خوشگل‌ترین گل‌ سر را برای شب یلدا بسازید + ویدیو

۲
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
دخترخانم‌ها همیشه دوست دارند زیبا باشند و برای این زیبایی هزینه‌های زیادی می‌کنند اما در این مطلب ما به شما طرز ساخت یک گل‌سر را آموزش می‌دهیم که بدون هزینه‌های زیاد در خانه آن را درست کنید.
ساختن گل سر برای شب یلدا

ساختن گل سر برای شب یلدا یکی از کارهایی است که شما می‌توانید به‌راحتی و با کمترین امکانات در خانه انجام دهید. شب یلدا برای ایرانیان شب مهمی است که دور هم جمع می‌شوند و جشن می‌گیرند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

ساختن گل سر برای شب یلدا

ساختن گل سر برای شب یلدا به شکل پاپیون، احتیاج به دورنگ پارچه نمدی دارد. این دو پارچه به رنگ‌های سبز و قرمز را به شکل مستطیل‌های کوچک برش دهید. مستطیل سبز باید بزرگ‌تر باشد. سپس آن‌ها را روی‌هم قرار دهید. بعد از برش زدن وسط این دو پارچه را تا بزنید و با چسب حرارتی وسطشان را به هم بچسبانید.

در این مرحله باید با یک نوار از پارچه سبز دور این وسط پارچه را که چسب زده بودید را ببندید. بعدازاین مراحل با ماژیک مشکی دانه‌های ریز روی پارچه قرمز بکشید. در نهایت یک گیره را به پشت آن بچسبانید.

ساختن گل سر

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب رنگ کردن مو و ابرو با نسکافه در خانه را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ آذر ۱۴۰۱ در ۵:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ آذر ۱۴۰۱ در ۱:۲۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…