با این میوه موهایتان مجدد رشد می‌کند

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تقویت مو یکی از کارهای مهمی است که افاراد باید آن‌ را انجام دهند تا زیباتر شوند. برخی میوه‌ها و مواد غذایی ممکن است به رویش مجدد موهای ریخته کمک کنند.
رویش مجدد مو با میوه

ریزش مو یکی از رایج‌ترین مشکلات در جهان است. افراد به دنبال راهکاری برای رویش مجدد مو هستند؛ بنابراین راه‌های مختلف را امتحان می‌کنند تا موهای ریخته‌شده‌شان مجدد رشد کرده و تقویت شود. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید تا با استفاده از میوه موهایتان دوباره رشد کند.

رویش مجدد مو با میوه

برخی از میوه‌ها باعث رویش مجدد موهای ریخته شده می‌شوند. به‌عنوان‌مثال، توت سیاه و توت‌فرنگی از جمله میوه‌هایی هستند که خواص درمانی برای ریزش موهای سر دارند.

رویش مجدد مو با توت

در انواع مختلف توت‌ها مواد مغذی و معدنی فراوانی وجود دارد. این توت‌ها شامل ویتامین C، اسیدفولیک، پتاسیم، منیزیم و منگنز است که هر یک از این عناصر برای حفظ سلامت فولیکول‌های مو و جلوگیری از ریزش آن‌ها بسیار مفید است.

توت‌فرنگی حاوی انواع ویتامین‌ها مانند C، K و E است. این ویتامین‌ها باعث دریافت مواد مغذی توسط مو و افزایش اکسیژن‌رسانی به ریشه موها شده و باعث رویش مجدد و همچنین پرپشتی موها می‌شود.

علاوه بر مصرف مواد غذایی مغذی حاوی آنتی‌اکسیدان‌های ضروری برای بدن، مراقبت از موهای سر نیز می‌تواند از ریزش آن‌ها جلوگیری کند. این شامل استفاده از شوینده‌های مناسب برای شست‌وشوی مو، پرهیز از رنگ‌آمیزی مو به میزان زیاد، به‌خصوص در خانم‌ها و نیز مرطوب کردن موها می‌شود که همگی نقش مهمی در حفظ سلامت موهای سر دارند.

رویش مجدد مو با توت

رویش مجدد مو با میوه‌های دیگر

  • آووکادو: آووکادو حاوی ویتامین E و چربی‌های سالم است که به تغذیه موها کمک می‌کند و آن‌ها را نرم و لطیف می‌سازد. همچنین، آووکادو می‌تواند به تقویت ریشه‌های موها و رشد مجدد آن‌ها کمک کند.
  • توت‌فرنگی: توت‌فرنگی حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین C است که به بهبود سلامتی موها کمک می‌کند. این میوه می‌تواند به تقویت ریشه موها، افزایش جریان خون در پوست سرورویش مجدد موهای ریخته کمک کند.
  • آناناس: آناناس حاوی آنزیم بروملین است که به تقویت موها و تسریع رویش موهای ریخته کمک می‌کند. همچنین، آناناس می‌تواند به کاهش التهاب‌های پوست سر و بهبود سلامتی موها کمک کند.
  • پرتقال: پرتقال حاوی ویتامین C است که به تقویت موها، افزایش تولید کلاژن در پوست سر و رشد مجدد موهای ریخته کمک می‌کند. همچنین، پرتقال می‌تواند به بهبود سلامتی موها و جلوگیری از شکنندگی آن‌ها کمک کند.
  • نارنگی: نارنگی حاوی ویتامین C، بتا-کاروتن و آنتی‌اکسیدان‌های قوی است که به تغذیه موها، تقویت ریشه موها و رویش مجدد موهای ریخته کمک می‌کند.

رویش مجدد مو با میوه‌های دیگر

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مجله دلتا مطلب چگونه با سرکه سیب موهای خود را تقویت کنیم؟ را بخوانید.

یک نظر

  1. عاطفه

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ در ۶:۰۷ ق٫ظ

    این میوه ها، شامل عجب میوه هایی هم میشه🤭 🤕سپاس خانم گل 🌹

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…