با شیک‌ترین مدل‌ گردنبند آشنا شوید

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گردنبند یکی از محبوب‌ترین زیورآلاتی است که خانم‌ها علاقه زیادی به آن دارند. اگر شما نیز به گردنبند علاقه دارید همرا ما باشید تا جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌ها را به شما نشان دهیم.
انواع گردنبند طلا

آشنایی با شیک‌ترین مدل‌ گردنبند به شما کمک می‌کند با مد روز آشنا شوید و هنگامی که قصد تهیه‌کردن گردنبند دارید، دچار مشکل نشوید. همراه دلتا مگ باشید تا به شما بگوییم کدام مدل گردنبند برای شما مناسب است.

 شیک‌ترین مدل‌ گردنبند

گردنبندها انواع مختلفی دارند ما در این مطلب به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

گردنبند کارتیه

گردنبند کارتیه

اولین مدل گردنبند که باید آن را بشناسید، مدل کارتیه است. این مدل یک برند سوئیسی است که محصولات لوکسی دارد. این برند از جمله محبوب‌ترین و نامدارترین مدل‌ها در میان طلا و جواهرات است.

کارتیه بر روی طراحی، تولید و عرضه انواع گردنبند ، گردنبند، انگشتر و ساعت متمرکز است. طرح بافت کارتیه یکی از ماندگارترین و مشهورترین مدل‌های طلا در بین سایر برندها است که اغلب مردم تصور می‌کنند اسم مدل این زنجیرها کارتیه است. اما این طرح در اصل برای برند کارتیه بوده و بعد از آن بسیاری از طراحان آن را کپی و عرضه کرده‌اند. این زنجیرهای بافت دارای انواع مختلفی هستند و به‌صورت کوبیده یا تو پر ساخته و عرضه می‌شوند.

مدل‌ گردنبند چرم

مدل‌ گردنبند چرم

اگر بخواهیم به جدیدترین مدل گردنبند اشاره کنیم باید نام گردنبند چرمی را ببریم. این مدل‌ها امسال بسیار ترند و مد شده‌اند. مدل‌های چرمی معمولاً با پلاک‌های طلا ست می‌شوند و زیبایی خاصی دارند. این اکسسوری‌ها یک نوار باریک چرمی یا بافت چرمی دارند که اغلب در اندازه طوق طراحی و عرضه می‌شوند.

جدید‌ترین مدل گردنبند سنگی

این مدل‌ گردنبندها از سنگ‌های گران‌قیمت و ارزشمندی ساخته می‌شوند. از جمله می‌توان به سنگ‌های اونیکس، مرمر، حدید، آمیتیس، گارنت، فیروزه و لاجورد اشاره کرد.

جدید‌ترین مدل گردنبند مرواریدی

جدید‌ترین مدل گردنبند مرواریدی

یکی از گردنبندهایی که به تیپ و استایل شما اعتبار خاصی می‌بخشد، مدل مرواریدی است. مهم‌ نیست به یک مهمانی رسمی یا جمع دوستانه می‌روید این مدل برای هر مراسمی مناسب و زیباست.

هیچ لزومی ندارد برای گردنبند مروارید حتماً از رنگ‌های روشن یا شیری استفاده کنید. زیاد ست بودن لباس‌ها و زیورآلات برعکس تصور عام، چندان هم جذاب نیست شما بهتر است برای داشتن یک ست جذاب از رنگ‌های مکمل، متضاد یا گرم‌تر/سردتر نسبت به هم استفاده کنید.

زنجیر امگا

این زنجیر یک مدل متفاوت است. در ساخت این گردنبند از هیچ حلقه‌ای استفاده نشده است. زنجیر امگا از فلزی نرم و صاف تشکیل شده و بخش داخلی این زنجیر را سیم‌های به‌هم‌تنیده شده یا شبکه‌ای فلزی تشکیل داده‌اند.

همین بخش داخلی است که به انعطاف‌پذیری زنجیر کمک بسیار زیادی می‌کند و به همین خاطر است که امگا یک زنجیر بسیار مستحکم بشمار می‌رود. البته ممکن است این زنجیر به‌جای گرد بودن، تخت هم باشد. در این حالت سطح نرم و صاف دارد که نور را خیلی خوب بازتاب می‌دهد. به همین دلیل درخشندگی بسیار زیادی دارد و برای مهمانی‌های شب مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…