این لباس‌ها از مد افتاده‌اند

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بسیاری از افراد دوست دارند مطابق با مد سال حرکت کنند و طبق آن لباس بپوشند بنابراین برای این افراد بسیار مهم است بدانند چه لباس‌هایی از مد افتاده‌اند تا استفاده نکنند.
استایل هایی که از مد افتاده

استایل هایی که از مد افتاده از جمله مواردی است که هر سال تغییر می‌کند و بعد از چند وقت شما متوجه می‌شوید برخی از لباس‌هایی که شما می‌پوشید را افراد دیگر استفاده نمی‌کنند و در واقع این تیپ‌ها از مد افتاده‌اند. همراه دلتا مگ باشید.

استایل هایی که از مد افتاده

در این مطلب به شما نشان می‌دهیم چه لباس‌هایی از مد افتاده‌اند تا دیگر از آن‌ها استفاده نکنید.

استایل هایی که از مد افتاده مثل دامن‌های بلند

یک‌سری از لباس‌ها هستند که در دوره‌ای بسیار مد می‌شوند؛ اما همان لباس‌ها بعد از مدتی دیگر مد نیستند. یکی از این موارد دامن‌های بلند هستند که در سال‌های گذشته بسیار مورداستفاده خانم‌ها قرار می‌‌گرفت اما امروزه از مد افتاده‌اند و افراد کمی از آن‌ها استفاده می‌کنند. امروزه معمولاً افراد از دامن‌های کوتاه و اسپرت استفاده می‌کنند.

استایل هایی که از مد افتاده مثل کفش‌های کتونی با لژ بلند

از جمله مواردی که افراد دیگر از آن‌ استفاده نمی‌کنند کفش‌های کتونی با لژ بلند هستند. این کفش‌ها در سال ۲۰۲۱ بسیار پر طرف‌دار بودند و افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند؛ اما باید بدانید که الان چند سال است که استفاده از این مدل کفش‌ها ازمدافتاده است و اگر از آن در استایل خودتان استفاده کنید در واقع تیپتان خراب می‌شود.

استایل هایی که از مد افتاده مثل کفش‌های کتونی با لژ بلند

 عینک‌های گِرد و بزرگ

قطعاً شما هم عینک‌هایی با فِریم گِرد یا با فِریم‌های نسبتاً بزرگ داشتید یا شاید هنوز هم دارید؛ اما باید بدانید که آن‌ها دیگر ازمدافتاده و جایگزین آن‌ها می‌توانید از عینک‌هایی با فرِیم کوچک‌تر و قاب‌های مستطیلی یا چندضلعی استفاده کنید.

استایل هایی که از مد افتاده مثل شلوارهای خیلی چسبان

هرگز از شلوارهای خیلی چسبان استفاده نکنید. این گره از شلوارها در برهه‌ای از زمان بسیار ترند و مورداستفاده افراد بودند؛ اما طبق  تحقیقات مدشناسی باید بدانید که چند سال است که مد به سمت شلوارهای آزاد رفته و از شلوارهای جذب و چسبان فاصله گرفته است.

پس اگه شما هم از جمله کسانی هستید که عادت به پوشیدن شلوار های ساده و تنگ داشتید، بهتره که یه کوچولو بیتشر فکر کنید و حتما پیگیر مدهای به‌روز باشید.

استایل هایی که از مد افتاده مثل شلوارهای خیلی چسبان

استایل هایی که از مد افتاده مثل تاپ‌های آزاد با سرشانه‌های برهنه

این تاپ‌ها هنوز هم از لباس‌های پر طرف‌دار به‌حساب می‌آیند؛ اما صنعت مد تو سال‌های اخیر تصمیم دیگری دارد و طرف‌داران خود را به سمت پوشیدن تاپ‌های جذبِ نیم‌تنه هدایت کرده است.

 تیشرت‌هایی با طرح‌های قدیمی

یکی از پر طرف‌دارترین و پراستفاده‌ترین لباس‌ها، قطعاً تیشرت‌ها هستند؛ همین استفاده‌ زیاد از این لباس باعث شده هر سال طرح‌های متفاوتی وارد بازار مد شود و به همان سرعت هم از مد می‌افتند.

 تیشرت‌هایی با طرح‌های قدیمی

پیشنهاد مطالعه: محرم امسال چی بپوشیم؟ را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…