با جدیدترین مدل‌ های کفش پاشنه بلند آشنا شوید

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استفاده از کفش پاشنه‌بلند یکی از مواردی است که به خانم‌ها اعتمادبه‌نفس می‌دهد البته به شرطی که کفشی راحت باشد.
جدیدترین مدل‌ های کفش پاشنه بلند

جدیدترین مدل‌ های کفش پاشنه بلند را ممکن است افراد نشناسند و هنوز از مدل‌های قدیمی که ازمدافتاده استفاده کنند. در این مطلب از دلتا مگ برای شما جدیدترین کفش‌های پاشنه بلند آماده کرده‌ایم که در عین زیبایی، راحت نیز باشند.

جدیدترین مدل‌ های کفش پاشنه بلند

احتمالاً نمی‌دانستید که چند مدل کفش پاشنه‌بلند در دنیای مد وجود دارد؛ اما در طول دهه‌ها، صنعت مد پیشرفت زیادی کرده و تغییرات زیادی ایجاد شده است.

 کفش پاشنه بچه‌گربه‌ای

یکی از مدل‌هایی که جدیداً مد شده است، کفش پاشنه بچه‌گربه‌ای است. این کفش انتخاب بسیار خوبی برای افرادی است که نمی‌توانند با کفش پاشنه‌بلند راحت باشند، اعتمادبه‌نفس کفش پاشنه‌بلند را نداشته یا قد بلندی دارند اما نمی‌خواهند از پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار و جذاب محروم شوند.

این مدل کفش‌ها معمولاً پاشنه نازک و کمتر از ۵ سانت دارند و به شما این امکان را می‌دهند تا در طول روز راحت باشید.

کفش با پاشنه‌ متوسط 

این مدل کفش‌ها انتخاب مناسبی برای افرادی است که علاقه دارند مقداری قدشان بلند شود؛ اما نمی‌خواهند کفشی با پاشنه خیلی بلند بپوشند. پاشنه این کفش‌ها معمولاً بین ۵ تا ۱۰ سانت است و تقریباً برای هر موقعیتی از محل کار تا یک مهمانی رسمی مناسب است؛ زیرا بدون واردکردن فشار زیادی باعث تغییر استایل و زیباتر شدن تیپ شما می‌شود.

جدیدترین مدل‌ های کفش پاشنه بلند مثل کفش پاشنه مکعبی

پیشنهاد ما به افرادی که نمی‌توانند با کفش پاشنه‌دار راه بروند، یک کفش با پاشنه مکعبی است این مدل یکی از جدیدترین مدل‌های کفش پاشنه‌بلند است که راحتی خاصی را برای شما به همراه دارد. این کفش‌ها با داشتن پاشنه پهنی که دارند تمام وزن شما را در قسمت‌های مختلفی از کفش پهن کرده و راه‌رفتن را برایتان آسان‌تر می‌کند.

 مدل پامپ کلاسیک 

 مدل پامپ کلاسیک 

یکی از مدل‌هایی که حتی باگذشت سالیان طولانی و تغییرات مد، قدیمی نمی‌شود، مدل کفش پاشنه‌بلند پامپ است. این مدل کفش هیچ‌وقت از مد نیفتاده و همیشه زیبایی خود را به همراه دارد.

کفش پامپ پاشنه‌ای تقریباً باریک اما تقریباً بلند دارد که به شما کنترل بیشتری در راه‌رفتن می‌دهد. این مدل کفش یک نیاز ضروری برای هر خانمی است؛ زیرا از آن برای هر موقعیتی می‌توان استفاده کرد.

جدیدترین مدل‌ های کفش پاشنه بلند مثل کفش پاشنه ویرگولی

این مدل کفش‌ها که یکی از جدیدترین مدل های کفش پاشنه بلند هستند، مانند اسمی که دارند دارای پاشنه‌ای خمیده هستند که ارتفاع آن می‌تواند از ۳ سانت شروع شود و خیلی هم بلند باشد. ماهیت شیک این کفش باعث می‌شود تا برای موقعیت‌های خاص مناسب باشد.

کفش پاشنه قرقره‌ای

کفش پاشنه قرقره‌ای

اگر فکر می‌کنید پاشنه‌های فرانسوی کمی کوتاه هستند، بهتر است کفش‌های پاشنه قرقره‌ای را جایگزین آن کنید. این کفش‌ها کمی بعدتر از کفش‌های فرانسوی و در دوره‌ باروک و رو کوکو (Baroque and Rococo) در اروپا وارد دنیای مد شدند. این کفش‌ها همان منحنی زیبایی که در کفش‌های فرانسوی وجود دارد را حفظ کرده است، با این تفاوت که ارتفاع پاشنه‌ آن بلندتر از ۵ سانتی‌متر است.

در نهایت باید به شما بگوییم این‌ها فقط قسمتی از جدیدترین مدل‌ های کفش پاشنه بلند بودند که می‌توانید تهیه کنید و در دنیای مد مدل‌های بسیار زیادی روزانه وارد می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…