ست کردن لباس با رنگ سفید؛ یک تیپ جذاب تابستانی

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب و ست‌کردن لباس برای بسیاری از افراد کاری دشوار است. ازآنجایی‌که در تابستان باید یک استایل خنک و شیک بپوشید، ما در این مطلب برایتان همان چیزی را که می‌خواهید را آماده کرده‌ایم.
ست کردن لباس با رنگ سفید

ست کردن لباس با رنگ سفید شاید از نظر شما کاری سخت باشد؛ اما این ست یکی از زیباترین استایل‌های فصل تابستان است که می‌توانید برای هر موقعیتی از آن استفاده کنید. همراه دلتا مگ باشید.

ست کردن لباس با رنگ سفید

در این مطلب برایتان چند ترکیب رنگ جذاب با سفید را آماده کرده‌ایم تا با استفاده از آن‌ها در مهمانی و دورهمی‌های خود بدرخشید.

ست کردن لباس با رنگ سفید و زرد

این ترکیب رنگ بسیار شاد و باطراوت بوده و جذابیت را تیپ شما در روزهای گرم تابستان می‌بخشد. رنگ زرد زیبایی گل‌های بابونه و درخشش خورشید را به یاد افراد می‌اندازد. همچنین این ترکیب رنگ شیک از جمله ترندهای امسال است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

ست رنگ سفید و مشکی

از جمله شیک‌ترین و زیباترین استایل‌ها با رنگ سفید، ست‌کردن آن با رنگ مشکی است. ترکیبی هماهنگ با تضادی دوست‌داشتنی که می‌تواند در عین سادگی بسیار شیک و چشم‌نواز باشد. اگر مراسم مهمی دعوت هستید و نمی‌دانید چه لباسی انتخاب کنید، پیشنهاد ما برای شما ست‌کردن رنگ سفید و مشی است.

ست رنگ سفید و مشکی

ترکیب رنگ سفید و رنگ‌های نود

رنگ نود (Nude) که در زبان انگلیسی به معنای لخت و برهنه است، شامل تمامی تناژهای رنگ پوست می‌شود؛ از گلبهی کم‌رنگ تا رنگ بژ و برنزه در مجموعه این رنگ قرار می‌گیرند. رنگ نود در چند سال اخیر به مد وارد شده و برای چندین سال متوالی ترند بوده است. معروف‌ترین و پرکاربردترین رنگ‌های نود در دنیای مد این رنگ‌ها هستند: کرمی، گندمی، شیری، بژ، کاراملی، قهوه‌ای، صورتی خیلی روشن و…

رنگ‌های خنثی مانند سفید به‌خوبی در استایل نود ترکیب می‌شوند و ترکیب‌های بی‌نظیر و بسیار ملایم و شیکی را به وجود می‌آورند که برای تابستان فوق‌العاده‌اند.

چند نکته برای ست کردن لباس با رنگ سفید

چند نکته برای ست کردن لباس با رنگ سفید

  • ترکیب با شلوار جین: شلوار جین در تمام‌رنگ‌ها با تیپ سفید همخوانی دارد. می‌توانید با تیپ سفید و شلوار جین تیشرت‌ها یا کت‌های جین بپوشید.
  • ترکیب با شلوارکتان: اگر شلوارکتان سفید دارید، می‌توانید با تیپ شیک و خنکی ایجاد کنید. از تاپ‌ها یا پیراهن‌های کتان در رنگ‌های ملایم بهره ببرید.
  • ترکیب با تاپ یا پیراهن طرح‌دار: تیپ سفید با تاپ یا پیراهن با طرح‌های گل، خطوط، نقشه‌ها و… همخوانی دارد و می‌توانید با این ترکیب به استایل شاد و جذابی دست پیدا کنید.
  • ترکیب با کت‌ودامن: اگر از دامن استفاده می‌کنید، می‌توانید با تیپ سفید یک استایل زیبا ایجاد کنید. ترکیب با کت‌های با طرح یا در رنگ‌های ملایم می‌تواند جذابیت استایل شما را بیشتر کند.
  • تکمیل با جزئیات: از جزئیات مانند گردن‌بند، دستبند، گوشواره و دستکش‌ها برای تکمیل استایل سفیدتان استفاده کنید.
  • کفش و کیف: باتوجه‌به نوع پوششتان، از کفش‌های مناسب و کیف‌هایی که با رنگ سفید هماهنگی دارند، استفاده کنید.
  • رنگ مو و آرایش: انتخاب رنگ مو و آرایشتان نیز می‌تواند تأثیر زیبایی استایل شما را تکمیل کند. معمولاً رنگ موی تیره و روشن هر دو با تیپ سفید هماهنگی دارند. آرایش خنک و ملایم می‌تواند به شکل ظاهری شما تکمیلی اضافه کند.

به خلاقیت خود اعتماد کنید و با ترکیب‌های مختلف، استایل خود را ایجاد کنید. همچنین، انتخاب بهترین پارچه‌ها و قطعات باکیفیت باعث بهبود استایل و افزایش ظاهر زیبایی شما خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پیراهن مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…