تهیه این معجون تنها کافی است به شیوه زیر عمل کنید.

معجون لاغری کدو سیب

مواد لازم برای معجون لاغری سریع شکم

  • کدو سبز
  • خیار
  • سیب ترش یا سیب گلاب

طرز تهیه بهترین معجون لاغری شکم و پهلو

فیبر بالای کدو، سیب و خیار باعث می‌شود که شما با نوشیدن این معجون، مدت زیادی در روز احساس سیری داشته باشید؛ برای تهیه این معجون لاغری در ابتدا لازم است تمام مواد را با پوست درون مخلوط‌کن بریزید و اجازه دهید با دور کند مواد ترکیب شود و بعد نوش‌جان کنید؛ توجه داشته باشید این ترکیب را می‌توانید صبح و عصر میل کنید.

معجون خیار، کرفس و لیمو

معمولا برای بسیاری از ما پیش آمده که برای از بین بردن چربی بدن، آب کرفس را امتحان کرده‌ایم و معمولا مزه آن را دوست نداریم؛ اما با طرز تهیه این معجون لاغری، علاوه بر اینکه از طعم آن لذت می‌برید بلکه به راحتی نیز می‌توانید اضافه وزن خود را از بین ببرید. تهیه این معجون لاغری بسیار ساده است و در کمترین زمان آماده می‌شود.

معجون لاغری سیب و لیمو

مواد لازم برای تهیه معجون

  • کرفس ۱۸ کالری
  • لیمو ترش ۲۹ کالری
  • خیار ۱۵ کالری

طرز تهیه فوق العاده ترین معجون لاغری

در ابتدا خیار و کرفس را در مخلوط کن بریزید و به خوبی ترکیب کنید؛ سپس آب‌لیمو را به ترکیب اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید. این نوشیدنی به دلیل فیبر بالا، شما را برای مدت زیادی سیر نگه می‌دارد و به دلیل ویتامین c بالا، بدن شما را در برابر بیماری‌ها مقاوم نگه می‌دارد؛  بهترین زمان مصرف دمنوش کرفس و لیمو، ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از خوردن وعده‌های غذایی اصلی است؛ اگر به طرز تهیه شربت‌های جدید و خوشمزه علاقه دارید، طرز تهیه شربت انگور را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…