این مدل ابرو جذابیت شما را چند برابر می‌کند

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای انتخاب مدل ابرو متناسب با فرم صورت فاکتورهایی وجود دارد که شما را به مدل ابروی دلخواهتان می‌رسانند پس باید آن‌ها را بررسی کنید.
انتخاب مدل مناسب ابرو

انتخاب مدل مناسب ابرو تأثیر زیادی در زیبایی صورت دارد و زیبایی چشمان را دوبرابر می‌کند. انتخاب صحیح شکل فرم‌دادن به ابروها در جوان‌تر نشان‌دادن چهره نیز بی‌تأثیر نیست و اگر انتخاب خوبی برای مدل ابروهایتان داشته باشید دیگر لازم نیست آرایش غلیظ داشته باشید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

انتخاب مدل مناسب ابرو

در این مطلب مدل ابروی مناسب شما را آموزش می‌دهیم.

انتخاب مدل ابرو بر اساس فاصله چشم و ابرو

⦁ اگر فاصله چشم تا ابروی شما کم است بهتر است ابروی خود را نازک کنید تا فاصله بین آن‌ها زیادتر شود، این کار به زیباتر شدن و باز شدن چهره‌تان کمک می‌کند.

⦁ اگر فاصله چشم و ابروی شما زیاد است بهتراست ابروی خود را از بالا بردارید تا این فاصله کم‌تر شود. بهترین انتخاب مدل ابرو برای این‌گونه چهره‌ها ابروی پهن است که کمک زیادی به زیباتر شدن چهره می‌کند.

انتخاب مدل ابرو بر اساس فاصله چشم‌ها

⦁ برخی از افراد چشمانی نزدیک به هم دارند؛ اما می‌توانند با مدل دادن صحیح به ابروهایشان زیبایی چهره خود را بیشتر کنند طوری که فاصله چشمشان به نظر نرسد. ابروهای بلند و روبه‌بالا مناسب‌ترین نوع ابرو برای این افراد است و بدترین نوع ابرو برای آنان ابروهای تیز و نزدیک به هم است.

⦁ افرادی که چشمانشان با یکدیگر فاصله دارد می‌توانند با نزدیک‌کردن تاج ابروها به یکدیگر این فاصله را تعدیل کنند و زیبایی چهره خود را دوچندان نمایند.

انتخاب مدل ابرو بر اساس فاصله چشم‌ها

انتخاب مدل ابرو متناسب با فرم صورت

فرم صورت‌ها بر اساس میزان طول و پهنای صورت به انواع مختلفی از جمله فرم گرد، کشیده (تخم‌مرغی)، مربعی و موارد مشابه تقسیم می‌شود پس بهتر است ابتدا فرم صورت خود را بشناسید و سپس بهترین نوع ابرو را برای خود انتخاب کنید.

انتخاب مدل ابرو برای صورت‌های گرد

صورت‌های گرد، صورت‌هایی هستند که صاف و بدون زاویه هستند. بهترین انتخاب مدل ابرو برای این نوع صورت‌ها، ابروهای تیز و زاویه داراست که صورت را استخوانی و کشیده نشان می‌دهد.

انتخاب مدل ابرو برای صورت‌های گرد

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید با روغن‌های طبیعی ضدآفتاب بسازید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ فروردین ۱۴۰۲ در ۳:۵۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ در ۷:۲۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…