جدیدترین مدل دستبند برای خاص‌پسندها

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مهم‌ترین قسمت‌های مد و ظاهر افراد زیورآلات و اکسسوری‌ها هستند. شما می‌توانید با استفاده از این موارد ظاهری زیبا و خاص داشته باشید.
جدیدترین مدل دستبند

همه خانم‌ها همواره به دنبال جواهرات و زیورآلات خاص هستند ما در این مطلب جدیدترین مدل دستبندرا برای شما آماده کرده‌ایم تا با تهیه‌کردن آن در همه مراسم‌ها بدرخشید. همراه دلتا مگ باشید.

اکسسوری

اکسسوری‌ها معمولا بخش جانبی یک تیپ و استایل هستند؛ اما اگر از آن‌ها درست استفاده نکنید، روی استایل شما تاثیر منفی می‌گذارند. اکسسوری‌ها شامل موارد زیادی نظیر، دستبندها، پابندها، گردن‌بندها در انواع مختلف و… می‌شوند.

معمولا افراد تصور می‌کنند استفاده از اکسسوری خیلی دارای اهمیت نیست؛ اما نکته مهم آن است که شما با تهیه‌کردن یک اکسسوری می‌توانید تیپ ساده و تک‌رنگ خودتان را به یک استایل جذاب و خاص با هارمونی جدید تبدیل کنید.

جواهرات 

جواهرات نیز یکی از انواع اکسسوری‌های بسیار لوکس و گران‌قیمت است که زیبایی چشمگیری دارد. اگر قصد شرکت در مراسم بسیار خاص و مهمی را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از یک جواهر به‌عنوان اکسسوری است.

جدیدترین مدل دستبند

همان‌طور که در بالا ذکر کردیم، زیورآلات دارای انواع مختلفی هستند که یکی از پرطرف‌دارترین آن‌ها دستبند است. در این مطلب می‌خواهیم شما را با جدیدترین مدل دستنبد آشنا کنیم.

امروزه این وسایل و لوازم زینتی دارای جنس‌های مختلفی هستند که می‌توان به استیل، نقره، پلاتین، طلا و… اشاره کرد.

لازم به ذکر است که اکسسوری‌ها برای آقایان نیز تهیه و ساخته می‌شوند؛ اما بیشترین استفاده از این زیورآلات به‌خصوص دستبند برای خانم‌ها است.

دستبند طلا

دستبند طلا

دستبندهای طلا دارای انواع مختلفی هستند که ما در این مطلب به جدیدترین مدل‌ دستبند طلا می‌پردازیم.

  • زنجیری: این مدل از بافته شدن زنجیرهایی از جنس طلا به وجود می‌آیند که به دلیل زیبایی و سادگی که دارند، موردتوجه بسیاری از خانم‌های خاص‌پسند قرار می‌گیرد. در اصطلاح هیچ‌وقت این نوع از طلا از مد نمی‌افتد. بعضی از این مدل‌ها دارای زنجیری بسیار بلند هستند که شما می‌توانید چند دور، دور مچ بچرخانید و قفل کنید.
  • النگویی: از جدیدترین مدل دستبند می‌توان به مدل النگویی اشاره کرد. این دستبندها مانند النگو مچ دست را می‌پوشانند و طرح ثابتی دارند که معمولاً با یک قفل لولایی یا دکمه‌ای روی مچ بسته می‌شوند. این وسیله برای علاقه‌مندان النگو که البته از دشواری‌های آن خسته شده‌اند گزینه بسیار مناسبی است.
  • مچ‌دستی: از جمله جدیدترین مدل دستبند می‌توان به مچ‌دستی اشاره کرد. این دستبند تقریباً مانند مدل النگویی است؛ اما انعطاف بیشتری دارد و راحت‌تر است. این مدل معمولاً از یک محل باز است و می‌توانید آن را از آنجا بکشید و سپس دوردست رها کنید.
مطلب پیشنهادی:  با این ۳ روش با اعتماد به نفس به نظر برسید

جدیدترین مدل دستبند از جنس نقره

جدیدترین مدل دستبند از جنس نقره

اگر قصد خرید جدیدترین مدل دستبند از جنس نقره را دارید حتماً به نکات زیر توجه کنید.

  • دراین‌رابطه باید بگوییم دیگر دستبندهای قدیمی و پهن مد نیستند و امروزه بیشتر دستبندهای ظریف و فانتزی روی بورس هستند.
  • در حال حاضر از دستبندهای النگویی به‌ندرت استفاده شده و بیشتر افراد خواهان دستبندهای ساده و زنجیری که به‌راحتی بسته می‌شوند، هستند.
  • دستبندهایی که در آنها از سنگ‌ها و نگین‌های مختلفی کار شده است، دستبندهای شیک و زیباتری هستند.
  • به طور معمول از نگین‌های برلیان اتمی از جنس زیرکونیا در دستبندها استفاده می‌شود که زیبایی دستبند نقره را دوچندان می‌کند.
پیشنهاد مطالعه: ست کردن لباس با رنگ سفید؛ یک تیپ جذاب تابستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…