لباس‌های قدیمی خود را نو کنید

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر که در کمد خود را باز می‌کنید و با حجم زیادی از لباس کهنه و قدیمی روبه‌رو می‌شوید، هرگز نگران نباشید. همراه ما باشید تا این لباس‌ها را نو کنیم.
تبدیل لباس قدیمی به نو

راه‌های زیادی برای تبدیل لباس قدیمی به نو وجود دارد. شما می‌توانید با چند ترفند ساده همیشه و در همه شرایط یک‌سری لباس نو و جدید بپوشید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید تا این ترفندها را به شما آموزش دهیم.

تبدیل لباس قدیمی

تبدیل لباس قدیمی به نو

در این مطلب به چند ترفند ساده برای تبدیل لباس قدیمی به نو می‌پردازیم.

تبدیل لباس قدیمی به نو با تکه دوزی روی لباس‌ها

برای اینکه لباس‌های کهنه و قدیمی خود را نو کرده و به مد روز نزدیک کنید، باید از تکه‌های از پیش تهیه شده استفاده کنید. این تکه‌ها را باید از خرازی‌ها یا محل‌های تولید پوشاک تهیه کنید.

شما می‌توانید برای چسباندن این تکه‌ها از اتو استفاده کنید. این تکه‌ها را روی قسمت‌های مختلف لباس قدیمی خود قرار داده و اتو را روی آن بکشید تا بچسبد. البته مدل‌های دوختنی این پارچه‌ها نیز وجود دارد.

پیشنهاد می‌کنیم یک خلاقیت جالب به خرج بدهید و با استفاده از تکه‌های دوختنی لباس‌های خودتان را نو کنید. انواع مختلفی از این تکه‌ها وجود دارد برای مثال طرح‌های گل و حتی طرح‌های انیمیشنی می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای روی تیشرت‌ها باشند.

تبدیل لباس قدیمی به نو با سفید کردن پارچه لباس

یکی دیگر از ساده‌ترین راه‌ها برای تغییر ظاهری لباس‌های قدیمی، این است که با وایتکس حالت ابرو‌بادی به لباس‌های خود بدهید.

برای مثال لباس‌های مشکی خود را می‌توانید به لکه‌های قرمز و زرد تبدیل کنید. همچنین می‌توانید شلوار جین خود را به رنگ ابرو‌بادی حاصل از وایتکس تبدیل کنید.

تبدیل لباس قدیمی به نو با سفید کردن پارچه لباس

تبدیل لباس قدیمی به نو با گلدوزی‌کردن

این روش یک کار هیجان‌انگیز است که علاوه بر زیبا کردن لباس‌هایتان، سرگرمی نیز برایتان ایجاد می‌کند. لباس‌های جین یا دیگر لباس‌ها با گلدوزی‌کردن منحصر به فرد خواهند شد. شما می‌توانید ستاره، قلب، حروف و شماره را روی قسمت‌های مختلفی از لباس خود گلدوزی کنید.

این کار بسیار راحت است به شرطی که با دوخت و کوک زدن آشنایی داشته باشید. طرح‌های شما می‌تواند روی جیب جلو، جیب پشت  یا حتی قسمت‌های رون پا نیز انجام شود.

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید با این تیپ‌ها بهار امسال بدرخشید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. آرتین زارعی

    ۱ خرداد ۱۴۰۲ در ۶:۳۷ ب٫ظ

    خیلی عالی ولی اگر وارد نیستید انجام ندید آمدم شلوار لی قدیمی رو زاب ار کنم شدتیکه پاره 😄😄

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲ خرداد ۱۴۰۲ در ۹:۵۶ ق٫ظ

      😁😁

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۹:۱۷ ب٫ظ

    پیشنهاد خوبی اگر رنگ روی داره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…