آموزش آرایش اسموکی

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اکثر خانم‌ها به آرایش‌کردن علاقه دارند و دوست دارند همیشه از آرایش‌های متفاوتی استفاده کنند. یکی از جذاب‌ترین آرایش‌ها، مدل اسموکی است.
آموزش آرایش اسموکی

 

آرایش اسموکی از جمله آرایش‌های پر زرق‌وبرق و مناسب مهمانی‌های خیلی رسمی است که زیبایی و جذابیت خاصی دارد. همراه دلتامگ باشید تا با هم آموزش این آرایش جذاب را ببینیم.

آموزش آرایش اسموکی

برای شروع آرایش اسموکی در ابتدا پرایمر بزنید تا اگر یک روز کامل یا شب طولانی را در پیش دارید آرایشتان خراب نشود. در این آرایش لازم است تا زیرسازی درستی انجام دهید. بهتر است از کرم‌پودرهایی با کاور بالا برای این آرایش استفاده کنید.

حالا نوبت به کانسیلر می‌رسد تا بتوانید گودی و سیاهی زیر چشم‌هایتان را پنهان کنید. شما می‌توانید از هر نوع کانسیلری که می‌خواهید استفاده کنید. سپس کمی پودر تثبیت‌کننده زیر چشمتان بزنید. این کار باعث ماندگاری و تثبیت کانسیلر می‌شود.

سپس باید از پنکیک برای کل صورت استفاده کرده تا کاملاً مطمئن شوید کرم‌پودر و زیر‌سازی تا آخر شب جا‌به‌جا نمی‌شود.

حالا نوبت به کانتور می‌رسد. پس مقداری کانتور را روی صورت خودتان بزنید. اصلاً مقدار زیادی از آن را روی صورت خود نزنید؛ زیرا این یک آرایش پر زرق‌وبرق است و احتیاجی به کانتور ندارد.

آموزش آرایش اسموکی

سپس مقدار خیلی کمی رژگونه روی سیب گونه بزنید. نکته مهم آن است که از رنگی استفاده کنید که مکمل پوستتان باشد. خیلی زیبا نیست که مقدار زیادی از رژگونه را در آرایش اسموکی استفاده کنید.

حالا زمان هایلایتر رسیده است. هایلایتر را روی استخوان گونه، لبه بینی و پشت لبتان هم می‌توانید استفاده کنید.

مرحله بعد آماده‌سازی ابروهاست. تنها کاری که می‌کنید آن است که ابروهایتان را با سایه یا مدادابرو به شکلی که دوست دارید در آورید. خیلی بادقت و ظرافت درون آبروهایتان را پر کنید و بعد برای تثبیت آن ژل ابرو بزنید. استفاده از ژل ابرو بسیار مهم بوده؛ زیرا ممکن است در طول روز ابروها به هم بریزد و کثیف شوند.

در این مرحله می‌رسیم به قسمت سخت آرایش اسموکی یعنی سایه زدن. برای این مدل باید سایه سیاه را آن‌قدر روی پلک خود بزنید تا به رنگ خیلی تیره تبدیل شود. این سایه نباید خیلی به سمت شکاف چشمتان برود.

شما می‌توانید از یک‌قلم ترکیب‌کننده استفاده کنید و آن را از قسمت چین‌خوردگی چشمتان محو کنید و کمی از این سایه را زیر چشمتان نیز بزنید سپس به ترکیب‌کردن ادامه دهید.

بعدازاین مرحله نوبت به کشیدن مداد چشم است. همان‌طور که در ویدئو می‌بینید مداد چشم را دور چشم‌هایتان بکشید و بعد مقداری سایه قهوه‌ای مایل به قرمز را روی شکاف چشم بزنید. این سایه به ترکیب‌شدن سایه سیاه کمک می‌کند.

بهتر است یک دستمال روی گونه‌هایتان بگذارید تا مانع کثیف‌شدن صورتتان شوید.

آموزش آرایش

برای اینکه این آرایش یک آرایش مجلسی است از یک سایه قرمز و شاین‌دار لازم است استفاده کنیم و روی پلکتان بزنید. حالا همین سایه را زیر چشمتان نیز استفاده کنید. بعدازاین مراحل با یک قلموی کوچک اطراف چشمانتان را پاک کنید.

حالا ریمل را برداشته و به مژه‌هایتان بزنید و در نهایت اگر دوست دارید آرایشتان حالت رسمی به خود بگیرد، می‌توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید.

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آرایش اسموکی، زیبایی لب‌هاست. برای اینکه لب‌های خوش‌فرمی داشته باشد حتماً از خط لب استفاده کنید تا مانع خط‌خوردگی شود. سپس رژ موردعلاقه خود را بزنید و با این کار آرایشتان را به اتمام برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…