رپورتاژ آگهی

طرز تهیه پاستا با پنیر پستو

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر قصد درست کردن پاستا را دارید، پنیر دیپ پستو مناسب‌ترین انتخاب خواهد بود. این پنیر رنگ بسیار زیبایی دارد و به دلیل مایع بودن برای پاستا قابل استفاده است.
طرز تهیه پاستا با پنیر پستو

با کمترین هزینه و مواد اولیه، پاستا بپزید و از طعم آن لذت ببرید. پاستا یکی از غذاهای پرطرفدار و محبوب در دنیاست و اگرچه از کشور ایتالیا آمده، اما امروز در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان غذایی لذیذ ارائه می‌شود. در ادامه قصد داریم یکی از آسان‌ترین انواع پخت پاستا را با پنیر دیپ پستو کالین آموزش دهیم. با مجله دلتا همراه باشید تا طرز تهیه پاستا با پنیر پستو را یاد بگیرید.

مواد لازم برای پختن پاستا با پنیر دیپ پستو

  • پاستا فرمی: ۲۰۰ گرم
  • پنیر دیپ پستو کالین: ۱۰۰ گرم
  • فیله مرغ: ۲۰۰ گرم
  • گوجه گیلاسی: ۱۰ تا ۱۲ عدد
  • کره کالین: ۱۰۰ گرم
  • نمک و فلفل: به مقدار لازم

این میزان مواد برای ۴ نفر است. اگر تعداد شما بیش از ۴ نفر است، می‌توانید مقدار مواد را به نسبت بیشتر کنید. پنیر دیپ پستو در وزن ۸۰۰ گرم نیز در بازار وجود دارد و می‌توانید با خرید پنیر پستو ۸۰۰ گرمی مقدار بیشتری پنیر دیپ استفاده کنید.

چرا پنیر پستو کالین؟

در بین مواد اولیه این غذا، دیپ پستوی کالین به چشم می‌خورد. اما چرا کالین؟ این برند لبنیاتی اخیرا پنیرهایی به نام پنیر پستو به بازار عرضه کرده است که عطر و طعم فوق العاده‌ای دارند و دقیقا یادآور سس پستو و پنیر پستوی اصیل ایتالیایی هستند. پنیرهای پستوی کالین در سه نوع پنیر طبیعی پستو، پنیر دیپ پستو و پنیر ورقه‌ای پستو عرضه شده‌اند که عطر و بوی پنیر پارمسان، ریحان تازه و سیر در آن‌ها احساس می‌شود. هر یک از این پنیرهای پستو برای انواع غذاها، فست فودها و ساندویچ‌ها قابل استفاده است.

2 7 طرز تهیه پاستا با پنیر پستو

طرز تهیه پاستا با پنیر پستو کالین

این غذا یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین غذاهایی است که می توانید بپزید. هر وقت از سر کار به خانه برگشته‌اید و خسته‌اید هم می‌توانید این غذا را خیلی سریع درست کنید و از طعم آن لذت ببرید.

برای پخت پاستا با پنیر پستو کالین مراحل زیر را طی کنید:

  • پاستا فرمی را در آب جوش بپزید و بگذارید به خوبی نرم شود. در حین جوشیدن پاستا، آن را هر از گاهی هم بزنید و با کفگیر یکی از پاستاها را از آب جوش بیرون بیاورید و با دست امتحان کنید که نرم شده باشد. بعد از نرم شدن، آن‌ها را داخل آبکش بریزید.
  • فیله مرغ را با کره کالین به خوبی تفت بدهید و ادویه مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید.
  • پنیر دیپ کالین را همراه با نمک و فلفل و گوجه گیلاسی به پاستا اضافه می‌کنیم.
  • در پایان، فیله مرغ سرخ شده را روی پاستا بگذارید.

و در پایان این که

اگر قصد دارید یک غذای لذیذ و خوشمزه را خیلی سریع درست کنید، با خرید پنیر پستو کالین و درست کردن پاستا با پنیر دیپ، از طعم پاستا لذت ببرید و برای آشنایی با انواع غذاها با پنیر حتما به پیج اینستاگرام کالین به آدرس https://www.instagram.com/calindairy/ سر بزنید و برای ارتباط با شرکت با شماره ۰۲۱۶۵۴۳۵۰۴۱ و شماره تماس پشتیبانی فروشگاه ۰۲۱۲۲۶۵۸۶۳۱ در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…