چگونه با آرایش جوش‌ها را بپوشانیم؟

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جوش زدن مشکل بسیاری از خانم‌ها است که اعتماد به نفسشان را نیز می‌گیرد. زنان همیشه به‌دنبال راهی برای پوشاندن این جوش‌ها هستند. ما در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم با‌ آرایش چگونه پوستتان را صاف نشان دهید.
پوشاندن جوش با آرایش

پوشاندن جوش با آرایش یکی از راهکارهایی است که شما را از شر جوش نجات می‌دهد. اگر پوست صورتتان به‌گونه‌ای جوش دارد که به‌سختی می‌توانید آن را با لایه‌ معمولی آرایش بپوشانید، خوشبختانه، در این شرایط می‌توانید از چندلایه آرایش برای پوشاندن و پنهان‌کردن پوست شکسته‌تان استفاده کنید تا ظاهر و احساسی عالی داشته باشید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

پوشاندن جوش با آرایش

این کار مراحل مختلفی دارد که باید انجام دهید.

یک پرایمر صورت را روی آن ناحیه بمالید

یک پرایمر مرطوب‌کننده صورت را انتخاب کنید که مقداری آبرسانی به ناحیه اضافه کند. به‌اندازه یک نخود را روی پوست خود بمالید و بگذارید حدود ۵ دقیقه خیس بخورد. پرایمر صورت کمک می‌کند تا منافذ پوست شما بسته شود و پوست شما به یک بوم صاف برای آرایش شما تبدیل شود.

کانسیلر مایع را روی پوست خود بمالید تا قرمزی را بپوشاند

یک برس آرایش تمیز را به مقداری کانسیلر مایع آغشته کنید و به‌آرامی آن را روی پوست شکسته بزنید. روی لبه‌ها و مرکز پوست شکسته تمرکز کنید تا قرمزی را بپوشانید. برای جلوگیری از ورود باکتری به پوست شکسته خود از یک برس آرایش تمیز استفاده کنید. سعی کنید از کانسیلر جامد استفاده نکنید تا مجبور نباشید آن ناحیه را بیش از حد مالش دهید.

کانسیلر مایع را روی پوست خود بمالید تا قرمزی را بپوشاند

روی یک‌ پایه مایع ضربه بزنید

مقداری به‌اندازه یک نخود از یک کرم‌پودر را روی ناحیه پوست خود بمالید و با یک اسفنج یا برس مخلوط‌کننده آن را روی صورت خود بزنید. زیرسازی بی‌عیب‌ونقص به بسته‌شدن منافذ پوست و ایجاد سطح صاف روی پوست شما کمک می‌کند.
سعی کنید از کرم‌پودر پودری استفاده نکنید، زیرا این کار می‌تواند پوست شما را خشک کرده و توجه را به جوش‌های ترک‌خورده جلب کند.

یک‌لایه دیگر از کانسیلر برای پوشش بیشتر اضافه کنید

از یک برس آرایش تمیز برای برداشتن مقداری کانسیلر و اضافه‌کردن آن به هر قسمت قرمز پوست خود استفاده کنید. به‌آرامی روی آن ضربه بزنید تا به طور تصادفی هیچ یک از لوازم آرایشی را که به‌تازگی پاک کرده‌اید پاک نکنید.

یک پودر شفاف را روی پوست خود قرار دهید

یک برس آرایشی سفت یا اسفنج را در مقداری پودر شفاف آغشته کنید تا آن را بگیرید. آن را روی پوست خود در یک پوشش ضخیم بزنید تا کل ناحیه را بپوشاند.

یک پودر شفاف را روی پوست خود قرار دهید
پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب با لوازم آرایش، خوراکی‌های خوشمزه بسازید + ویدیو را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۱ در ۵:۴۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۱ در ۲:۵۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۱ در ۲:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…