رپورتاژ آگهی

معرفی بهترین نونوایی های تافتون در تهران

۱۱
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شما می‌توانید خرید نون تافتون و دیگر انواع نان را به راحتی و بدون مراجعه به نانوایی، انجام داده و سفارش خود را در محل آدرس تحویل بگیرید.
بهترین نونوایی‌های تافتون در تهران

این روزها شکل خرید همه چیز تغییر کرده و مردم برای صرفه‌جویی در زمان خود، به دنبال راه‌های بهینه خرید هستند. سفارش آنلاین نان در اسنپ فود نیز به عنوان یک روش عالی برای خرید اینترنتی نان پیشنهاد شده است.

نانوایی‌های تافتون مختلفی عضو پلتفرم جامع اسنپ فود بوده و شما می‌توانید به راحتی بسته به محدوده سکونت خود، سفارش آنلاین نان از این نانوایی‌ها داشته باشید. در اینجا نگاهی به برخی از بهترین نونوایی‌های تافتون در تهران عضو اسنپ فود، می‌اندازیم.

لیست بهترین نونوایی‌های تافتون در تهران

تعدادی از بهترین نونوایی‌های تافتون تهران در اسنپ فود، به شرح زیر هستند:

نانوایی سنگکی و تافتونی خوشه (شعبه سمیه)

این نانوایی، یکی از تافتونی‌های پرطرفدار در تهران است که نان تافتون، نان لواش، سنگک و نان فانتزی، عرضه می‌کند.

تافتون‎‌های نانوایی سنگکی و تافتونی خوشه، فوق‌العاده خوشمزه هستند و از مواد اولیه مرغوب در تهیه آن‌ها استفاده می‌شود.

بهترین نونوایی‌های تافتون در تهران

نانوایی محمدی از بهترین نونوایی‌های تافتون در تهران

در نانوایی محمدی تهران، دو نوع تافتون خراسانی ساده و تافتون خراسانی سبوس‌دار عرضه می‌شود. البته در این نانوایی، می‌توانید انواع دیگر نان از جمله نان‌های فانتزی را نیز سفارش دهید.

تافتون میدان کتاب

در نانوایی تافتون میدان کتاب، می‌توانید انواع تافتون سنتی سبزیجات و کنجد، تافتون سنتی ساده، تافتون سنتی پرسبزیجات، تافتون سنتی پر کنجد را سفارش داده و در محل آدرس خود تحویل بگیرید.

مجتمع نان عدالت

در این نانوایی، می‌توانید انواع نان تافتون و همین طور نان سنگک را سفارش داده و از طریق پیک اسنپ فود، درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. میزان رضایت مشتریان سابق از محصولات مجتمع نان عدالت، عالی و کاملا مناسب ارزیابی می‌شود.

نان سنتی قیطریه از بهترین نونوایی‌های تافتون در تهران

در مجموعه سنتی قیطریه، تافتون ماشینی عرضه شده و همین طور شما می‌توانید انواع نان شیرمال، نان قندی و بربری را نیز به سفارش خود اضافه کنید. نان تافتون ماشینی قیطریه، کیفیت بسیار عالی داشته و ارزش غذایی مناسبی دارد.

نان تافتون برکت پونک

تافتون سنتی ساده نان تافتون برکت پونک، بسیار باکیفیت است. همین طور این نانوایی، نان قندی خشک، نان خرمایی، نان کره‌ای، نان شیرمال و … را نیز در گروه محصولات خود جای داده است.

نان تافتون امام رضا

این نانوایی مشهور و پرطرفدار، تافتون ماشینی ساده را در بسته بندی‌های ۵ تایی، ۱۰ تایی، ۱۵ تایی، ۲۰ تایی و … عرضه می‌کند. نان تافتون این نانوایی، ضخامت ایده‌آلی داشته و می‌توان آن را برای طولانی مدت در فریزر نگهداری کرد.

تافتون گلستان، از بهترین نونوایی‌های تافتون در تهران

اگر می‌خواهید نان تافتون ماشینی ساده را در محدوده دهکده المپیک خریداری کنید، امکان سفارش آنلاین آن از تافتون گلستان با اسنپ فود، فراهم شده است. به علاوه شما می‌توانید از این تافتونی، سفارشات دیگری چون نان برنجی، کاک، کلوچه فومن، نان خرمایی، نان قندی و نان شیرمال نیز داشته باشید. برای آن دسته از افرادی که مایل هستند در منزل نسبت به پخت نان اقدام کنند، سفارش آرد گندم از نانوایی تافتون گلستان میسر است.

