مهم‌ترین نکات استفاده از رژ قرمز

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده از رژ قرمز می‌تواند چهره شما را زیبا، و جذاب کند به همین دلیل است که افراد زیادی دوست دارند از این رنگ استفاده کنند.
نکات استفاده از رژ قرمز

نکات استفاده از رژ قرمز را اگر بلد باشید می‌توانید آرایشی زیبا و منحصربه‌فرد را برای خودتان خلق کنید. لازم است بدانید در استفاده از رژ قرمز باید نکات مهمی را بلد باشید. همراه دلتا مگ باشید.

نکات استفاده از رژ قرمز

در ادامه چند نکته مهم برای استفاده از این رنگ رژ را برایتان آماده کرده‌ایم.

رنگ مناسب با پوستتان را پیدا کنید

یکی از نکات استفاده از رژ قرمز پیداکردن رنگ پوست است. گاهی اوقات رژ قرمز را روی لب دوستتان می‌بینید و از آن خوشتان می‌آید؛ اما آن رنگ رژ برای شما مناسب نبوده و چهره زیبایی به شما نمی‌دهد. این موضوع به دلیل آن است تناژ پوست احتیاج به یک رژ قرمز دارد.

باید بدانید که پوست‌های روشن به دنبال رژ قرمز با ته‌رنگ آبی هستند تا چهره‌شان سرزنده نشان داده شود؛همچنین شما می‌توانید برای گرما بخشیدن به پوستتان از رنگ تمشکی استفاده کنید. قرمزی به نارنجی نزدیک است و قرمز تیره، مناسب پوست‌های تیره خواهند بود.

استفاده از پودر یکی از نکات استفاده از رژ قرمز

یکی از کارهای مهمی که باید انجام دهید، تلاش برای ماندگاری بیشتر رژ قرمزتان است. برای ماندگاری بیشتر رژ قرمز لازم است قبل از آرایش، لب‌هایتان را با یک دستمال‌کاغذی پاک‌کرده و سپس لایه‌نازکی از پودر را بر روی آن بمالید و حالا از رژ استفاده کنید. این فرمول رژ لب را تثبیت می‌کند و تا پایان روز تغییر نخواهد کرد.

استفاده از پودر یکی از نکات استفاده از رژ قرمز

استفاده از خط لب یکی از نکات استفاده از رژ قرمز

هنگام استفاده از رژ قرمز باید مراقب خط‌خوردگی‌ها باشید و ظاهری یک‌دست برای لب‌هایتان ایجاد کنید. یک نکته جالب برای استفاده از رژ قرمز آن است که قبل از استفاده از آن تمام سطح لبتان را با خط لب بپوشانید.

این پوشش به‌عنوان پایه عمل کرده و نه‌تنها ماندگاری رژ را بالا می‌برد؛ بلکه سطح لب را خشک کرده و لب را برای استفاده از محصول نهایی آماده می‌کند. فقط اطمینان حاصل کنید که خط لبتان دقیقاً هم‌رنگ لب‌های طبیعی شما باشد تا از ایجاد دورنگی جلوگیری کنید.

استفاده از خط لب یکی از نکات استفاده از رژ قرمز

مابقی آرایش را ساده نگه دارید

یک رژ قرمز به‌اندازه کافی به چهره شما زیبایی و شادابی می‌بخشد، اگر درست از این رنگ رژ استفاده کنید، نیازی به آرایش خاصی برای بقیه صورتتان ندارید.

یکی از نکات استفاده از رژ قرمز آن است که  آرایش چشمی مختصر داشته باشید. یعنی برای این آرایش از کمی ریمل یا خط چشمی ساده استفاده کنید. این روش چهره شما را زیباتر خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه: رژ لب مناسب هر مکان را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…