این برق لب جذاب را خودتان بسازید

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
درست کردن برق لب در خانه یک کار هیجان‌انگیز است که می‌توانید با دوستانتان این کار را انجام دهید.
این برق لب جذاب را خودتان بسازید

ساختن برق لب در خانه را امتحان کنید و از استفاده‌کردن آن لذت ببرید. به‌احتمال زیاد، شما در حال حاضر بسیاری از مواد موردنیاز خود را در خانه دارید. از موم زنبورعسل برای رژلب سفت‌تر، وازلین برای ترکیب‌کردن مواد یا روغن نارگیل برای تقویت آبرسانی استفاده کنید. پس همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

ساختن برق لب در خانه

  • ۲ قاشق غذاخوری وازلین را در یک کاسه قابل‌استفاده در مایکروویو بریزید. اگر می‌خواهید، از ۲ کاسه برای ایجاد ۲ سایه مختلف براق استفاده کنید، یا از ۱ کاسه برای ایجاد چندین لوله از همان سایه استفاده کنید. ازآنجایی‌که کاسه نیازی به نگه‌داشتن زیاد ندارد، می‌توانید به‌جای کثیف کردن کاسه بزرگ‌تر از یک کاسه بسیار کوچک استفاده کنید.

ساختن برق لب در خانه

  • ۱ قاشق غذاخوری رژ لب را به کاسه حاوی وازلین اضافه کنید. از رژ لب کمتری استفاده کنید تا رنگ براقی را ببخشید یا از رژ لب بیشتر برای ایجاد سایه براق‌تر استفاده کنید. به‌سادگی یک‌تکه کوچک را از یک لوله رژ لب جدا کنید و آن را به کاسه همزن اضافه کنید. اگر رژ لب ندارید، می‌توانید از سایه چشم یا رژگونه نیز برای رنگ‌دادن به برق لب خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید ۱ تا ۲ قطره از اسانس موردعلاقه خود یا کمی زرق‌وبرق را نیز در این زمان به مخلوط اضافه کنید.

رژ لب

  • از یک قاشق یکبار مصرف برای هم زدن وازلین و رژ لب استفاده کنید. به‌سادگی مواد را به مدت ۱۰ ثانیه یا بیشتر هم بزنید تا مطمئن شوید که کاملاً با هم مخلوط شده‌اند. اگر به ساختن لوازم آرایش در خانه علاقه دارید، به مطلب در خانه کانسیلر بسازید مراجعه کنید.
  • برق لب را به ظروف تمیز منتقل کنید. می‌توانید از لوله‌های براق‌کننده لب، لوله‌های چوب‌دار، قوطی یا هر ظرف دیگری که می‌خواهید استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که هر ظرفی که استفاده می‌کنید دارای درب باشد.
  • پس از ذوب‌شدن و مخلوط‌شدن، براق‌کننده را به‌سرعت داخل ظروف منتقل کنید. هر چه گرم‌تر باشد، کار با آن آسان‌تر خواهد بود.
  • قبل از استفاده، اجازه دهید براق‌کننده لب حدود ۲۰ دقیقه خنک شود. برق لب را روی پیشخوان بگذارید یا آن را در یخچال بگذارید تا کمی سریع‌تر خنک شود. هنگامی که خنک شد، آبریزش نخواهد داشت و قوام کاملی برای پوشیدن خواهد بود.
  • این برق‌ لب‌ها برای نگهداری در کیف یا میز بسیار عالی هستند و هدیه‌ای بسیار زیبا است.

برق لب

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید چگونه با آلوئه‌ورا موهای خود را بی‌نظیر کنیم؟ + ویدیو را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در ۸:۴۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۱ در ۰:۵۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۱۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۱ در ۱:۲۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۸ دی ۱۴۰۱ در ۵:۰۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۸ دی ۱۴۰۱ در ۵:۰۶ ب٫ظ

  7. مرجان

    ۲۸ دی ۱۴۰۱ در ۳:۰۹ ب٫ظ

    آموزش جالبی بود امتحان کنم نتیجه کاررو میگم

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۸ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۵ ب٫ظ

      درود بر شما و امیدواریم که مفید باشه براتون🌹

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…