رپورتاژ آگهی

سفارش آنلاین غذا اسنپ فود، ۶ رستوران معروف بندر عباس

۰
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
سفر به بندرعباس همیشه جذابیت‌های خاص خود را داشته است. در کنار غذای سفارشی خود حتما طعم ترشی‌های مخصوص بندر را هم امتحان کنید.
بهترین رستوران های بندر عباس

آب و هوای بندرعباس، بازدید از جذابیت‌های گردشگری آن و همچنین چشیدن طعم انواع غذاهای دریایی می‌تواند این سفر را جذاب‌تر کند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین رستوران‌هایی بپردازیم که امکان سفارش آنلاین غذا بندرعباس را برای شما فراهم می‌آورند. این لیست را برای سفر چند روزه خود به جنوب کشور در ذهنتان بسپارید. با ما در معرفی بهترین رستوران های بندرعباس همراه باشید.

بهترین رستوران های بندر عباس کدامند؟

برای معرفی بهترین رستوران های بندر عباس، از نظرات ساکنین این منطقه کمک گرفتیم. برخی از آن‌ها به کیفیت و برخی نیز به تنوع بالای غذاها و محل قرارگیری این سالن‌های غذاخوری توجه کردند. در هر صورت ۶ رستوران زیر را می‌توانیم در میان بهترین سالن‌های غذاخوری این منطقه قرار دهیم:

رستوران فانوس از بهترین رستوران های بندرعباس

اولین گزینه در لیست ما رستوران فانوس است. مکانی که با فضای مدرن و زیبایش در میدان ۱۷ شهریور واقع شده و آماده پذیرایی از مشتریان خود است. این رستوران امکان صرف غذا در سالن سرپوشیده یا فضای باز رستوران را به شما می‌دهد. همچنین در منوی آن انواع غذاهای دریایی جنوبی که به وسیله سرآشپزان حرفه‌ای این منطقه تولید شده‌اند را خواهید دید.

آقای ماکارونی از بهترین رستوران های بندرعباس

آقای ماکارونی از بهترین رستوران های بندرعباس

این مجموعه در مجتمع نخل قرار گرفته و نام آن کاملا نشان‌دهنده نوع سرویس‌دهی آن است. در این غذاخوری می‌توانید انواع لازانیا و پاستا را با تنوع بالا سفارش دهید و طعم متفاوتی از آن‌ها را بچشید. به علاوه محیط داخلی رستوران، نیز کاملا ساده و خودمانی است و ساعات خوشی را برایتان رقم خواهد زد. اقای ماکارونی، امکان سفارش آنلاین غذا بندرعباس را هم در اختیار مشتریان خود قرار داده است و می‌توانید به راحتی غذای دلخواهتان را درب منزل تحویل بگیرید.

رستوران امپراطور بندرعباس

اگر به رستوران‌های مدرن علاقه دارید، رستوران امپراطور بندرعباس می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. این رستوران برای صرف غذا و جلسات کاری و دورهمی‌های خانوادگی کاملا مناسب است. چرا که هم سالن سرپوشیده و هم فضای باز را برای صرف غذا در اختیار مشتریانش قرار داده است. علاوه بر آن موسیقی زنده نیز در فضای داخلی رستوران پخش می‌شود و باعث حس و حالی متفاوت در شما خواهد شد. در این رستوران قیمت غذاها کمی بالاست و در منوی آن انواع غذاهای دریایی، سنتی، ایرانی و فست‌فود دیده می‌شود. همچنین یک میز اردور نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده که پر از سالاد و دسر است. در صورت تمایل می‌توانید از منوی کافه آن نیز استفاده کنید.

رستوران بادگیران یکی از بهترین رستوران های بندرعباس

رستوران بادگیران

یکی دیگر از رستوران‌های معروف بندرعباس، رستوران بادگیران است که در اطراف آن تعداد زیادی بادگیر قرار گرفته است. این مجموعه دارای بافت سنتی است و نمایی شبیه به مناطق کویری جنوب کشور را دارد. با ورود به رستوران شاهد فواره‌های آب و اتاقک‌های شیشه‌ای خواهید بود که در آن سیستم‌های خنک‌کننده قرار گرفته است و اجازه نمی‌دهد گرمای بیش از حد هوا را تجربه کنید. منوی بادگیران شامل انواع غذاهای دریایی، سنتی، ایرانی و کافه است و موسیقی زنده در آن پخش می‌شود.

رستوران سامکو از بهترین رستوران های بندرعباس

سامکو اگرچه رستورانی با سطح قیمتی بالاست، اما تنوع بالای غذاهای دریایی و طعم بی‌نظیر آن‌ها باعث شده تا همیشه پر از مشتری باشد. در این رستوران کادر حرفه‌ای مشغول به کار هستند و شما می‌توانید طعم اصیل انواع غذاهای دریایی را در آن بچشید. ماهی کبابی رستوران سامکو به همراه سس مخصوص آن یکی از پرفروش‌ترین غذاهای این مجموعه است. سامکو در بلوار امام حسین واقع شده است.

رستوران هشت بهشت

هشت‌ بهشت، یکی از محبوب‌ترین سالن‌های غذاخوری در بندرعباس است. طعم و کیفیت غذاهایی که در این سالن سرو می‌شود باعث جذب مشتریان زیادی شده است. از منوی هشت ‌بهشت انواع غذاهای سنتی و دریایی و همچنین نوشیدنی‌های گرم و سرد را می‌توانید سفارش دهید. این مجموعه در تازیان بالا قرار گرفته و آماده پذیرایی از مشتریان است. البته امکان سفارش آنلاین غذا بندرعباس را هم در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

سفارش آنلاین غذا بندرعباس از اسنپ فود

سفارش آنلاین غذا بندرعباس از اسنپ فود

کمتر کسی است که در ایران نام اسنپ فود را نشنیده باشد یا از خدمات آن استفاده نکرده باشد. این پلتفرم آنلاین امکان سفارش آنلاین غذا بندر عباس را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و نام اغلب رستوران‌هایی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد را می‌توانید در آن ببینید. برای استفاده از خدمات سفارش غذا در اسنپ فود، کافی است به سایت یا اپلیکیشن آن بروید و در نهایت با جستجوی نام هر یک از رستوران‌ها به صفحه مربوط به مشخصات و منو وارد شوید. در نهایت می‌توانید از میان گزینه‌های پیش رویتان غذا و نوشیدنی‌ها را انتخاب و پس از پرداخت آنلاین، منتظر ارسال آن باشید.

رستوران سفارشتان را در بسته‌بندی مناسب و کاملا بهداشتی آماده کرده و به دستتان خواهد رساند. به نظر شما نام چه رستوران دیگری در لیست ما خالی است؟ شما هم تجربیات خود را از صرف غذا در این شهر جنوبی کشورمان در اختیارمان قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…