چگونه با هزینه کمتر، حلقه دلخواهتان را بخرید؟

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مهم‌ترین خریدهای ازدواج که عروس‌خانم‌ها به آن‌ توجه بسیاری می‌کنند، حلقه ازدواج است که متاسفانه امروزه بسیار گران شده است. بنابراین شاید افراد به‌دنبال پیدا کردن راهی برای کاهش این قیمت باشند.
خرید حلقه ارزان

حلقه نشان‌دهنده عشق و تعهد بین زوجین است؛ بنابراین باید به دل دو طرف بنشیند. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به موضوع خرید حلقه ارزان می‌پردازیم تا یکی از دغدغه‌های زوج‌های جوان حل شود و با شور و اشتیاقی که دارند زندگی خود را شروع کنند.

خرید حلقه ارزان

قیمت اصلی جواهر بر پایه‌ سنگ الماس آن می‌چرخد؛ بنابراین با راهکارهایی که ما به شما می‌دهیم، می‌توانید یک حلقه با قیمت معقول خریداری کنید.

یک قانون برای قیمت‌گذاری الماس وجود دارد که به آن ۴C می‌گویند. این عبارت شامل رنگ، خلوص، برش الماس و قیراط یا همان وزن است.

حالا با همین قانون راهکارهایی را خدمتتان ارائه می‌دهیم.

خرید حلقه ارزان با تشخص رنگ الماس

یکی از نکاتی که هنگام خرید انگشتر الماس باید بدانید آن است که با وجود مقدار کمی رنگ در الماس، قیمت آن بسیار افت می‌کند. درجه‌بندی رنگ الماس با حروف انگلیسی از D تا F مشخص شده است. هرچه درجه رنگی به D نزدیک‌تر باشد الماس گران‌تر است.

نکته مهم آن است که تا حدی امکان تشخیص این رنگ‌ها با چشم غیرمسلح وجود ندارد؛ بنابراین شما و اطرافیانتان به‌احتمال زیاد تفاوت بین آن‌ها را متوجه نمی‌شوید. در این شرایط اگر قیمت برایتان مهم است می‌توانید از الماس‌هایی باکیفیت نزدیک به F استفاده کرده تا مقداری در هزینه خود صرفه‌جویی کرده باشید.

خرید حلقه ارزان با تشخص خلوص الماس

دومین مورد مهم هنگام خرید الماس آن است که هرچه میزان لکه و ناخالصی در الماس کمتر باشد به‌اصطلاح خلوص و شفافیت بیشتری داشته باشد قیمت بالاتری دارد.

حالا تشخیص این خلوص و شفافیت با چشم غیرمسلح و بدون تخصص ممکن نیست؛ بنابراین شما می‌توانید از الماس‌هایی با ناخالصی بیشتر استفاده کنید. البته توجه کنید خیلی این ناخالصی زیاد نشود که درخشش الماس افت کند.

خرید حلقه ارزان با تشخص برش الماس 

یکی از اصلی‌ترین عواملی که بر روی قیمت الماس و در نتیجه قیمت کلی حلقه ازدواج تاثیر می‌گذارد نوع برش آن است.
برش الماس انواع بسیار متنوعی دارد و نیازمند تخصص و مهارت زیادی است. کوچکترین اشتباه و عدم تقارن در برش سنگ باعث افت کیفیت و درخشندگی آن می‌شود. پس حواستان باشد که هر نوع برشی که انتخاب می‌کنید توسط استادکار و یک جواهری معتبر انجام شده باشد.
خبر خوب این است که انواعی از برش‌های الماس که ساده‌تر هستند قیمت پایین‌تری دارند. شما می‌توانید حلقه ازدواج جواهر با برش‌های الماس ساده‌تر سفارش دهید.

خرید حلقه ارزان با تشخص برش الماس 

خرید حلقه ارزان با تشخص قیراط (وزن)

یکی از مهم‌ترین عوامل که روی قیمت حلقه اثر می‌گذارد، وزن الماس است. مثلاً در شرایط یکسان یک الماس با وزن چهار قیراط قیمتی بیش از دو برابر الماسی با وزن دو قیراط دارد.
شما می‌توانید الماس‌های کمی کوچک‌تر انتخاب کنید تا مقدار زیادی از قیمت نهایی حلقه ازدواج رویایی‌تان کم کنید.

فروشگاه‌های آنلاین

مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین می‌تواند گزینه‌ مناسبی باشد. در این فروشگاه‌ها معمولاً قیمت‌ها رقابتی‌تر هستند و شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها در چندین فروشگاه مختلف، بهترین قیمت را برای حلقه دلخواهتان پیدا کنید.

فروشگاه‌های تخصصی

مراجعه به فروشگاه‌های تخصصی جواهرات و زیورآلات نیز گزینه‌ خوبی است. این فروشگاه‌ها به طورمعمول دارای مجموعه‌ای گسترده از حلقه‌ها هستند و می‌توانید از تخفیف‌ها و فروش ویژه‌ آنها بهره ببرید.

فروشگاه‌های محلی و بازارچه‌ها

مراجعه به فروشگاه‌های محلی و بازارچه‌های محلی نیز می‌تواند گزینه‌ مناسبی باشد. در این مکان‌ها معمولاً می‌توانید با تجارت مستقیم با فروشندگان و کاهش واسطه‌ها، قیمت مناسب‌تری برای حلقه دلخواهتان بگیرید.

فروشگاه‌های محلی و بازارچه‌ها

قیمت‌گذاری مذاکره‌ای

در مواردی که می‌توانید قیمت را مذاکره کنید، می‌توانید با فروشنده در مورد قیمت حلقه صحبت کنید. بعضی از فروشندگان ممکن است تمایل داشته باشند تا قیمت را کاهش دهند یا تخفیفی اعمال کنند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مجله دلتا مطلب در مسافرت‌های تابستانه شیک لباس بپوشید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ در ۹:۵۹ ب٫ظ

  2. عاطفه

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ در ۸:۰۴ ب٫ظ

    مرسی گلبانوووو♥️از راهنمایی های خوبتون 🙏🙏مطالب عالی وبروز 👏👏

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ در ۱۰:۰۰ ق٫ظ

      مرسی از خودت عزیزم💕😘

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…