پوشش مناسب مشاوران املاک

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زمانی که خریداری وارد دفتر املاک می‌شود، اولین چیزی که نظر او را جلب می‌کند تیپ و استایل همچنین برخورد مشاورین املاک است.
پوشش مناسب مشاوران املاک

پوشش مناسب مشاوران املاک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است این موضوع به‌این‌علت است که برخی از مشتریان، مشاور املاک موردنظر خود را بر اساس چهره و پوشش ظاهری او انتخاب می‌کنند. به همین جهت ظاهر مشاوری با پیراهن اتوکشیده، کفش‌های واکس‌زده و یک کت تک شیک، علاوه بر آنکه حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد، قابل‌اعتمادتر نیز است. همراه دلتا مگ باشید.

پوشش مناسب مشاوران املاک

پوشیدن لباس برای مشاوران املاک دارای قوانینی است که باید رعایت کنند. در ادامه به چند نکته مهم می‌پردازیم.

  • پوشش مناسب مشاوران املاک نکات ریز زیادی دارد. برای پوشیدن لباس یکی از نکات کلیدی آن است که تمام دکمه‌های پیراهنتان بسته باشد.
  • برای داشتن استایل شیک و مردانه بهتر است از کروات استفاده کنید. (این مورد اختیاری است و باتوجه‌به شرایط می‌تواند حذف گردد. مثلاً در شهرهای کوچک و یا مناطق روستایی مانند به این مورد نیازی نیست)
  • اگر علاقه به باز گذاشتن دکمه‌های لباستان دارید بهتر است دو دکمه از لباستان را باز بگذارید؛ زیرا از یک دکمه و سه دکمه بهتر است.
  • همچنین سعی کنید از کت‌وشلوار فاستونی تک‌رنگ استفاده نمایید یا اگر می‌خواهید شلوار جین یا کتان بپوشید می‌توانید برای تکمیل استایل خود از یک کت تک ساده و جذاب هم در کنارش استفاده نمایید. دقت داشته باشید که هیچ‌گاه برای پوشش یک مشاور املاک، تیشرت گزینه مناسبی نیست.
  • پوشش مناسب مشاوران املاک شامل تمام موارد در استایل افراد می‌شود. در نهایت بهتر است رنگ جوراب با رنگ کفشتان هماهنگ باشد.

مشاوران املاک

آنچه که مشاوران املاک نباید بپوشند

پیراهن چهارخانه: یکی از مواردی که اصلاً نباید از آن استفاده شود، پیراهن‌های چهارخانه به‌خصوص رنگی هستند. این لباس اصلاً برای محیط کار پیشنهاد نمی‌شود. زیرا بیش از اندازه شلوغ بوده و ذهن مخاطب را درگیر خودش می‌کند.

کفش ورزشی: بزرگ‌ترین اشتباه یک مشاور املاک، پوشیدن کفش ورزشی است. شغل مشاوره املاک یک شغل رسمی است. به همین خاطر پوشیدن کفش ورزشی اصلاً چهره زیبایی ندارد. بهتر است به‌جای پوشیدن کفش اسپرت، از کفش‌های چرمی استفاده کنید تا استایلی رسمی و کلاسیک داشته باشید. برای راحتی بیشتر پا، بهتر است کفش چرم طبیعی را انتخاب کنید.

شلوار ورزشی: همان‌طور که پوشیدن کفش ورزشی در محل کار مرسوم نیست، پوشیدن شلوار ورزشی نیز چندان چهره جالبی برای یک مشاور املاک موفق ندارد؛ بنابراین بهتر است قید کلیه لباس‌های ورزشی و اسپرت را در محل کار بزنید.

صندل: مورد بعدی که هرگز در استایل خود نباید از آن استفاده کنید، استفاده از صندل و کفش‌هایی است که پای فرد را نشان می‌دهد. این موارد اصلاً گزینه مناسبی برای مشاورین املاک نیستند.

کلاه: بر سر گذاشتن کلاه برای یک مشاور املاک کار چندان صحیح و جالبی نیست و نوعی بی‌اعتمادی در شخص مقابل القا می‌کند.

تیشرت: به‌هیچ‌عنوان از تیشرت بخصوص مدل‌هایی که مملو از نوشته و علائم هستند استفاده نکنید.

در ادامه به این چند نکته نیز توجه کنید

  • یک مشاور املاک موفق باید به موهای خود هم دقت کند. انتخاب یک مدل موی جدید و به روز یک ایده بسیار عالی است ولی در عین حال می‌بایست ساده و باوقار باشد.
  • مورد دیگر اینکه سعی کنید بهداشت دهان و دندان را رعایت نمایید. به هنگام صحبت کردن با دیگران، هیچکس دلش نمی‌خواهد با بوی نامطبوع دهان کسی روبه‌رو شود.

سخن آخر

پوشش مناسب مشاوران املاک از جمله موارد است که افراد باید به آن توجه کنند. استایل و پوشش مناسب برای هر شغلی باید رعایت شود تا چهره زیبایی داشته باشد؛ بنابراین مشاوران املاک در پوشش خود باید نهایت دقت را داشته باشند تا بتوانند از این طریق نظر مشتری‌های خود را جلب کنند.

آنچه که مشاوران املاک نباید بپوشند

پیشنهاد مطالعه: زرگنده، محله‌ای که کوه‌های آن مملو از طلا بود! 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…