کانتور کردن را به آسان‌ترین روش یاد بگیرید + ویدیو

۰
3
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
کانتور کردن یکی از روش‌های آرایش است که با آن افراد می‌توانند به صورت خود زاویه و فرم دهند. همچنین با کانتور می‌توانید عیوب چهره خود را رفع کنید.
کانتور کردن

کانتور کردن

کانتور کردن را هر خانمی باید یاد بگیرد تا آرایشی زیبا داشته باشد. بخش‌های مختلف صورت را با کانتوری که کرمی است محوتر یا برجسته‌تر کنید. به‌عنوان‌مثال، استخوان گونه را اگر برجسته کنید چهره‌ای زیباتر خواهید داشت. حتی شما می‌توانید با کانتور بینی خود را لاغر کنید. کانتور می‌تواند ناهماهنگی‌های چهره شما را بر طرف کند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید تا به شما کانتور کردن را آموزش دهیم.

مراحل کانتور کردن صورت

آموزش کانتور کردن

برای این کار ابتدا از پرایمر استفاده کنید تا منافذ باز صورتتان را ببندد و آرایشتان ماندگاری بیشتری داشته باشد. سپس با کرم‌پودر و کانسیلر زیرسازی کنید. بعد از آن با کانتورهای کرمی، روی استخوان گونه و بینی خود را کانتور کنید و سپس با یک براش آن‌ها را محو کنید.

آموزش کانتور کردن

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب کرم مرطوب‌کننده خانگی را با ساده‌ترین روش بسازید + ویدیو را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…