مثل یک آرایشگر سایه بزنید + ویدیو

۶
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
همه خانم‌ها دوست دارند مانند یک آرایشگر آرایش کنند مخصوصا سایه زدن که کار نسبتا سختی است بنابراین همراه ما باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه مانند یک آرایشگر سایه بزنید.
سایه زدن به روش آرایشگرها

سایه زدن به روش آرایشگرها

چشم اولین نقطه در صورت است که توجه همه را به سمت خود جلب می‌کند؛ بنابراین خانم‌ها باید همیشه تمرکز خود را بر روی آرایش چشم‌هایشان بگذارند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

مراحل سایه زدن

در ابتدا شروع به زدن کانسیلر پشت پلک خود کنید تا کاملاً یک‌دست شود. سپس از یک سایه نود استفاده کنید و بالای پلکتان بزنید. (سایه‌ای کم‌رنگ) این سایه را کاملاً محو کنید.

در این مرحله باید از یک سایه اکلیلی استفاده کنید و روی پلکتان بزنید. برای زدن این سایه اکلیلی می‌توانید از انگشت دستتان استفاده کنید. حالا نوبت به خط چشم می‌رسد. خط چشم را با چندبار تمرین می‌توانید یاد بگیرید.

بعد از خط چشم با یک مداد مشکی داخل پلک پایینی را سیاه کنید و با یک سایه تیره پلک پایین را سایه بزنید. برای یادگرفتن ادامه این سایه زیبا به ویدئو بالا مراجعه کنید. اگر به موهای خود اهمیت می‌دهید به مطلب این ماسک‌ها برای مو فوق‌العاده هستند + ویدیو مراجعه کنید.

سایه زدن

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب لب‌های خود را با چند ماده طبیعی خوش فرم کنید را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ دی ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۱ در ۸:۱۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۱ در ۶:۱۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۱ در ۶:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…