تافتون جمشیدی

برای خرید بهترین تافتون سنتی ساده تازه و داغ، تافتون جمشیدی یکی از گزینه‌های عالی در منطقه میدان رسالت است. تافتون‌های این نانوایی، دارای کیفیت عالی بوده و همیشه مشتریان را راضی نگه داشته‌اند.

نانوایی تافتون نمونه

بهترین نونوایی‌های تافتون در تهران

نانوایی تافتون نمونه، نان تافتون ماشینی دو رو سبوس دار عرضه کرده که به لحاظ ارزش غذایی، در وضعیت عالی قرار دارد. شما می‌توانید نان تافتون را در بسته بندی‌های ۱۰ تایی، ۱۵ تایی، ۲۰ تایی، ۲۵ تایی، ۳۰ تایی، ۳۵ تایی، ۴۰ تایی و ۵۰ تایی از این نانوایی آنلاین سفارش دهید.

نانوایی موسوی، از بهترین نونوایی‌های تافتون در تهران

در محله یوسف آباد، نانوایی تافتون موسوی، به عنوان یکی از بهترین نونوایی های تافتون در تهران، طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید از طریق اسنپ فود، سفارش نان تافتون ماشینی ساده در بسته بندی‌های مختلف را از این نانوایی داشته باشید.

مجتمع نان‌های سنتی و ارگانیک فرمانیه

در مجتمع نان‌های سنتی و ارگانیک فرمانیه، انواع نان تافتون، بربری، سنگک، سنتی و خشک عرضه می‌شوند. اگر به دنبال خرید آنلاین نان تافتون هستید، تافتون سنتی سبوس‌دار، تافتون سنتی پر کنجد و سیاه دانه، تافتون سنتی سیاه دانه و کنجد، تافتون سنتی مغز تخمه و سیاه دانه، تافتون سنتی سبزیجات و کنجد، تافتون سنتی سبوس‌دار و حجیم شده، تافتون سنتی سبوس و کنجد، تافتون سنتی ساده، تافتون خراسانی ساده، تافتون خراسانی سبوس‌دار، تافتون سنتی خشخاش، تافتون خراسانی فطیر و تافتون خراسانی کنجدی را از این نانوایی آنلاین بخواهید. تنوع بالای نان در مجتمع نان‌های سنتی و ارگانیک فرمانیه، بسیار زیاد بوده و تمامی سلایق را پوشش داده است.

سخن پایانی

همان طور که در بالا مشاهده کردید، برای خرید نون تافتون، می‌توانید از سفارش آنلاین نان اسنپ فود استفاده کرده و از بهترین نانوایی‌های نزدیک محل خود، نان تازه و داغ تحویل بگیرید. شما چه نانوایی‌های تافتونی دیگری می‌شناسید که نان تافتون درجه یک و مرغوب عرضه کنند؟

۱۱ دیدگاه

  1. مصی

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ در ۱۰:۴۷ ق٫ظ

    راهنمای.در..ّآره.کئفیتها.ارزنده.بود

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۲ در ۲:۴۳ ق٫ظ

    لطف میکردید ادرس یا تلفن میگذاشتین من عاشقه نونم اونم مرغوبش عالی بود

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۳ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۲:۰۹ ب٫ظ

      لینک داره داخل مطلب

      پاسخ

  3. مهدی

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ در ۶:۳۹ ب٫ظ

    دمتون گرم خیلی خوبه

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۲:۳۳ ب٫ظ

      درود بر شما و ممنونیم از حضور ارزشمند شما در مجله🌹

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ در ۳:۴۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در ۱:۴۵ ب٫ظ

  6. عاطفه

    ۷ اسفند ۱۴۰۱ در ۱:۵۴ ب٫ظ

    خواهشه دوتا از این نانوایی ها بیان آبادان شعبه بزنن کلا خوزستان نون خوب نمیپزن صنفشون صاحب نداردبخدا

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۸ اسفند ۱۴۰۱ در ۹:۳۵ ق٫ظ

      آخی الهی😔💖🤦‍♂️

      پاسخ

  7. مسعود امیررحمت

    ۶ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۶ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۱ در ۷:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…