با این مدل موها جذاب‌تر شوید

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زمانی که صحبت از لاغری می‌شود، همه افراد به رژیم‌های مختلف و لباس‌های لاغرکننده فکر می‌کنند؛ اما خبر خوب آن است که شما با مدل موی مناسب هم می‌توانید لاغرتر دیده شوید.
با این مدل موها جذاب‌تر شوید

لاغری با یک مدل موی جذاب شیوه‌ای آسان و سریع است که شما را برای مهمانی‌ها می‌تواند آماده کند؛ بنابراین نگران نباشید ما در این مطلب از دلتا مگ به شما آموزش می‌دهیم که چگونه با یک مدل موی جذاب لاغرتر به نظر برسید.

لاغری با یک مدل موی جذاب

در ادامه به چند مدل موی زیبا اشاره می‌کنیم تا اگر قصد رفتن به آرایشگاه را دارید از آن‌ها استفاده کنید.

لاغری با یک مدل موی جذاب مثل مدل موی لاب

مدل لاب به مدلی گفته می‌شود که پشت موها از جلوی آن‌ها کوتاه‌تر باشد. این مدل مو بین ستاره‌هایی مانند جنیفر لارنس محبوبیت زیادی دارد؛ زیرا نگهداری از این مدل بسیار راحت و بدون دردسر است.

زمانی که چتری‌ها نه آن‌قدر کوتاه هستند که حالت بگیرند. نه آن‌قدر بلند که با موهای دیگر ترکیب شوند، بهترین مدل مو حالت چتری یک‌طرفه است که این مدل صورت و چانه را باریک نشان داده و شما را لاغرتر می‌کند؛ بنابراین لاغری با یک مدل موی جذاب مثل چتری یک‌طرفه را هرگز فراموش نکنید.

لاغری با یک مدل موی جذاب مثل فرق یک‌طرفه عمیق

لاغری با یک مدل موی جذاب مثل فرق یک‌طرفه عمیق

جداکردن فرق سر ازیک‌طرف به‌صورت عمیق هم باعث می‌شود حجم مو‌ها در یک طرف بیشتر شده و موها پرپشت دیده شوند و هم مانند چتری یک‌طرفه صورت را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهد.

لایه‌لایه بلند

اگر یک صورت ذوزنقه‌ای به همراه فک بزرگی دارید، با استفاده از مدل موی لایه‌لایه بلند این عیب صورت خودتان را مخفی کرده و زیبایی را به چهره خود ببخشید. لازم به ذکر است شما با داشتن صورتی باریک، لاغرتر به نظر می‌رسید.

لاغری با یک مدل موی جذاب مثل دم‌اسبی

لاغری با یک مدل موی جذاب مثل دم‌اسبی

دم‌اسبی عادی نه‌تنها شما را لاغرتر نمی‌کند بلکه گردی صورت را بیشتر نمایان می‌کند پس مدل دم‌اسبی ای مناسب است که در قسمت جلوی موها کار شده به آن حجم و حالت داده شده باشد.

در نهایت باید به شما بگوییم برای لاغری با یک مدل موی جذاب اگر به گفته‌های ما توجه کنید، در مجالس مختلف می‌درخشید و از زیبایی استایل خود لذت می‌برید.

پیشنهاد مطالعه: معجزه‌گرترین دمنوش مناسب لاغری شکم و پهلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…