جذاب‌ترین آرایش چشم دخترانه را در خانه انجام دهید

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
میکاپ چشم تاثیر شگفت‌انگیزی روی ظاهر ما می‌گذارد بنابراین اگر روی آرایش چشم تمرکز لازم را بگذاریم، زیبایی خود را دو چندان می‌کنیم.
نکات مهم آرایش چشم دخترانه

شما لازم است به نکاتی مهم برای آرایش چشم دخترانه که مناسب شماست دقت کنید تا بتوانید در نهایت یک آرایش تمیز و زیبا را در خانه برای خودتان انجام دهید. همراه دلتا مگ باشید.

نکاتی مهم برای آرایش چشم دخترانه مناسب

در این مطلب مهم‌ترین نکات برای آرایش چشم دخترانه را برایتان آماده کرده‌ایم.

زدن کانسیلر

برای آرایش چشم در ابتدا باید روی پلک‌ها و اطراف چشم‌هایتان را با کانسیلر یکسان کنید. کانسیلر را می‌توانید با استفاده از انگشت یا پدهای مخصوص به‌صورت سه‌نقطه اطراف چشم‌هایتان بزنید. برای زدن کانسیلر باید از گوشه داخلی چشم‌ها که مقداری تیره‌تر است، شروع کنید سپس نقطه بعدی را در قسمت زیر و گوشه بیرونی چشم‌هایتان قرار دهید و سپس اقدام به محوکردن کنید. اگر نقاط تیره هنوز هم در اطراف یا روی پلک چشم‌ها قرار دارند بهتر است یک‌بار دیگر این مراحل را تکرار نمایید.

آرایش چشم دخترانه مناسب با زدن پرایمر

یکی از محصولات آرایشی که حتماً باید از آن استفاده کنید، پرایمر است. پرایمر به دوام و فیکس‌شدن آرایش چشم‌ها کمک بسیاری می‌کند و دوام سایه را بسیار بالا می‌برد. پرایمر را در ابتدا روی پلکتان زده و سپس محو کنید.

آرایش چشم دخترانه مناسب با زدن پرایمر

کشیدن خط چشم

از مهم‌ترین مراحل یک آرایش چشم دخترانه کشیدن خط چشم است که باید دقت لازم را برای آن داشته باشید. توجه داشته باشید که خط چشم به برجسته و درشت‌شدن چشمانتان کمک می‌کند و اگر به‌صورت صحیح آن را بکشید، چشم‌هایتان زیبایی خاصی را پیدا می‌کنند. برای کشیدن خطشم می‌توانید از محصولات مایع یا مداد چشم استفاده کنید.

همچنین می‌توانید خط چشم را با استفاده از سایه‌های تیره روی خط مژه‌ها بکشید که برای این کار باید ابتدا قلمو را خیس نمایید سپس آن را به سایه تیره آغشته نمایید. توجه لازم را داشته باشید که خط چشم را باید از گوشه داخلی چشمانتان به سمت خارجی بکشید و خط چشم‌ پایین را هم می‌توانید به همین صورت بکشید. سپس لازم است  آن را به کمک گوش‌پاک‌کن یا انگشت مقداری محو نمایید تا پررنگ و برجسته به نظر نرسد.

آرایش چشم دخترانه زیبا با زدن سایه

شما می‌توانید به کمک سایه زیبایی و جذابیت خاصی را به چشمان خودتان ببخشید. زیرا خطوط پلک و رنگ‌ها به کمک سایه محو می‌شوند. توجه کنید که برای دوام بیشتر سایه بهتر است چندرنگ سایه را با هم ترکیب کرده و بزنید.

در صورت تمایل می‌توانید از رنگ‌های مشابه روی پلک‌هایتان شروع کرده و از سمت پلک به سمت برجستگی زیر ابروها بروید سپس سایه ملایمی را روی پلک‌ها بزنید همچنین بهتر است این رنگ سایه را به همراه یک‌رنگ تیره در ناحیه داخلی پلک که نزدیک به مژه‌ها است بزنید.

فر کردن مژه در آرایش چشم دخترانه

فر کردن مژه‌ها باعث زیبایی و برجستگی میکاپ چشم دخترانه می‌شود و بهتر است شما برای ایجاد نتیجه مطلوب چند بار متوالی فر مژه را روی مژه‌هایتان قرار دهید و به مدت سه ثانیه آن را نگه دارید.

فر کردن مژه در آرایش چشم دخترانه 

ریمل زدن

در نهایت می‌توانید با زدن ریمل به این آرایش جذاب پایان دهید. برای زدن ریمل باید چند بار برس ریمل را در جهت رویش مژه‌ها بزنید و روی مژه‌های پلک پایین نیز می‌توانید یک یا دو بار برس ریمل را بکشید.

برجسته‌کردن چشم

شما با این روش می‌توانید چشم‌هایتان را درشت کنید تا جذابیت آرایش چشم دخترانه چندبرابر شود. برای برجسته‌کردن چشم‌ها مقداری سایه‌روشن را به گوشه داخلی چشم‌ها بزنید تا به طور قابل‌توجهی روشن شود سپس آن را محو نمایید. به کمک همان سایه‌روشن زیر ابروها را برجسته کنید و سایه را روی برجستگی استخوان پلک بالا بزنید سپس آن را به کمک انگشت محو نمایید.

پیشنهاد مطالعه: خواص شیره انجیر برای زیبایی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…