جای این میز مدرن در خانه شما خالی است

۲
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر نام ترولی خانگی تا به حال به گوشتان نخورده است، احتمالا  در مورد مزایا و کاربردهای گسترده آن چیزی نمی‌دانید.
انواع ترولی در دکوراسیون منزل

از جمله عناصر دکوراسیونی که به دلیل جذابیت و کاربردی بودنش می‌تواند حس و حال دیزاین منزل شما را ارتقا دهد و حس و حالی مدرن به آن بخشد، یه میز کاربردی است. در این مطلب از دلتامگ به معرفی انواع ترولی در دکوراسیون منزل می‌پردازیم.

انواع ترولی در دکوراسیون منزل

ترولی به دلیل کاربرد داشتن در فضاهای مختلف در انواع و طرح‌های متنوعی متناسب با نیازی که قرار است به آن پاسخ دهد، تولید می‌شود. در اینجا به بررسی برخی از پرکاربردترین انواع آن می‌پردازیم.

رعایت اصل سادگی

اولین نکته‌ای که نیاز است مدنظر قرار دهید، حفظ سادگی آن است. بدترین بلایی که می‌توانید بر سر ترولی بیاورید، پر کردن آن با وسایل مختلف و ایجاد فضایی آشفته و شلوغ است. سعی کنید وسایل را قبل قرار دادن در آن گروه‌بندی کنید.

انواع ترولی در دکوراسیون منزل

ترولی در آشپزخانه از انواع ترولی در دکوراسیون منزل

یکی از کاربردی‌ترین و تاثیرگذارترین عناصر برای حفظ آشپزخانه شما از آشفتگی، ترولی است. ترولی‌های آشپزخانه در بین پرطرفدارترین و هیجان‌انگیزترین انواع آن قرار می‌گیرند. چرا که هم فضای ذخیره قابل توجهی به آشپزخانه اضافه می‌کنند. همچنین هم متناسب با طرح و جنسی که دارد جلوه‌ای متفاوت به فضای آن می‌بخشد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید

انواع ترولی در دکوراسیون منزل

ترولی در اتاق پذیرایی

در مورد اتاق پذیرایی پیدا کردن محل مناسب قرار دادن ترولی اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. در این قسمت به شما می‌گوییم آن را در کدام بخش‌های پذیرایی خود قرار دهید:

  • در کنار دیوار کوچک: اگر دیوار کوچکی در پذیرایی دارید که به‌عنوان جداکننده فضاهای مختلف منزل به‌کار می‌رود، ترولی را چسبیده به آن قرار دهید تا فضای خالی و کوچک آن را پر کند.
  • زیر تابلوی نقاشی: اگر می‌خواهید این تابلو در مرکز توجه قرار گیرد، چه ایده‌ای بهتر از قرار دادن ترولی زیر آن که موجب جمع شدن افراد در آن قسمت می‌شود.
  • گوشه اتاق: اغلب به دنبال عنصری برای پر کردن گوشه‌های اتاق هستیم، در کنار گزینه‌هایی همچون کتابخانه خانگی یا گیاهان، ترولی هم انتخاب هیجان‌انگیز دیگری خواهد بود.

ترولی در اتاق پذیرایی

ترولی اتاق خواب از انواع ترولی در دکوراسیون منزل

یکی از جالب‌ترین استفاده‌های ترولی برای دکوراسیون اتاق خواب است. می‌توانید این عنصر هیجان‌انگیز را جایگزین میز کنار تختی خود کنید تا حس و حال متفاوتی به دیزاین آن ببخشید. ترولی می‌تواند از بسیاری از میزهای کنار تختی کاربردی‌تر و بهینه‌تر باشد. پس اگر اتاق خواب کوچکی دارید، از این ایده جذاب غافل نشوید. چراغ رومیزی، کتابی که قبل از خواب می‌خوانید و یک گلدان کوچک از سری مواردی هستند که این میز جذاب در نقش میز کنار تختی جایگاه مناسبی برای آن‌ها است.

ترولی اتاق خواب

 

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ در ۳:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ در ۰:۴۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…