لباس‌های مجلسی که خانم‌های چاق را لاغر می‌کند

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خانم‌های چاق می‌توانند با چند تکنیک و مهارت در لباس پوشیدن خودشان را لاغرتر به‌نظر برسانند.
لاغری با لباس

لاغری با لباس یکی از ترفندهایی است که شما را از شر چاقی نجات می‌دهد. لاغرشدن و کاهش وزن با رعایت نمودن رژیم غذایی صحیح و ورزش‌کردن امکان‌پذیر است؛ اما این روند کاهش وزن زمان بر است و نمی‌توان در یک‌چشم به‌هم‌زدن به اندام ایده‌آل رسید؛ اما اگر وقت کافی ندارید و می‌خواهید در جشن یا مراسمی شرکت نمایید می‌توانید با ترفندهای ساده و بی‌دردسری چاقی و اضافه‌وزنتان را پنهان کنید به صورتی که بیشتر دوستانتان فکر کنند شما لاغرتر شده‌اید و راز لاغری‌تان را از شما بپرسند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

لاغری با لباس

برای لاغری با لباس باید چند ترفند را رعایت کنید.

کفش پاشنه‌بلند بپوشید

برای لاغرتر به‌نظر رسیدن بهتر است سراغ کفش‌های پاشنه‌بلند که ۶ سانتی‌متر ارتفاع دارد بروید. بهترین انتخاب کفش برای کسانی که دارای پای چاقی هستند کفش‌هایی با بندهای پهن است؛ زیرا این نوع کفش‌ها می‌توانند چاقی پای شما را پنهان کنند.

لباس یقه‌هفت بپوشید

لباس‌های یقه‌هفت گردن را کشیده‌تر نشان می‌دهند و با ایجاد خطای دید تصویر ظریف‌تری از اندام بالاتنه شما ارائه می‌دهند. پس برای لاغرتر به نظر رسیدنتان این نوع لباس را انتخاب نمایید.

لباس یقه‌هفت بپوشید

لباس‌هایی با فرم ساعت شنی بپوشید

اگر می‌خواهید اندامتان زیباتر و لاغرتر نشان داده شود بهتر است دنبال لباس‌هایی باشید که درست شبیه ساعت شنی هستند و در قسمت کمرتنگ می‌شوند. این مدل لباس‌ها کمرتان را باریک‌تر از سایر اندامتان نشان می‌دهد و به همین دلیل لاغرتر به نظر می‌رسید.

اگر لباس شما مدل ساعت شنی ندارد برای اینکه مدل ساعت شنی در لباستان تداعی کنید یک کمربند ظریف به لباستان ببندید. با پوشیدن این مدل لباس دوستانتان فکر می‌کنند که وزنتان کاهش‌یافته است.

لباس‌های یک‌رنگ بپوشید

برای لاغرتر به‌نظرآمدن لباس‌های یک‌رنگ انتخاب نمایید. پوشیدن یک لباس یک‌دست شما را بلندتر و کشیده‌تر و در نتیجه لاغرتر نشان خواهد داد؛ اما انتخاب لباس‌های شلوغ با تنوع رنگی زیاد بلندی قدتان را پنهان می‌کند و شما چاق‌تر به نظر می‌آیید.

پیراهن بپوشید

برای خانم‌های چاق پوشیدن لباس‌های یکسره مثل پیراهنی که تک‌رنگ باشند یا برش عمودی داشته باشد بسیار بهتر از پوشیدن کت‌ودامن و حتی کت‌وشلوار است؛ زیرا این لباس‌ها آن‌ها را به دلیل پنهان‌کردن شکم و اندام‌های چاق لاغرتر نشان می‌دهد.

انتخاب اکسسوری‌های مناسب

انتخاب اکسسوری‌های مناسب

شما برای اینکه وزنتان کمتر به نظر برسد علاوه بر اینکه باید در انتخاب لباس‌هایتان دقت کنید باید در انتخاب اکسسوری‌ها از زیورآلات گرفته تا شال و روسری هم درست عمل کنید.

در انتخاب گردنبند و گوشواره، مدل‌های بلند و بسیار ظریف را انتخاب کنید و از دستمال‌گردن‌های بلند و ظریف استفاده نمایید و آن را مانند شال‌گردن بدون پیچاندن دور گردنتان از ۲ طرف رها کنید. دسته‌های بلند شال با ایجاد خطای دید بالاتنه شما را بلندتر و لاغرتر نشان خواهد داد.

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب تاثیر فوق‌العاده آبلیمو بر روی پوست و مو را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۴۰۱ در ۷:۱۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ اسفند ۱۴۰۱ در ۸:۲۹ ق٫ظ

  3. مرجان

    ۳ اسفند ۱۴۰۱ در ۱:۰۵ ق٫ظ

    خوب و مفید

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۴ اسفند ۱۴۰۱ در ۸:۴۷ ق٫ظ

      سپاس از لطف و همراهی شما🌹

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۶ ق٫ظ

    👌🙏

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۲ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…