خوش رنگ کردن لب در خانه

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لب‌های بی‌رنگ یکی از علل بی‌روحی صورت است. افراد علاقه دارند همیشه لب‌هایی خوش‌رنگ داشته باشند و به همین منظور معمولا از رژلب استفاده می‌کنند اما استفاده از رژلب علاوه بر هزینه بالا، برای بدن ضرر هم دارد.
خوش رنگ کردن لب در خانه

خوش رنگ کردن لب در خانه به افراد این امکان را می‌دهد همیشه لب‌هایی خوش‌رنگ داشته باشد. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید تا با چند راهکار ساده لب‌هایی خوش‌رنگ برایتان ایجاد کنیم.

خوش رنگ کردن لب در خانه

در ادامه چند مورد از راهکارهای خانگی برای رنگ دادن طبیعی به لب‌هایتان را بیان کرده‌ایم.

خوش رنگ کردن لب در خانه با نمک و نبات: می‌توانید یک قاشق‌چایخوری نمک را با یک قاشق‌چایخوری نبات ترکیب کنید و روی لب‌ها ماساژ دهید. بعد از چند دقیقه می‌توانید آبکشی کنید. این روش باعث روشن‌شدن و خوش‌رنگ شدن لب‌ها می‌شود.

خوش رنگ کردن لب در خانه با عصاره لیمو: می‌توانید عصاره یک لیمو رو به لب‌ها بمالید. این باعث روشنی و طبیعی شدن رنگ لب‌ها می‌شود.

خوش رنگ کردن لب در خانه با عسل و شکر: می‌توانید مقدار کمی عسل را با کمی شکر مخلوط کنید و به لب‌ها بمالید. بعد از چند دقیقه می‌توانید آبکشی کنید. این روش باعث نرم و روشن‌شدن لب‌ها می‌شود.

خوش رنگ کردن لب در خانه با پودر دارچین: با استفاده از یک قاشق‌چایخوری پودر دارچین را با یک قاشق‌چایخوری آب مخلوط کنید و به لب‌ها بمالید. دارچین به لب‌ها رنگی طبیعی و گرم می‌بخشد.

خوش رنگ کردن لب در خانه با پودر دارچین

عصاره چغندر: می‌توانید چند قطره عصاره چغندر را روی لب‌ها بمالید. این باعث خوش‌رنگ شدن و روشنی لب‌ها می‌شود.

روغن آلوئه‌ورا: می‌توانید روغن آلوئه‌ورا را به لب‌ها ماساژ دهید. این روغن باعث تغذیه و نرمی لب‌ها می‌شود و رنگ طبیعی آنها را افزایش می‌دهد.

همچنین، در نظر داشته باشید که خوش رنگ کردن لب‌ها با مواد طبیعی ممکن است نتایجی کمتر دائمی داشته باشد نسبت به استفاده از محصولات آرایشی تجاری. اگر برای مدت طولانی به رنگی خاص برای لب‌هایتان نیاز دارید، بهتر است از محصولات آرایشی طبیعی یا غیرطبیعی استفاده کنید که طولانی‌تر در لب‌ها باقی بمانند.

توجه داشته باشید که قبل از استفاده از هر روشی، حساسیت پوست خود را بررسی کنید و در صورت بروز هرگونه تحریک یا حساسیت، استفاده را متوقف کنید.

روغن آلوئه‌ورا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب خشکی پوست سر را با مواد خانگی از بین ببرید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ در ۵:۱۶ ب٫ظ

    مرسی از شما گلبانووو 🙏ماسک لبها عالی بود.. استفاده از بالم لب هم خوبه و راحت 🫣برای تنبل ها عالیه🤭

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ در ۹:۲۷ ق٫ظ

      ممنون از شما که ما رو همراهی می‌کنید. بله بالم لب هم بسیار مفید و عالی است.

      پاسخ

    • پروانه حیدری

      ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ در ۵:۳۱ ب٫ظ

      درود بر شما بانوی با کلا س و باکمال و بی ریا و سخاوتمندو فهیم. تشکر زیباپسند

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…