مشکل کمبود جا در کمدها را حل کنید!

۱۲
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کمدهای کوچک در خانه‌ها معضل بزرگی هستند چرا که شما در خانه‌ کوچک به یک کمد جادار نیاز دارید تا وسایل خود را در آن بچینید.
نکات چیدمان در کمدهای کوچک

جادار بودن کمدهای دیواری یکی از مهم‌ترین اصول نظم‌دهی در خانه است. اما در بسیاری از مواقع، ما به کمد دیواری بزرگ دسترسی نداریم، بنابراین باید کمدهای دیواری را طوری بچینیم که از همه‌ ظرفیت آن استفاده کنیم. در این مطلب از دلتامگ دلتا به نکات چیدمان در کمدهای کوچک می‌پردازیم.

نکات چیدمان در کمدهای کوچک

شما همیشه به یک کمد دیواری مرتب نیاز دارید، بنابراین باید طراحی آن را شخصا به عهده گرفته و با مشورت اهل فن، انجام دهید. دقت کنید که در طراحی اولیه‌ کمد دیواری، باید سه گام مهم را در همان ابتدا بردارید.

گام اول

ابتدا وسایلی که واقعا به آن‌ها نیاز ندارید را حذف کنید. با حذف وسایل به دردنخور، شما درک کاملی از ابعاد وسایل خود به دست خواهید آوردید.

گام دوم

قبل از هرگونه طراحی، باید ابعاد کمد دیواری را به‌طور دقیق اندازه‌گیری کنید. حتی چند سانت اشتباه، می‌تواند محاسبات شما را کاملا بهم بریزد. بنابراین در اندازه‌گیری نهایت دقت خود را به‌کار برید.

گام سوم

از آنجایی که کمد دیواری شما کوچک است، بنابراین باید بهترین راه برای چیدمان را پیدا کنید. برای این منظور در ادامه همراه ما باشید.

نکات چیدمان در کمدهای کوچک

انواع مختلف طبقه و کشو از نکات چیدمان در کمدهای کوچک

کلید موفقیت طراحی یک کمد دیواری، استفاده از انواع مختلف ذخیره‌سازها است. میله‌های آویز معمولی، بهترین وسیله برای نگهداری لباس‌ها است. از طرف دیگر، انواع سبدها، سطل‌های بزرگ و کوچک و انواع طبقات کابینتی، ابزارهای دیگری هستند که می‌توانند در کمد دیواری استفاده شوند.

به‌عنوان یک برنامه‌ کلی به یاد داشته باشید که بیشتر لباس‌ها، کفش‌ها و کیف‌ها باید در فضای باز نگهداری شوند تا هر زمان که قصد بیرون رفتن داشتید، به راحتی آن‌ها را انتخاب و استفاده کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید

سبک خاص خود را در طراحی کمد دیواری به‌کار ببرید

کمدهای کوچک، فضای کوچکی هم دارند اما به این معنا نیست که نمی‌توانند شیک هم باشند. به‌عنوان مثال، یک لامپ یا رشته‌ نورانی زیبا را در کمد خود قرار دهید و معجزه‌ آن را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید سطح داخلی یا خارجی در کمد دیواری را با آینه بپوشانید که با این کار، هم کمد خود را زیباتر می‌کنید.

نکات چیدمان در کمدهای کوچک

استفاده از ظرفیت کمد دیواری از نکات چیدمان در کمدهای کوچک

شما باید برای هر سانت از کمد دیوار خود یک نقشه داشته باشید. مثلا قسمت بالای کمد را یک طبقه بزنید و وسایلی که کمتر از آن‌ها استفاده می‌کنید را در این طبقه قرار دهید. طبقه‌ میانی را مخصوص لباس‌هایی بگذارید که باید آویزان شوند، بنابراین در این قسمت یک میله نصب کنید. از قسمت پایینی کمد دیواری برای نگهداری و مرتب کردن کفش‌ها استفاده کنید.

استفاده از ظرفیت کمد دیواری

چیدمان خود را شخصی کنید

کمد شما مختص به وسایل خود شما است، بنابراین باید چیدمان خاص خود را داشته باشید. به‌عنوان مثال اگر لباس‌ها و تی‌شرت‌های دم دستی زیادی دارید، یک کمد باریک اما بلند در میانه‌ کمد قرار دهید تا وسایل شما را در خود جای دهد. میله‌های داخل کمد هم باید مختص شما طراحی شود، به‌عنوان مثال اگر لباس‌های بلند ندارید (مانند مانتو)، می‌توانید دو میله در کمد نصب کنید تا لباس‌های بیشتری در کمد شما قرار گیرد. همچنین بهتر است شلوارهای خود را تا کرده و به میله‌ها آویزان کنید.

چیدمان خود را شخصی کنید


۱۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۰:۵۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ فروردین ۱۴۰۲ در ۵:۲۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ در ۹:۲۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ در ۱:۰۴ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ در ۴:۴۰ ب٫ظ

    • ناشناس

      ۲۲ تیر ۱۴۰۲ در ۱۰:۲۹ ق٫ظ

      ۱۲ ن

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۳:۴۶ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۶:۲۵ ب٫ظ

    تا اندازه‌ای کار ساز بود ممنون

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۱۴ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز
      خوشحالیم که برای شما حتی تا اندازه‌ای کارساز بوده است🌹🌹

      پاسخ

  9. ناشناس

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۷ ق٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۵۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…