حتی اگر چاق هستید با این لباس‌ها لاغر به‌نظر می‌رسید

۶
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مهم‌ترین پاسخ به این سوال که افراد چاق چگونه لباس بپوشند، آن است که آن‌ّاباید به طرح و رنگ لباس دقت کنند.
لباس هایی با طرح مناسب برای افراد چاق

اگر به اضافه وزن یا چاقی مبتلا هستید، باید از لبا‌س‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مناسب استفاده کنند. برخی طرح‌ها می‌توانند شما را باریک‌تر نشان دهند و در مقابل برخی دیگر از طرح‌ها نیز موجب چاق‌تر به نظر رسیدن شما می‌شوند. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع لباس هایی با طرح مناسب برای افراد چاق می‌پردازیم.

لباس هایی با طرح مناسب برای افراد چاق

اصول پوشیدن لباس مجلسی برای افراد چاق

برای زیباتر به نظر رسیدن لباس مجلسی برای افراد چاق می‌توانید از یک کمربند روشن‌تر روی لباس استفاده کنید. این کار موجب می‌شود تا کمر شما باریک‌تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که کت و شلوار برای خانم‌های چاق معمولا بهتر است در رنگ‌های تیره یا با دو تناژ رنگ مختلف انتخاب شود. برای این کار می‌توانید از شلوار یا دامن تیره با بلوز یا کت روشن‌تر استفاده کنید.

سعی کنید لباس‌هایی را انتخاب کنید که دارای طرح‌ها و الگوهای مورب یا عمودی هستند. طرح‌های افقی بزرگ‌ترین دشمن شما هستند که موجب می‌شوند شما پهن و چاق‌تر به نظر برسد. در مقابل پوشیدن لباس‌هایی با طرح‌های عمودی شما را بلندتر و باریک‌تر نشان می‌دهند. اگر دامن یا لباس گلدار دوست دارید بهتر است بدانید بهترین مدل دامن برای افراد چاق دامن گلدار با گل‌ها یا طرح ریز است نه درشت.

لباس هایی با طرح مناسب

برای خوش استایل دیده شدن چند لایه بپوشید!

چندلایه پوشیدن، دست شما را برای انتخاب رنگ لباس مناسب، بازتر می‌کند. شما می‌توانید در هر فصلی از لایه لایه پوشیدن برای لاغرتر نشان دادن خود استفاده کنید. تنها باید به دو نکته دقت کنید. اول اینکه، جنس لباس‌ها متناسب با فصلی که در آن قرار دارید، باشد. دوم اینکه رنگ‌های روشن را زیرتر و رنگ‌های تیره‌تر را در لباس‌های رویی بپوشید یا اینکه حتما لباس‌های رویی‌تان بلندتر باشد نه کوتاه‌تر از لباس زیرین.

از لباس زیر و گن مناسبی استفاده کنید

لباس پوشیدن افراد چاق معمولا نیاز به توجه بیشتری دارد. انتخاب نامناسب لباس زیر شما نیز می‌تواند روی ظاهرتان تأثیر زیادی بگذارد. سعی کنید از لباس زیر با اندازه مناسب استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از انواع گن‌هایی که روی شکم را می‌پوشانند می‌تواند به شما کمک کند تا جمع‌تر به نظر برسید. هیچ‌گاه از گنی که در آن احساس ناخوشایندی دارید استفاده نکنید. استفاده از گن‌هایی مثل گن ساعت شنی که اندام شما را جمع‌تر نشان می‌دهد، بسیار مناسب است.

اگر با پوشیدن گن مشکل دارید، می‌توانید از ساپورت‌هایی با کمر بلندتر استفاده کنید که کمی شکم و پهلویتان را جمع کند. پوشیدن لباس زیر بلند که تا روی پهلوها کشیده می‌شود نیز می‌تواند گزینه‌ای کاربردی برای شما باشد. اگر به ترفندهای زیبایی علاقه دارید، به مطلب ترفندهایی برای حفظ زیبایی در تابستان مراجعه کنید.

لباس مناسب

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مجله دلتا مطلب سفید کردن پوست با یک تخم‌مرغ را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ مهر ۱۴۰۱ در ۴:۲۶ ب٫ظ

    سلام : عالی

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱ شهریور ۱۴۰۱ در ۸:۳۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۳۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۳:۳۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۶:۵۸ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۰۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…